lahtikeeramiseks on vaja elevandijõudu (soovitavalt isegi mitme elevandi oma)
ehk siis fikseerid ratta ära ja kangutad hirmsa jõuga (üks variant on kasutada pneumotööriistu, teine mitmesajakilose tõmbejõuga kangimehhaanikat, mis tõenäoliselt läheb kõveraks)
aga see kellake, mis pildil on on iseenesest selline mõõteriist mis liigutab vastavalt kõrgusele (seal all olevale "vardale" seierit)-> sisuliselt tähendab see seda, et kui kell on esimese silindri peal paigas, siis ülemise surnud seisu leiab selliselt, et keerad mootorit järgi, vaatad kuskohas seier uuesti vajuma hakkab ning reguleerid ta selle peale nulli-> siis saab juba TDC märkide järgi edasi toimetada... tuleb vähem märkimist ja on kindel, et kõik on ilusti joondu ning kogemata üks hammas mööda ei lähe)
variant muidugi on ka lukustit kasutada (fikseerib tegelikult isegi paremini)- lihtsalt kellasid peaks pea igast töökojast saada olema

Tegelikult ma olen normaalne....