Oskab keegi öelda kuidas näeb välja veo võlli simmerlingide vahetamine (mis peab ära võtma et vahetada)
Täpsustuseks siis nii palju ,et asuvad need käiguksati küljes sealt kus veo võll välja tuleb.
Keegi vahetanud selliseid asju??
Kuidas vahetada veovõlli simmerlinge
#2Kõigepealt tuleks varuda käigukasti õli. Sest poolassi eemaldamisel jookseb arvatavati vana järelejäänud õli välja.
Poolass tuleks kasti küljest eemaldada (välja tõmmata) Vana simmeri olen mina tavaliselt mingi kruvikeeraja abil kätte saanud. Kindlasti on olemas ka mingisugused moodsad tõmmitsad.
Uus simmer ettevaatlikult oma kohale (abiks on haamer
)
Kõik uuesti kokku tagasi -> uus õli sisse ja ongi simmer vahetatud.
Mingi kanal/tõstuk peaks muidugi olema. Tänaval seda just ei tee.
Aga äkki keegi targem kirjutab täpsemalt? Ma mingi suvaline Wannabe õlinäpp rakverest
Poolass tuleks kasti küljest eemaldada (välja tõmmata) Vana simmeri olen mina tavaliselt mingi kruvikeeraja abil kätte saanud. Kindlasti on olemas ka mingisugused moodsad tõmmitsad.
Uus simmer ettevaatlikult oma kohale (abiks on haamer

Kõik uuesti kokku tagasi -> uus õli sisse ja ongi simmer vahetatud.
Mingi kanal/tõstuk peaks muidugi olema. Tänaval seda just ei tee.
Aga äkki keegi targem kirjutab täpsemalt? Ma mingi suvaline Wannabe õlinäpp rakverest

155, 2x166, 159 ja 75?
Kuidas vahetada veovõlli simmerlinge
#3Äkki auto kohta paar täpsustavat märget, ega Alfa ainult ühte mudelit pole tootnud. 33-l näiteks veovõll välja kastist ei tule. Muidugi võis viga olla ka väheses jõu rakendamises, kuid ei hakanud riskima millegi lõhkumisega.
Kuidas vahetada veovõlli simmerlinge
#4
Kuidas vahetada veovõlli simmerlinge
#5Kas 33 võll lisaks veel mingi stopperiga pole sees? Mul ei õnnestunud küll välja kangutada seda, kuigi poldid olid lahti.
Kuidas vahetada veovõlli simmerlinge
#6tegelt kui poldid lahti keerata, siis peaks välja tulema, kuid mäletan, et ega väga vabatahtlikult tulla ei tahtnud, haamriga sai ``hellalt`` veenda liikuma teda kahes suunas ning ka võlli flansi pihtsa sai lüüa, et liikuma hakkaks. Vasakpoolsel vaata kindlasti, et kiiruse anduri ennem välja võttad, kui välja taguma peaksid hakkama... Aga proovi jah ettevaatlikult teda nagu oma pesas ringi keerama saada. Oksüüd seal vahel suht kõva(tean omastkäest)
Kuidas vahetada veovõlli simmerlinge
#8VML wrote:tegelt kui poldid lahti keerata, siis peaks välja tulema, kuid mäletan, et ega väga vabatahtlikult tulla ei tahtnud, haamriga sai ``hellalt`` veenda liikuma teda kahes suunas ning ka võlli flansi pihtsa sai lüüa, et liikuma hakkaks. Vasakpoolsel vaata kindlasti, et kiiruse anduri ennem välja võttad, kui välja taguma peaksid hakkama... Aga proovi jah ettevaatlikult teda nagu oma pesas ringi keerama saada. Oksüüd seal vahel suht kõva(tean omastkäest)
Laagripukk andis liikuda, aga võlli ots oli justkui kinni. Loksus aga välja ei tulnud. Eks mul nüüd on paar 33-e kasti "lahtivõtmiseks", saan selle sisuga lähemalt tutvuda.
Kuidas vahetada veovõlli simmerlinge
#9No sellisel juhul tahab jah vist lihtsalt rohkem füüsilist jõudu, mul esimene 33 kast, mida lahti võtsin, tekkitas ka palju peavalu. Aga GT süsteemi täpselt ei tea, kuid vaevalt et sealgi midagi muud välja on mõeldud, kui ülejäänud alfadel.