Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#241
Slicer wrote:Kust saab lähemalt sellest lugeda?
http://www.opentrack.pri.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Pakun, et uue nädala alguses tehakse Eelseisvate ürituste alla postitus ning avalehel avatkse registreerimine.
Maksab see 500.- (viimased korrad on nii olnud).
Kohal on palju toredaid inimesi, kes on valmis alati nõu ja jõuga aitama.
Kui midagi vahepeal untsu ei lähe, olen ise raudselt kohal. Loodetavasti on ka Luman seal.
Sõita saab palju. :icon_roll:
a.k.a Anthrax

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#242
Anthrax wrote:
Slicer wrote:Kust saab lähemalt sellest lugeda?
http://www.opentrack.pri.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Pakun, et uue nädala alguses tehakse Eelseisvate ürituste alla postitus ning avalehel avatkse registreerimine.
Maksab see 500.- (viimased korrad on nii olnud).
Kohal on palju toredaid inimesi, kes on valmis alati nõu ja jõuga aitama.
Kui midagi vahepeal untsu ei lähe, olen ise raudselt kohal. Loodetavasti on ka Luman seal.
Sõita saab palju. :icon_roll:
Tuleva nädal peaks selgeks saama ilmselt, kas auto porbleemid saab kontrolli alla või mitte, kui saab, siis olen kindlasti kohal.
Selle mootori tuuninguga ongi tegelikult suht nii, et 1hp maksab 1k eek, eriti kui veel tuunid mootorit, millel originaalis pole puhurit peal. Pigem on mu küsimus selles, et mis eesmärgil sa seda mootorit tuunida tahad? Rinka? Drag? Niisama linnavahel kangutamine?
Kui su eesmärk on kiiresti ringrada sõita, siis see pole kindlasti esimesi asju millest alustama peaks, sest jõudu sellele autol on piisavalt sinna ühte rattasse panekuks. Ise olen suutnud viimase pooleteise aastaga parandada enda parimat ringiaega Saugal 5 sekundi võrra ja mootoriga pole ma selle aja jooksul muud teinud, kui seda lihtsalt korras hoidnud. Rinkakiirus sõltub paljudest muudest asjades oluliselt rohkme, kui mootori võimsusest.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#244
Ärge nüüd kohe sõnasabast kinni haarake. Teised siin on vihjanud puhurile ja mootori kaasaaitamisele :icon_roll:
Ma olen lihtsalt kaasa noogutanud, et kui selline võimalus kunagi peaks tekkima siis kindlasti kaaluksin seda. Aga hetkel olen selle mootoriga VÄGA rahul :twisted:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#246
Luman wrote:Ise olen suutnud viimase pooleteise aastaga parandada enda parimat ringiaega Saugal 5 sekundi võrra ja mootoriga pole ma selle aja jooksul muud teinud, kui seda lihtsalt korras hoidnud.

KÖH KÖH - tõe huvides olgu märgitud, et sisselase siiski on parendatud ja lisaks elementaarsele korrashoiule on parandatud autoga kaasaostetud tehnilised vead ;) (enam ei saa labada näkku kui rõhk taha tuleb)... teha on veel kindlasti,sest korras auto juures ilmnes itaalja inseneride vimka omanikule - projekteerimisvea tõttu kipub auto üle kuuenema kui poosetamise asemel sõitma hakata ;) (Jälgin jätkuvalt huviga selle auto arengut).

KÖH KÖH KÖH - 5 sek on Saugal PIKK aeg ja sellise parenduse jaoks on vaja tammepuust munadega meest - BRAVO Luman :icon_clap:

_*_

mingi lause teemasse kah rehabilitatsiooniks.

Slicer

1.
Kas teised lambdad on mõõdetud ja annavad korrektset signaali igast asendist, et neid vahetama ei kipu?
(eeldatavasti on nad samamoodi surnud ja mädand selle 3 aastaga mis see auto veetis seinte veerel seistes ja omanikku oodates).

2.
Oleks ka imelik kui keegi kes köhib italian stallioni mootorisse entusiastlikult räige plönni, hiljem ütleb, et hullemaks läks - kõike tuunitakse, ka opeleid ja ikka ning alati läheb paremaks ju ;)

BND
Kui GTA lahjaks jääb saab alati osta ju mingi muu auto mis meele heaks teeb (sõltuvalt eesmärgists iis veoskeem ja jõud).

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#247
1. Teised lambdad vigu ei andnud.
2. Ega ma teiste juttu niisama muidugi ei usu, kuid Dyno tulemused paberil enne ja pärast kinnitavad, et tegemist pole omanike "minu pisike on kõige ilusam ja võimsam" pseudo kujutelmaga :) :icon_wave:

BND, mingi tuunitud Supra MK IV ntx? Nii 600+ hp 8) ? Saaks päris korraliku isendi sama raha eest, mis maksab korralik GTA koos lisadega. Ja arvan, et tõmbab samapalju SOOVI(MA)TUD tähelepanu kui GTA :P

PS. Mis see OK aeg oleks saugal, mida esmakordne sõitja sõita võib :lol: ?

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#248
Siin on viimase Pärnu OT tulemused:
http://opentrack.pri.ee/ajad/2010_07_18_OTXXX/ot30.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Minu teine kord Pesukotiga saugal (korra olin teisipäeval proovimas käinud) oli 1.10,1.
Kui esimese korraga sõidad 1.07-1.08 kanti, on päris hästi.
Eks kõik sõltub eelnevast sõidukogemusest ja jube raske on hinnata autole peale vaadates aega.
Räägitakse selle auto suurest alajuhitavusest, samal ajal sõidab bnd rajalt välja ainult tagumik ees. :icon_roll:
Potentsiaali autol nagu võiks olla.
a.k.a Anthrax

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#249
Ma arvan, et Anthraxi poolt toodud ajad on natukene optimistlikud esimene korra jaoks, kui sa varem Saugal käinud ei ole ühegi autoga ega samuti kordagi selle autoga mõnda muud rada proovinud. Eks see auto ja raja õige tunnetuse kätte saamine vajab ikka natukene harjutamis. Aga suht üks võimalus on teada saada, et mis see OK aeg on :wink:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#250
Luman wrote:Ma arvan, et Anthraxi poolt toodud ajad on natukene optimistlikud esimene korra jaoks, kui sa varem Saugal käinud ei ole ühegi autoga ega samuti kordagi selle autoga mõnda muud rada proovinud. Eks see auto ja raja õige tunnetuse kätte saamine vajab ikka natukene harjutamis. Aga suht üks võimalus on teada saada, et mis see OK aeg on :wink:
Minu mäletamistmööda oli üks 155QV kunagi Saugal, mille Erki nööriotsas koju viis :icon_roll:
Ei tea täpselt palju see sõita jõudis- kas üldse?
a.k.a Anthrax

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#252
Mõtled minu vana 145QV? See tuli sinna poolte silindritega ja veeti ära samamoodi :) Rajale ei läinud, vaatas kõrvalt nukralt. Tookord sain istutud BND GTA tagaistmel. Seega teoreetiliselt olen rajal olnud :) Ning annab "parema" ettekujutuse mis mind ees ootab :lol:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#253
See, et veamälus ei ole lambda kohta viga ei tähenda, et lambda oleks täies töökorras.
(teadaolevalt veamälu aktiveerub alles siis kui enam üldse näitu ei tule - kuniks mingeid lambinumbreid edastatakse loetakse lambda korrasolevaks).

-

145 läks kunagi jah nööriotsas Tallinna poole tagasi, sel korral jõudis masin ainult rajani, mitte aga rajale.
Esimel korral väljasõidetud ajast on ehk olulisem, et masin ja juht terveks jääks - sõit ei käi nimelt mõisa peale sel korral...

_

bnd masinal on esinenud olulisi möödalaskmisi sillaregullis, ma ei pane nüüd kätt südamele, et ka sel korral kui ta peff ees muru niitis oli põhjuseks sildade korrasolek.
_

Tartkusetera viidikust: Tähtis pole mitte auto tuuunimine vaid iseenda tuunimine!

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#254
145 it is. Näpuviga.
No krt mina ei saa sellest "ega sõit mõisapeale käi" jutust aru. :icon_roll: Ilmselt olen lihtsalt rumal..
Aga tõsi ta on.. võitja on see, kes end koos autoga elusalt koju toob.
E.T Itaalja autodel on see asi way keerulisem.. seal toimuvad igasugused analüüsid pika sõidu peale jne jne.
a.k.a Anthrax

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#255
Anthrax wrote:E.T Itaalja autodel on see asi way keerulisem.. seal toimuvad igasugused analüüsid pika sõidu peale jne jne.
Jajaa - boschi elektroonika loogikamuutuseks piisab kui ta fiati peale lajatada :P

-

NB! Mõisjutt on tingitud asjaolust, et ükskõik kui kiirelt sa oma tänavaautoga rajal sõidad Ot raames on alati rida autosid mis mööda vuhisevad ehk OLULINE ON FEELING, mitte sekundid.

-

Veel 1 hea mõttetera: odavam on ehitada 1 rajaauto, kui üritada oma tänaavautos tuunida nii, et igal pool oleks hea ;)
cron