Ma olen väsinud.........
Tõsiselt
Täna saime lõpuks kliima tööle, ehk siis läbi oli hoopis relee.
Lisaks veetsin pea 4h elektriku juures, et saada aru, mis värk toimub tuledega. TS on ka seda lülitit näppinud, no ja ei saa aru, nii kui lülitad kaugtuledele, tõmbab lähituledelt voolu maha. Ja seda kohe lülitis, küll proovisime vedada siit ja sealt ja üht ja teist- tulemus sama. Juta saatis veel el skeemid- ikka näitab, et teeb katkestuse lülitis, niipalju saime aga targemaks, et tal veel eraldi tuledejuhtimismoodul. Ju siis sealt oma tarkusega peab teadma, et kui lülitan kaugtuledele, siis säilivad ka lähituled. Ei aidanud ka selle asja ära lollitamine ja lõpuks on kõikse lihtsam asi ikka see kõige õigem.
Nimelt panime tuledele vahele aut-ploki, mis laseb süüdata tuled alles 4 sek pärast käivitumist ehk säilitab ksenoone, kuna käivitusvoolu kõikumine ei mõju pirnile enam ja asja tulemus= lähituli põleb ka koos kaugtulega :icon_wtf:
Kuradi leiutajamine ikka.
Sai ka siis uued pirnid ette, eks nüüd peab ööd ootama.
Täna saabus ka pooltelje ots, ootame kaitsekummi kah- saab lõpuks raginast lahti. Samas sisene ots, mis sai vahetatud sügisel- sellel kaitsekumm juba katki ja ei teagi, kas peab jälle vahetama.
Hammasrihm veel sellel nädalal
Esiotsa tuli räme undamine, loodan, et see on rehvidest, aga lasen üle vaadata- vasak laager veel vahetamata.
+ lisaks küsimus suurele ringile
Kliima puhub ilusti külma õhku, vendikad ka töötavad kõikvõimalikel eri kiirustel- justkui peaks nii olema, aga
kliima sisselülitamise hakkab auto jõnksutama, justkui kaoksid kord 1, kord 2 potti tagant, tühikäigul seda pole, käib ilusti. Kiirendusel käib ilusti. Ühtlane sõit ja tunned, kuidas auto jõnksutab ja nagu jõud kaob ja tuleb.
Pump käib raskelt suurest seismisest?
Peksab lühist?
Käigukastis miski võõras hääl ikkagi
Suht masekas nendest jamadest, Slicer-lähme reedel filmiõhtule (starter) ja jätkame GTAmeeste murede uputamist kuskil rahva ja alkorohkes kohas

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
