Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#136
Superi rool ongi kuidagi raske (samuti ei ole see ka täies ulatuses reguleeritav - vähemalt nendel millega mina kokku olen puutunu jääb kuskil nagu sein ette)

:roll:

meie triibuvöödilistel 3D maanteedel selle eest on sellega oluliselt parem suunda hoida kui quick-rack´iga 8)

kahtlustan, et ühe tüübi roolilatt on meelega sellisena tehtud :book: või siis on neil mingi tüüpviga küljes
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#140
Täna natukene jälle askeldasin. Riputasin mootori üles nii, et kõhualt normaalselt ligi saab ja võtsin kasti ning siduri maha. Tundub, et varsti tuleb hammasrihm maha võtta. Seda tööd veits pelgan... Hüva nõu mis eelseisvate tööde pihta käib on igati oodatud. TRKst öeldi, et umbes kuu pärast on saaled kaa kohal.
Image

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#144
ikka ajanäitajat-> siis tead, kui palju see aega võtab :mrgreen:

tegelikult siis miskit sellist:
Image
lisaks sellele siis ka ilusti viisakalt valget markerit jne (teoreetiliselt kui suudad kõik märgid üles leida, siis saab vist ka ilma kellata hakkama :roll: )

ja ei teeks paha ka ülejäänud asjad siit kokku ajada :|

http://www.totallyalfa.co.uk/engine3.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#145
Äkki seletad mulle mis asi see on seal pildil. Ausõna esimest korda näen sellist asja :D

...Päris huvitavad vidinad seal lehel. Kui järgmine kord hakkan hammasrihma vahetama, siis oleks vist mõtet panna tööraha hoopis nende tööriistade ostmise alla ja ise asi ära teha. Selle lõbu eest küsiti 2700eeq. Sellest saaks vaat et kõik vajaminevad mudinad kätte. Ja siis hakkaks sõbra hinnaga alfadel rihmasid vahetama :lol:

EDIT:
Ühtlasi kas keegi teab kuidas väntvõlli otsas olevat mutrit lahti saab? Mäletan, et VMLga kunagi proovisime igatepidi, aga jäigi avamata see ja lasin teenindusemeestel sellega tegelda. Kui nüüd mõtlema hakata.. siis niimoodi rippuvas asendis ja ilma, et miksi vänta pöörlemast hoiaks on see vist suht ulme :roll:

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#146
lahtikeeramiseks on vaja elevandijõudu (soovitavalt isegi mitme elevandi oma)

ehk siis fikseerid ratta ära ja kangutad hirmsa jõuga (üks variant on kasutada pneumotööriistu, teine mitmesajakilose tõmbejõuga kangimehhaanikat, mis tõenäoliselt läheb kõveraks)

aga see kellake, mis pildil on on iseenesest selline mõõteriist mis liigutab vastavalt kõrgusele (seal all olevale "vardale" seierit)-> sisuliselt tähendab see seda, et kui kell on esimese silindri peal paigas, siis ülemise surnud seisu leiab selliselt, et keerad mootorit järgi, vaatad kuskohas seier uuesti vajuma hakkab ning reguleerid ta selle peale nulli-> siis saab juba TDC märkide järgi edasi toimetada... tuleb vähem märkimist ja on kindel, et kõik on ilusti joondu ning kogemata üks hammas mööda ei lähe)

variant muidugi on ka lukustit kasutada (fikseerib tegelikult isegi paremini)- lihtsalt kellasid peaks pea igast töökojast saada olema :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....