Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#228
f*kk

:mrgreen:
Image
Viper TZ4 :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:

P.S. nagu leht kirjutab siis vähemalt Ilmselt paigaldatakse mootor ka telgede vahele. ... tavaliselt on jah tagaveolistel sportautodel mootorid pikalt üle esisilla või tagasilla (ok- no 911 on väikestviisi erand) :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#230
::itpnt::

ja ega seal mootor just eriti üle silla kah ei ripu 8) mälu järgi pakuks, et 6 silindrilisel esimesed poolteist silindrit vist napilt ulatuvad silla kohale

erinevalt näiteks... ma ei tea :roll:
Image
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#231
See viimane näide on küll megairw - täheühend RS peaks olema minuteada seal lühend iselomustusest Real S*it...

(mina aru ei saa milleks täiesti hea igapäevaliikur ära rikkuda jäiga vedrustuse ja ebaproportsionaalselt jõulise mootoriga??? kõrged pidamiskulud, ebamugav sõita ja laisavõitu kurvisuutlikus - 2.0TQ ja 1.8TQ seevastu on üsna head... 1.8TQ on kunagi isegi kõikvõimalikke alfasid biitinud vihmamärjas rapas :P).

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#233
Ah mis seal vahet... oli mis oli... läheks topikusse tagasi (muidu oleme varsti vaidluses veoskeemide, kaalujaotuse jms üle, mõni õrnahingeline solvub jälle ja kukub prääksuma) ?

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#235
:lol:
whatever

(tõmba oma igapäevaliikuritel või suvalisel uuemal alfal ratta tsentritest mõtteline joon ja vaata kas ja kui palju mootorikolakast, käigukastist vms raskest sõlmest selle taha mahub...)

patriotism ja usk pimestavad inimese mõistuse.
(pole küll omateada kordagi kippunud kiirestisõitmise rajale selle V6-ga, millel lisaks mootorile ka osa käigukasti ratta tsentrist eespool asub ja siinkohal rohkem provokatsioonidele ei allu ;) )

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#237
E.T. wrote::lol:
whatever

(tõmba oma igapäevaliikuritel või suvalisel uuemal alfal ratta tsentritest mõtteline joon ja vaata kas ja kui palju mootorikolakast, käigukastist vms raskest sõlmest selle taha mahub...)

patriotism ja usk pimestavad inimese mõistuse.
(pole küll omateada kordagi kippunud kiirestisõitmise rajale selle V6-ga, millel lisaks mootorile ka osa käigukasti ratta tsentrist eespool asub ja siinkohal rohkem provokatsioonidele ei allu ;) )

kuulge kuulge- jutt oli sportautodest... tõmbaks esmalt mõne joone enne 8C-d AR märgi all toodetud sportautodele vahele (IMHO oli selleks ES-30, mille V6 samuti esimeste silindritega suht sillal istus- seal õnneks päästis käigukasti asukoht)

enne seda tagasiarvutatuna oli AR-ilt 33 8) eelmine, millel V8 mootor telgede vahesse sattus (montrealil IMHO rippus V8 samuti esistange küljes... eespool)

RS4 näide oli toodud lihtsalt sellepärast, et seda nimetatakse kah sportautoks :roll:

ja teemasse tagasi-> õhtulehe ajakirjanik oli see, kes kirjutas, et ilmselt tuleb tz4 telgede vahesse mahtuva mootoriga (ja sealt edasi sportautode juurde- mitte sportklike ega kiirete vaid justnimelt sportautode)

P.S. mõttelise joonega väidan, et kui võtta Viper ja telgede vahet mitte muuta, siis ei ole seal võimalik mootorit väljapoole telgede vahet paigutadagi (kui just ei võta kasutusele laevamootorit)
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#238
Lõppudelõpuks on küsimus ainult teadmises, et on hea kaalujaotus. Reaalselt istmikuga kiiruses vahet ei tee. See kas sõitjale meeldib üle või alajuhitavus on juba individuaalne ja subjektiivne. Me räägime siiski tänava autodest, mitte võidusõiduautodest.
a.k.a Anthrax

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#239
Anthrax wrote: Me räägime siiski tänava autodest, mitte võidusõiduautodest.
ah tänavaautodest... ma nüüd korra küsiks, et kuidas me sinnani jõudsime (?)

EDIT: Tänavaautodel pole kaalujaotuses mitte mingit vahet - neil on abc ja edf ja lmn ja etab mis veel peal, mis võimaldavad ka 80/20 kaalujaotusega maantekiirusel "kunn" olla :icon_angel:

EDIT2: või ma olen nüüd otsapidi vales ajastus?
Tegelikult ma olen normaalne....