#74
by bnd
Kui Alfdadest ei räägita, räägime siis audidest.
Tehase ettenähtud hoole 240000km peal on kõikide rihmade vahetus, veepump, termostaat, rullikud, pingutusrullikud, sületäis erinevaid filtreid.
Olenevalt omaniku hoolsusest, on 250 -260000 vahel hoolduseks ainult õlivahetus. Kas keegi tahab öelda, et Reval jätab niiii magusa töö tegemata, nagu seda on nukkide vahetus, lihtsalt selle pärast, et nad ei viitsi? Kui tehas seda ette näeb, siis nad teevad selle suurima heameelega ära. St mina olen alati läinud teenindusse sõnadega, et selle ls korraline hoole+ KÕIK muud asjad, mis on teha vaja. Miks nad ei ole siis nukke vahetanud?
Asi lihtsalt selles, et enamus Saksast, Leedust jne tulnud masinatel on kordi juba ls vähemaks keritud, eestlase lemmik ls ongi seal 160-180 vahemikus, sõidab siin 100k km otsa ja ongi nukid läbi. Tegelik on kindlasti 400+++ (palju +) peale.
Küsimus veel, miks 320k peal ei ole salongis vähimatki kulumisjälge veel? isegi juhiistme äär on korras, istmed pole vajunud ja nupud ei ole veel valged. Ja kui vaadata a24 ja 170k ls-ga autosid, siis miks on neil nupud valged, juhi iste kulunud, rool läikiv/sile?
See kuradi kerimine on meil nagu rahvussport, kedagi ei koti auto seisu/sõidukord, ainult ls on määrav.
Lõpetame selle nuki teema nüüd, pean igapäevaselt oma ls juures vastama niigi küsimustele, miks nukid veel vahetamata on, ls ju nii suur.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
