Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#271
aga t2nasesse tagasi- tegelikult ei ole MiTo ja Giulietta nii hirmsad midagi :-)

Multiair on kindlalt tegijam kui JTS. Nii MiTo kui Giulietta on piisavalt Alfad, et kanda Alfa klassikalist reeglit- meeldib v6i mitte aga m2rkad igal juhul...

Ja s6ita on nendega piisavalt hea, et auto v2limus loogilisena tundub- kes ei usu... minge proovige :-)
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#272
Multiair-i puhul huvitab see, kuidas ja kui palju ta kestab.
ja mis selle süsteemi vahetamine maksab, kui peaks pekki minema.

ning palju süsteemi vahetus CO-d tekitab (st. uue tootmine tekitab ju ka ...)
ehk tahaks teada, kas süsteem täidab oma eesmärgi - aidates vähem bensiini tarbida ja ka CO-d tekitada
ilma, et enne 300000 km üles ütleb.

... loodame, et ei ole sama keiss nagu diislite phul ... niikaua on öko, kui ei pea pihusteid ja pumpa vahetama hakkama
Seitsekümmend Viis

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#273
spark wrote:[
ilma, et enne 300000 km üles ütleb.
optimist :D

aga

Köh köh - ei usu hästi , et tõrgeteta 7 tiiru maakerale peale suudaks sõita... siiralt ei usu - seda on ikka rämedalt palju.
(selline keskmine aastane läbisõit 30 000, teeks siis ekvivalendiks 10 kasutusaastat, ka ei usu, et 10 aastane alfa oleks veel tippkorras, ilma ühegi eelnev hoolduseta). Rohkem keerulisi sõlmesid = rohkem hoolduskulusid - nii lihtne see ongi - ehk kokkuhoitud kütuseraha võid paigutada otse teise fondi e hoolduskuludesse.
(no ja kes see ikka alfat omae säästuautoks ostab eks?)

-

Reaalsem oleks ca 3 aastat ja 100 000, kui hakkab erinevaid haigusi esinema...
(meenutuseks kodanik AN sportwagon, mis oli küll eeskujulikus korras aga (kui mu mälu nüüd ei peta, siis) ikka prognoositi müügieelseks hoolduseks ca 70 000 eek ehk ca 4500 EUR). Mu oma 156 näitas samuti kõrgendatud huvi minu rahaliste vahendite vastu üles 100 000 km täitumisel...

-

Siia võib tõmmata üldistuse muidugi ka teiste tootjate kärude kohta - mida uuem ja keerulisem, seda suuremad on jooksvad hoolduskulud... Alfa on seni veel sellest õnnest vaba, et akuvahetuse suudab teha vaid esindus ja selleks sobivad vaid spetsiifilised akud... aga küll jõutakse ka seleni - hooldus on võimas business ja kuidagi tuleb ametikku esindusse saada ka secund hand kärud :) (elektrohüdrauliline rooli ja robotiseeritud kastidega käib ju usin katsetamine juba - nöita mulle neid õnnelikke selespeedi omanikke, kelle kast pole kordagi molekulideks olnud ja auto kellel on 300 000 või rohkem km - samal ajal manuaalkastil poe häda midagi eks).

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#275
ma ei ole mudugi aru saanud miks peaks diisel alfa ostma (w124 mb on selle jaoks), samas spidotrossi saab ju lahti ühendada (kui ei saa siis on jälle mingi vale valik tehtud), mu 116 sai tross külge, seega nüüd ronib odomeeter vapralt 99t km suunas, sest just 5 kohaline see ongi

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#276
supp wrote:ma ei ole mudugi aru saanud miks peaks diisel alfa ostma (w124 mb on selle jaoks)
Sest sellega on hea sõita. Jõudu jagub ja soovi korral on võimalik ka normaalne kilometraazh saada paagitäiega. Ehk siis multitalentne, kui pole ruumi, võimalusi või tahtmist omada mitut autot.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#277
:roll: eile istusin B4 audis... süüde sisse - nagu ikka toimub ecu pisike kontroll... JA armatuuris läheb ekraanil põlema kiri OK

No andke andeks-> mis kuradi geenius on tulnud selle peale, et eraldi teavitus Vedas Sul- kõik on korras vinksvinksvinks

Ehk siis nagu ma aru saan- erinevalt autodest mis vahel lähevad katki jääb Audi 80 vahel terveks :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#279
No ikka, kõik selleks et sa esimeses kurvis Bugattiga fender-benderit ei tee :P
Läheb kohe aastapalk stange remonti. Aga noh ma sõidaks ülejäänud aasta ikkagi nende heaks, kasvõi ilma palgata :D

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#281
Oi kui mõnus hääl seal tuli. Need on ikka tõelised entusiastid kes niimoodi masinaid ümber ehitavad või siis vana taastavad ;) Hoovis oli 156 GTA (või siis GTA esistangega 156 :P ), GTV6 ja veel midagi garaažis ei saanud täpselt sotti.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#284
Jah,
aga mulle meeldib, et vähemalt delfi andmetel saab AR 100-aastaseks tervelt 2 aastat järjest.
Saaks ma ka juba 10. korda 23, oleks ilgelt äge.

<Toimetas: Urmas Oja
28. aprill 2011
Õigemini on see Zagato kingitus tänavu 100-aastaseks saanud Alfale>
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#285
no mõni Alfa saab kindlasti ka see aasta 100- üldiselt tähendab see siiski seda, et järgmised 100 ja enamgi aastat saab igal aastal tähistada AR100-dat sünnipäeva :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....