Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#874
tegu on 1 põlve Alfa Sei-ga, mis on teise kasutaja käsutuses ning väidetavalt tehasekorras :icon_angel:

toodeti 6 tesid kokku erinevatel andmetel kuni 14377 tk (mootorid olid siis kas 2,5 või 2,0 V6 sekka ka diisleid)- sagedamini kohtab siiski numbrit 12000 juurde

Tehniliselt oli tegu 105 seeria järglasega, millel on kasutusel hulk ägedaid süsteeme :roll:
näiteks ei olnud sellel autol õlirõhu märgutuld- selle asemel lõigati kütusepumbalt pinge ära; samuti oli autol kesklukustus, mis töötaski lukustajana- kui uks lukku keerata, siis lähevad kõik uksed lukku, kui avada, siis tuleb lahti vaid see uks. Olemas olid ka elektriaknad, roolivõim, avarii korral lõigatav kütusepump ja isegi kliimaautomaatik oli saadaval.

pidurid olid tagasillal toodud sarnaselt 116-le difri juurde ning pidurisüsteem oli kahe ringiline- esimene ring oli esi ja tagapidurid ning teine vaid esipidurid... mistõttu oli esisillal "topelsadulate" süsteem :roll:

V6 oli see esimene ja õige- ehk siis alustas 2,5 L töömahuga arendades 114kW ning viimased derivaadid olid/on siiani 3,2L töömahuga veel saadaval. Esialgu pakuti seda lustlikku mootorit iga remondimehe õnnistusena- ehk siis kuue karburaatoriga :mrgreen: hiljem mindi üle pritsele.
Auto oli tegelikult tootmisküps juba 73-dal aastal (mistõttu näeb see oma vanuse kohta veidi aegunud välja) kuid tootmisse läks alles 1979 ning tootmine lõppes 1985. Vahepeal asendus MY83 ümmargused esituled kandilistega.

:roll: Ning ei tasu mainidagi, et tegemist on üliharuldase autoga 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#883
miks masendav ma just ühel oma masinal ootan just 400t , et saaks ikka auto sisse sõidetud juba ja ei peaks koguaeg muredsema et ei julge vajutada kuna moto on veel kulumatta, õigel autol sealt 3-400t km pealt alles elu algab, need mis enne seda saba panevad või remonti vajavad on rämps

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#884
Palju õnne, rizto ja tema 155! :icon_thumbup:

Veel üks velje küsimus. Kas ET 30 on 156 jaoks liiga vähe? Standard on 41.5, paljud lubavad veel 35ga sobituda...
Mis komplikatsioonid üldse ees võivad oodata veljega, mille parameetrid on 7,5Jx17H2 ET 30. Väidetavalt GTV alla istuvad ilusti. Laagrid? Koobas? Praegu all originaal veljed 6,5Jx16 ET 41.5 :icon_hi:
cron