Luman wrote:Ise olen suutnud viimase pooleteise aastaga parandada enda parimat ringiaega Saugal 5 sekundi võrra ja mootoriga pole ma selle aja jooksul muud teinud, kui seda lihtsalt korras hoidnud.
KÖH KÖH - tõe huvides olgu märgitud, et sisselase siiski on parendatud ja lisaks elementaarsele korrashoiule on parandatud autoga kaasaostetud tehnilised vead

(enam ei saa labada näkku kui rõhk taha tuleb)... teha on veel kindlasti,sest korras auto juures ilmnes itaalja inseneride vimka omanikule - projekteerimisvea tõttu kipub auto üle kuuenema kui poosetamise asemel sõitma hakata

(Jälgin jätkuvalt huviga selle auto arengut).
KÖH KÖH KÖH - 5 sek on Saugal PIKK aeg ja sellise parenduse jaoks on vaja tammepuust munadega meest - BRAVO Luman :icon_clap:
_*_
mingi lause teemasse kah rehabilitatsiooniks.
Slicer
1.
Kas teised lambdad on mõõdetud ja annavad korrektset signaali igast asendist, et neid vahetama ei kipu?
(eeldatavasti on nad samamoodi surnud ja mädand selle 3 aastaga mis see auto veetis seinte veerel seistes ja omanikku oodates).
2.
Oleks ka imelik kui keegi kes köhib italian stallioni mootorisse entusiastlikult räige plönni, hiljem ütleb, et hullemaks läks - kõike tuunitakse, ka opeleid ja ikka ning alati läheb paremaks ju
BND
Kui GTA lahjaks jääb saab alati osta ju mingi muu auto mis meele heaks teeb (sõltuvalt eesmärgists iis veoskeem ja jõud).