Maserati 222 SR, 1994, Luman

#271
Mis plaanid õhuvõtuga on?

See itaaljaste originaallloming tundub mulle, kui absoluutsele võhikule suht ebaefektiivne oma hiigelpikkade metalltorudega kuuma mootori peal... lisaks airbox tuleseina ja mootori vahel :lol:

mingid green koonused olid ka kuskil fotol nähtavale kohale asetatud laual... :twisted:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#272
E.T. wrote:See itaaljaste originaallloming tundub mulle, kui absoluutsele võhikule suht ebaefektiivne oma hiigelpikkade metalltorudega kuuma mootori peal...
metalltorud kuuma mootori kohal on siiski parem kui kumm või plast kuuma mootori kohal :wink:

turbiinide osas ei tea täpselt kaasa rääkida (krooni ja fööniga autot pole kunagi juhtinud), kuid (kunagi kuskilt lugesin, et) pritsega mootoril peaks pikk sellise nurga alt ülalt alla langev sisselaskekollektor tagama ühtlasema õhuvoolu pööretega mängides (ehk siis tagama käiguvahetusel stabiilsema õhukoguse)- oleks peale butterfly'd kohe kast millest lähevad 1cm pikkused torud mootorisse, siis gaasi järgi andes tekib koheselt õhupuudus

ei pretendeeri 100% tõele (kuid oma võdluskogemus autodega, millel on pikk torustik üleval või lühike otse mootori taga igatahes seda teooriat toetab- kõige eredam näide vast on Nord VS Ecotec- ecotec'iga on tuntavalt "auk" sees)
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#274
::itpnt::

ei võrdlegi-> lihtsalt enda tähelepanek :icon_thumbup:

dual plenum on muidugi juba oluline samm "edasi" :icon_think: (ehk siis kroon minema ja MAP-i jaoks eraldi pesa KUID see eeldab ka pritse ja TB mudimist-> ehk praegu on TB vist ikkagi kroonis sees - igale silindrile eraldi butterfly)
Image
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#275
OK - kisub mõtetuks grafomaaniaks väärt inimese autoteemas stiilis OLEKS - POLEKS, panen oma noka taas kinni mõneks ajaks - kõik mis öelda oli on juba öeldud ja kvaliteetjuttu ma lisandumas ei näe hetkeseisuga. Ühtalsi jään ootama teema autori kommentaari õhuvõtu modifitseerimise osas (või näen seda ehk kunagi, kui peaks valmiskujul jääma silma alla).

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#277
Ma ei tea kedagi, kes teaks kedagi, keda segaks, kui tema auto teemas Alfafoorumis offtopick käib :wink:

Õhuvõtt realiseerus nii, et kõik mis oli enne turbosid sai eemaldatud ja tehtud uued torud, ja koonused pandi põmst tulede taha jäävasse vabasse ruumi. Selleks et seda ruumi tekitada, sai aku pagassi visatud.
Hetkel küll pilte pole, sest diffris vahetatakse veel viimaseid laagreid ja pole veel autot kätte saanud ning niisama fotokaga kiibitsemas pole viitsinud käia.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#281
TRK-s lasin lihtsalt remonttöidu varasemalt teha. Hetkel on auto sügisest alates VKM-is olnud ja kõiki töid ohjavad nemad, tööde jaoks mida ise ei tee, leiavad inimesed kes teevad jne. Valik sai langetatud antud juhul VKM-i kasuks kuna neil tundus olevat suurem pädevus "tjuuning" osas ja samuti tundus see majanduslikult põhjendatum variant. Töö pole veel küll täies mahus lõpetatud, aga siiani tundub otsus ennast igati õigustatava ja väemalt mina olen siiani nähtuga rahul.