166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte

#1
Tere

Probleem talv läbi seisnud Alfa 166ga (2000). Bensiiniga.

Üle pika aja panin täna auto tööle. Esimesel korral käivitus kenasti, külmast peast. Lasin mõnda aega töötada. Siis mingil hetkel suretasin auto välja ja rohkem käima ei lähe.

Starterit andes iga kord natuke nagu lubaks. Töötab ringi v kaks ja siis sureb kohe välja.
Gaasi pedaali sõtkumisest palju ei sõltu.

Kui lasin veel natuke seista, siis käivitus töötas pisut kauem kui paari ringi jagu kuid suri ikkagi välja ja uuesti käivitades käitus jälle nii et paari ringi mootor nagu töötas ja siis suri välja.

Oskab keegi soovitada mida teha või kedagi kes viitsiks selle probleemiga tegeleda. Tallinnas.

166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte

#2
....

mootoritule viskab põlema?

Kui ei, siis kontrolli üle, et kuskilt ühtegi voolikut lahti ei ole ja et juhtmestik korras oleks.
Üldiselt ilma mootorituleta sureb auto välja siis, kui kas ei ole kütust (et rõhku üleval hoida) või ei ole õhku (näiteks kui gaasisiiber on kinni jäätunud) või on õhku liiga palju (näiteks on mõni lõdvik lahti)

Pedaali sõtkumine on täpselt sama teema peale (kuna 166 vist kasutas kõigil mudelitel juba drive by wire pedaali, siis juhul, kui siiber on kinni või õhku on liiga palju ei juhtu midagi)

Kui kütust on piisavalt ning tuli ei põle ja ühtegi lahtist voolikut ei paista, siis soovitaks klassikaliselt esmalt sooja ruumi ja siis vaataks juba edasi :)
Tegelikult ma olen normaalne....

166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte

#4
:icon_shifty:

proovi mingit huvitavat kütuselisandit :roll:

Ah jaa-> loomulikult unustasid Sa esialgu mainida, et tegu on gaasiseadmega autoga :wink: see ei olegi oluline rohkemat, kui lisab terve hulga võimalikke probleeme juurde.

Seega vaata kogu gaasiseadme juhtmestik üle (teoreetiline variant on, et Sul on bensiin ja gaas korraga peal) ja kontrolli üle, et Sul gaasiseadme voolikud korras ja kinni on.

Soovitaks otsida mõne töökoja, millel on gaasiseadmetega kogemus olemas (nende sümptomite alusel kahtlustaks eelkõige gaasi)
Tegelikult ma olen normaalne....

166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte

#6
kui süütesüsteemis oleks ükskõik milline viga, siis saaksid ka veateate :wink: (süütesüsteem on 166-l suhteliselt lihtne... muidu võiks paari ringi tegemine vihjata sellele, et juhtmed on rivist väljas, aga Sul on 6 pooli ja pooli suremine või siis väntvõlli-nukkvõlli andurid tuvastatakse juba enne käivitamist)

gaasiseade mootorile veateadet ei anna- juhul, kui süsteem on jäänud mingil põhjusel gaasile kinni, siis "uputab" lihtsalt mootori üle (gaas+bensiin sama õhukoguse juures on selgelt liiga palju)
Tegelikult ma olen normaalne....

166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte

#9
:roll:

korras pump ei unda kuuldavalt... esmalt võta tester ja pane pumba klemmidele peale (vaata, kas signaal sinna jõuab) ja kui jõuab, siis vaata üle, kas surve tuleb üles või mitte :wink:

kütusepump on muuseas selline asi, mis tavaliselt lihtsalt lambist ära ei sure (võid selle muidugi ka välja võtta ja sõelad jms ära puhastada)

Ja omast kogemusest- pole midagi tobedamat, kui osta asjatult tükke
Tegelikult ma olen normaalne....

166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte

#10
ts wrote:kütusepump on muuseas selline asi, mis tavaliselt lihtsalt lambist ära ei sure (võid selle muidugi ka välja võtta ja sõelad jms ära puhastada)
ja kuidas veel. Omal läbi elatud - sõitsin saaremaale spaasse, mööda minnes astusime tuttavate juurde sisse... ja sinna see auto nädalaks jäi, kuni ma Tallinnast uue pumba kohale tõin ja paika sain. Mitte ühtegi hoiatust, mitte midagi...Boschi toodang, suht universaalne.

Muidugi uut ei tasu tõesti enne ostma hakata, kui viga ikka kindel on. Ilmselt saab ka Alfal kusagilt pagassist sinna paagila ja pumbale ligi? Kui peadpidi juures olla, siis kuuleb pumba tööd ilusti, tuleks otse vool peale vedada ja kasvõi keegi kuulama saata. Minu autol õnnestub otse vool peale saada kaitsmeplokist paari juhtmega, kuidas Alfal see õnnestuks, ma ei tea..
Eesti Saabiklubi ja foorum

166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte

#14
Oota, oota. Ma räägiks nende gaasipoistega veel natuke. Isiklik kogemus hübriidiga (tõsi, vanemaga 155l) ütleb, et kui gaasiseadme aju/kaitsmed/pistikud ei toimi, siis ei toimugi mitte midagi. Miskitpidi on nad niimoodi ühendatud. Mul peab näiteks gaasiseadme aju/juhtmestik küljes vedelema (kuigi reaalselt gaasiseade ei tööta), et oleks võimalik sõita.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron