156 stereo ühendamine

#1
Kas keegi aitaks skeemi või pildiga mille abil saaks ära lõigatud maki juhtmetele külge panna uued pistikud. Olemas on maki peal asuv skeem, kus kirjas iga klemmi tähendus, kuid paraku ei ole niisama lihtne tuvastada juhtmete pealt, mis on mis juhe.

Makiks on tavaline 156 originaal High CD BP0378 ja pesa näeb välja selline:


Image




Ühesõnaga tahaks teada, mis värvi juhe kuhu viib.

156 stereo ühendamine

#2
Natuke netis möllamist ja leidsin sellise info



A osa:

blue - switch for amp, ariel etc

black - ground

red - perm 12v

yellow - perm 12v

orange - switch by ignition 12v



B osa:

front left speaker positive - white

front left speaker negative - white/black



front right speaker positive - grey

front right speaker negative - grey/black



rear left speaker positive - green

rear left speaker negative - green/black



rear right speaker positive - purple

rear right speaker negative - purple/black



...nagu ma aru olen saanud, siis olenevalt aastakäigust võivad värvid erineda. 2002 võib toite pistik olla ka:



Black - Earth

Red - Continous Power

Red - Continous Power

Red/Green - Ignition Switched Power

Yellow/green - Switched Illumination Power

Orange - Signal wire (Power aerial)



Enne ühendamist soovitaksin siiski testriga üle kontrollida.

156 stereo ühendamine

#6
nu..olgem ausad... ei ole probleemi nende juhtmete leidmisega... ainult et ma asun suht kaugel-muidu abistaks hea meelega... egas põltsamaa poole ei liigu-siis saaks aidata... 8) aga sa sellest juhtmekimbust pilti ei saaks teha? ja mitu vaba äralõigatud juhtmeotsa sul seal on ?

156 stereo ühendamine

#8
Tänud viidete eest!

Otsustasin siiski teha pildid kahest kimbust mis endiselt õnnetult ootavad pistikuid. Thema55 viited toovad küll tiba selgust, kuid siiski mitte täielikult. Lisaks on mul rooli pealt juhtimine, mis peaks käima läbi kolmanda pesa.


Image


Jätsin asja vahepeal pooleli ja broneerisin Tammsaare teele aja, lootuses lasta proffidel paigaldus ära teha kuid... EI, siiski mitte.

Mis te arvate, mis võiks maksta selline töö seal???

Vaja tellida "spetsiaalsed otsad" sellisele keerulisele originaal makile ning see teeks 5995 EEK

Ma ei saagi nüüd aru, kas tegemist tõesti niivõrd keeruka ja erakordse Blaupunktiga ning selle rooliltjuhtimisega... juu siis on.

Aga ma siiski ootaks siinsetelt headelt liikmetelt veidi abi veel ja vaataks, kas saab hakkama ka ilma proffideta.

156 stereo ühendamine

#9
ossap...



6000 eegu eest teeks isegi spetsiaalsed otsad :lol:



eniveis-> minu pakkumine oleks, et ...



sinine, valge, kollane ja roheline koos triibupartneriga on kõlarid (wild guess aga roheline juhile, sinine kõrvaluksele, kollane juhi selga taha ja valge kõrvalistuja selja taha-> kindlalt saad tedada, kui polstrid maas ning juhtmevärvid üle vaadatud)

must on mass, punane on pidev 12 ja kollane 12 läbi süüte (tester kätte ja mõõtma)

jääb siis veel suuremast pundist punane/roheline; oranz; ja valge



väiksem peaks siis arvatavasti roolile minema (ja tel otsi sul arvatavasti pole)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 stereo ühendamine

#11
ja jätkame siis dešifreerimisprooviga makilt-> kogu suurem punt peaks mahtuma ära ülemise kahe pistiku peale-> seega kõlarijuhtmed tükki 8 keskele; 12 läbi süüte üles, kus on + _/_ märge, 0 läheb ikka maanduse märgini, UB (faasipinge) võiks vabalt tähendada pidevat 12-t (igaks juhuks muidugi üle mõõta), päikseke on dimmer (oranz ehk)

Aut Ant on automaatne antenn (see kolmas sinine otsake ehk)



NC võib vabalt tähendada ükskõik mida (mingi lisaelement mida läbi maki lülitatakse)



Kõlarite faseerimisega on asi võrdlemisi lihtne, kuna + peaks olema ilma ja - triibuga (hetkel pole ISO pistikut käepärast seega ei saa kindlalt väita)



ühendamiseks võid tellida omale "spetsiaalsed pistikud" või kasutada vana hea plaatliite meetodit 8) (15x4 EI VÕRDU 6000.-EEK :lol: )



Ülejäänud 5 otsa on veel lahtised, kuid pakuks, et need liiguvad alumise pistiku vasakusse serva :wink: +_/_; maanduse; UB+ ; Data IN ja Data out alla (katse eksitusmeetodil saab pideva +, - ja läbi süüte tuleva kergelt kätte)

IN/OUT enam nii kerge pole (kuigi, kui sinna pinge peale tuleb, siis saab ära mõõta kumb on out ning elimineerimismeetodil ka IN)



AF-L (vasak) ja AF-R (parem) ning AF maandus on kuidagi kahtlased asjad (ei suuda välja mõelda, mida nad selle AF-i all mõtlevad)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 stereo ühendamine

#12
kõlari juhtmeid ilma poltstreid maha kakkumata saad kindlaks teha ka pisikese patareiga -ennem muidugi testriga üle vaadata ega voolu sees pole :) ühendad korra patarei plussi ja miinuse kõlarijuhtmete vahele ja kuulad kust kragiseb... -kui sellest enam miskit abi sul peaks olema... ts-suht täpselt juba asja ära seletand 8)