E.T. wrote:
whatever
(tõmba oma igapäevaliikuritel või suvalisel uuemal alfal ratta tsentritest mõtteline joon ja vaata kas ja kui palju mootorikolakast, käigukastist vms raskest sõlmest selle taha mahub...)
patriotism ja usk pimestavad inimese mõistuse.
(pole küll omateada kordagi kippunud kiirestisõitmise rajale selle V6-ga, millel lisaks mootorile ka osa käigukasti ratta tsentrist eespool asub ja siinkohal rohkem provokatsioonidele ei allu

)
kuulge kuulge- jutt oli sportautodest... tõmbaks esmalt mõne joone enne 8C-d AR märgi all toodetud sportautodele vahele (IMHO oli selleks ES-30, mille V6 samuti esimeste silindritega suht sillal istus- seal õnneks päästis käigukasti asukoht)
enne seda tagasiarvutatuna oli AR-ilt 33

eelmine, millel V8 mootor telgede vahesse sattus (montrealil IMHO rippus V8 samuti esistange küljes... eespool)
RS4 näide oli toodud lihtsalt sellepärast, et seda nimetatakse kah sportautoks
ja teemasse tagasi-> õhtulehe ajakirjanik oli see, kes kirjutas, et ilmselt tuleb tz4 telgede vahesse mahtuva mootoriga (ja sealt edasi sportautode juurde- mitte sportklike ega kiirete vaid justnimelt sportautode)
P.S. mõttelise joonega väidan, et kui võtta Viper ja telgede vahet mitte muuta, siis ei ole seal võimalik mootorit väljapoole telgede vahet paigutadagi (kui just ei võta kasutusele laevamootorit)
Tegelikult ma olen normaalne....