EDIT: Rääkisin just Janoga, kes ütles, et ilmselt piisab ka ainult roolilati otsatihendi vahetamisest. Kas kellegil juhtub olema roolilati ja tihendite joonist koos mõõtudega? Või keegi ise otsatihendit vahetanud?
166 probleem (roolivõimendi ja roolilatt)
#1Foorumit lugedes ei ole ainus hädaline roolivõimendiga. Igastahes, paar päeva tagasi kadus autol kohapeal manööverdades roolivõim ära. Õli pidevalt peale valades sain mingitmoodi koju ära sõidetud. Õlikulu on kuskil 0.5 liitrit mõne kilomeetri kohta. :icon_crazy: TRK-ga konsulteerides sai esialgu arvatud, et põhja alt voolik lahti. Täna viisin auto ühte ligidal asuvasse autoremonti ja tuli välja, et õli lekib ka salongi ja põhja all voolikud okei. Seega viga ilmselt roolilatis? Mis sellises olukorras mõistlik ette võtta?
Uus taastatud latt muretseda ja lasta ära vahetada? Vana remontida? Kui kellegil endal kogemusi sarnase olukorraga võiks kirjutada.
EDIT: Rääkisin just Janoga, kes ütles, et ilmselt piisab ka ainult roolilati otsatihendi vahetamisest. Kas kellegil juhtub olema roolilati ja tihendite joonist koos mõõtudega? Või keegi ise otsatihendit vahetanud?
EDIT: Rääkisin just Janoga, kes ütles, et ilmselt piisab ka ainult roolilati otsatihendi vahetamisest. Kas kellegil juhtub olema roolilati ja tihendite joonist koos mõõtudega? Või keegi ise otsatihendit vahetanud?