oh aegu ammuseid... sai ka kunagi soomes käidud rinkaõhku nuusutamas ja seal jäi kaamera ette montreal...
http://mort.lahe.net/gallery/ahvenisto-2009/3_G" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#872mis asi see veel on?
kuulutusest saab lugeda, et mingi eelseeria vms.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
kuulutusest saab lugeda, et mingi eelseeria vms.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#874tegu on 1 põlve Alfa Sei-ga, mis on teise kasutaja käsutuses ning väidetavalt tehasekorras :icon_angel:
toodeti 6 tesid kokku erinevatel andmetel kuni 14377 tk (mootorid olid siis kas 2,5 või 2,0 V6 sekka ka diisleid)- sagedamini kohtab siiski numbrit 12000 juurde
Tehniliselt oli tegu 105 seeria järglasega, millel on kasutusel hulk ägedaid süsteeme
näiteks ei olnud sellel autol õlirõhu märgutuld- selle asemel lõigati kütusepumbalt pinge ära; samuti oli autol kesklukustus, mis töötaski lukustajana- kui uks lukku keerata, siis lähevad kõik uksed lukku, kui avada, siis tuleb lahti vaid see uks. Olemas olid ka elektriaknad, roolivõim, avarii korral lõigatav kütusepump ja isegi kliimaautomaatik oli saadaval.
pidurid olid tagasillal toodud sarnaselt 116-le difri juurde ning pidurisüsteem oli kahe ringiline- esimene ring oli esi ja tagapidurid ning teine vaid esipidurid... mistõttu oli esisillal "topelsadulate" süsteem
V6 oli see esimene ja õige- ehk siis alustas 2,5 L töömahuga arendades 114kW ning viimased derivaadid olid/on siiani 3,2L töömahuga veel saadaval. Esialgu pakuti seda lustlikku mootorit iga remondimehe õnnistusena- ehk siis kuue karburaatoriga
hiljem mindi üle pritsele.
Auto oli tegelikult tootmisküps juba 73-dal aastal (mistõttu näeb see oma vanuse kohta veidi aegunud välja) kuid tootmisse läks alles 1979 ning tootmine lõppes 1985. Vahepeal asendus MY83 ümmargused esituled kandilistega.
Ning ei tasu mainidagi, et tegemist on üliharuldase autoga 
toodeti 6 tesid kokku erinevatel andmetel kuni 14377 tk (mootorid olid siis kas 2,5 või 2,0 V6 sekka ka diisleid)- sagedamini kohtab siiski numbrit 12000 juurde
Tehniliselt oli tegu 105 seeria järglasega, millel on kasutusel hulk ägedaid süsteeme

näiteks ei olnud sellel autol õlirõhu märgutuld- selle asemel lõigati kütusepumbalt pinge ära; samuti oli autol kesklukustus, mis töötaski lukustajana- kui uks lukku keerata, siis lähevad kõik uksed lukku, kui avada, siis tuleb lahti vaid see uks. Olemas olid ka elektriaknad, roolivõim, avarii korral lõigatav kütusepump ja isegi kliimaautomaatik oli saadaval.
pidurid olid tagasillal toodud sarnaselt 116-le difri juurde ning pidurisüsteem oli kahe ringiline- esimene ring oli esi ja tagapidurid ning teine vaid esipidurid... mistõttu oli esisillal "topelsadulate" süsteem

V6 oli see esimene ja õige- ehk siis alustas 2,5 L töömahuga arendades 114kW ning viimased derivaadid olid/on siiani 3,2L töömahuga veel saadaval. Esialgu pakuti seda lustlikku mootorit iga remondimehe õnnistusena- ehk siis kuue karburaatoriga

Auto oli tegelikult tootmisküps juba 73-dal aastal (mistõttu näeb see oma vanuse kohta veidi aegunud välja) kuid tootmisse läks alles 1979 ning tootmine lõppes 1985. Vahepeal asendus MY83 ümmargused esituled kandilistega.


Tegelikult ma olen normaalne....
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#875hmm, ma oma 116-nel ka nagu õli tuld pole täheldanud, kas on ka sama süsteem või mis, äkki härra ts oskab õelda
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#876116 peaks siiski seda tulukest omama
Tegelikult ma olen normaalne....
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#877huvitav kus see olema peaks, mul on küll rõhunäidik aga tulekest pole kordagi näinud
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#878Paluks abi velgede tuvastamisel. Tootja ja mudel. :icon_hi:



Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#880kusjuures samasugused veljed peaks kuksil saaremall olema ühe kokkujooksnud 146 all,16tollised.
sõbra vana masin oli.
sõbra vana masin oli.
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#881alfa rool müügis:
https://www.osta.ee/15407247" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.osta.ee/15407247" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#883miks masendav ma just ühel oma masinal ootan just 400t , et saaks ikka auto sisse sõidetud juba ja ei peaks koguaeg muredsema et ei julge vajutada kuna moto on veel kulumatta, õigel autol sealt 3-400t km pealt alles elu algab, need mis enne seda saba panevad või remonti vajavad on rämps
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#884Palju õnne, rizto ja tema 155! :icon_thumbup:
Veel üks velje küsimus. Kas ET 30 on 156 jaoks liiga vähe? Standard on 41.5, paljud lubavad veel 35ga sobituda...
Mis komplikatsioonid üldse ees võivad oodata veljega, mille parameetrid on 7,5Jx17H2 ET 30. Väidetavalt GTV alla istuvad ilusti. Laagrid? Koobas? Praegu all originaal veljed 6,5Jx16 ET 41.5 :icon_hi:
Veel üks velje küsimus. Kas ET 30 on 156 jaoks liiga vähe? Standard on 41.5, paljud lubavad veel 35ga sobituda...
Mis komplikatsioonid üldse ees võivad oodata veljega, mille parameetrid on 7,5Jx17H2 ET 30. Väidetavalt GTV alla istuvad ilusti. Laagrid? Koobas? Praegu all originaal veljed 6,5Jx16 ET 41.5 :icon_hi:
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#885156 ja ET30 ei sobi kokku. Minu masinal on sellise ET-ga veljed all, lohust läbi sõites käivad kõik rattad koopasse (205/55r16).