punane pritsungi tuli

#2
::itpnt::

põhjuseid võib olla umbes 24:-)

Eeldusel, et kõne all on V6TB, siis sellel võib isegi rohkem olla-> IMHO oli sellel eraldi pritse ja süütemoodulid
seega tasuks käia ära diagnostikas. Kui mootori töös muudatusi ei ole, siis on arvatavasti lamda (aga kõigepealt diagosti, siis selgub)
Tegelikult ma olen normaalne....

punane pritsungi tuli

#3
NB! diagnostikat tasub teha kuskil, kus on multitester olemas-> IMHO ei pruugi TB anda isegi üleminekuga OBD-le suurt midagi välja

Seega Pilot oleks hea valik :icon_thumbup:

P.S. enne võid just-in-case proovida test nuppu (hoiad all koos süüte sissekeeramisega, kui ei aita, siis peale tulede kustumist hoiad 5 sek all ilma mootorit käivitamata) või siis pedaali (peale süüte sissekeeramist vajutad 5 korda umbes 5 sek jooksul)-> kui plinkima hakkab, siis paned koodid kirja. Tõenäoliselt ei hakka :( kuna hoolimata ülilihtsast pritsepoole ECU-st (ML4.1), mis toetab täielikult vilgutamist on see integreeritud nii code (kui Sul see on) kui ka süüte ecu-ga (EZK212)- sõsteemselt tähendab see seda, et ML koondab ja salvestab kõik koodid (ja tehniliselt tähendab see seda, et veakoodid talletatakse natuke teisel moel tehes võimatuks nende lugemise lihtsa meetodiga.
Tegelikult ma olen normaalne....

punane pritsungi tuli

#6
-erik- wrote:Kes meist ei oleks jäänud :D Tänu sellele tulukesele külastasingi esimest korda Pilotit.

mina ei ole kordagi jäänud :mrgreen: ja tuluke ei ole kunagi põhjus vaid lihtsalt teavitus sellest, et mingi mootori juhtsüsteemi komponent on surnud või midagi on väga valesti :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....