kompressoril on mitu suurt eelist turbo ees:
- tahan võtan ära
- ei eelda väga suurt ümberehitust
- sellest tulenevalt maksab kogu ehitamine oluliselt vähem (kompressor, mõni toru, klapike ja remap)
- kui kompressor lülitab, siis on jõud kohe olemas
samas miinuseid on oluliselt rohkem
- ilma tõsise ümberehitamiseta on rõhk piiratud
- piiratud rõhk tähendab lisaks ka seda, et kompressori tööaeg on piiratud (IMHO oli tegu GM V6 laiatarbemootoriga, kus kompressor töötas alates 2000 pööret ning max 6 sekundit 10 seki jooksul üle siduri)
- peab suutma leida mootori küljes koha, kuhu see füüsiliselt kinnitada
- annab jõudu MINIMAALSELT 30% ulatuses (st. kui lülitab, siis saad "jalaga selga" kuni väljalülitamise piirini- eriti masendav on ajapiiranguga kasutus, kuna siis võid läbi käikude saada jalaga selga 5-6 korda) ja maksimaalselt kuhugi 50% kanti (samas, kui turbiinidega saab ilusasti mäppida kogu pööretevahemiku)
- kütust läheb kordi enam
- ja palju palju muud
Üldiselt KUI otsustada kompressori kasuks, siis tasuks kindlasti mõelda sellele, et mappimine ja aretamine jms tasuks jätta kellelegi teisele (näiteks Novitec või Autodelta) kuna kogu see jama, mida hakkad edasi nägema lihtsalt ei vääri küünlaid (mida TS mootoritel on lausa palju

)
NING kokkuvõtteks- tegelikult kogu ümberehituse maksumus (kompressor vs turbiin) hobestele taandatuna tuleb tugevalt kompressori kahjuks
P.S. kõige parem koht, kus kompressorit kasutada on siiski turbomootor

(lagi elimineerimiseks)
Tegelikult ma olen normaalne....