AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#17
Ütleme nii, et ei oleks tohtinud usaldada eelmise omaniku rihmavahetusjuttu. Võtsin nukad paljaks, siduripoolsed kaks silindrit on klapid all kinni. Ei tea kas võis kolbidele ja saaledele ka midagi teha? Ei taha veel plokikaant maha võtta kuna kuuks ajaks autost eemale.
159 2.4 JTDm:
Image

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#20
alfahoolik wrote:Võtsin üllatusmuna lahti ja vastu vaatas 16 kukeseent. Poole cm sügavused süvendid sisselaske poole peal on originaalid? :o
Täpsustamata jäi,et süvendid on kolbidel. Näevad välja siledad.
159 2.4 JTDm:
Image

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#22
:icon_hi:
Image
Mõrad juhtpuksidel
Image
16 kõverat kukeseent.
Image
Image
Jano toetas sirgete klappidega. :icon_thumbup:
Image
Kuidas juhtpukse kõige parem vahetada on? Ega ilma kaant kuumutamata vist välja ei mängi? :book:
159 2.4 JTDm:
Image

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#24
alfahoolik wrote:... ei oleks tohtinud usaldada eelmise omaniku rihmavahetusjuttu.
Helista talle ja paku, et lihtmenetluse korras maksab selle mootori remondi (või mingi osa) kinni.

Kui ta maksta ei taha, siis meenuta talle, et Eesti seadused võimaldavad temalt kogu auto müügihinna kohtu kaudu tagasi nõuda ja nüüd juba katkise auto talle tagastada.
Sest siinkohal on ju tegemist pahatahtliku vea varjamisega.


Mul üks tuttav ostis auto, millel bägid saepuru täis. (mingid takid olid ilmselt vahele pandud, sest diagnostika ostueelses kontrollis vigu ei näidanud)
Nüüd on müüja tõsises k..ses ja tõenäoliselt läheb tagasiostuks. (kuna bägiring on kallim kui auto ise)

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#25
Mõne kallima masina puhul oleks mõtet jageleda, pealegi on tehingust kaua aega möödas. See on ka minu enda viga, et kohe katteid maha ei keeranud ja põhjalikku ülevaatust ei teinud.

On ehk kellelgi anda järgmiste poltide kinnitusmomenti?:

Kepsusaaled
Nukasaaled
Karter
Rihmapingutid
Plokikaas
Rihmarattad
159 2.4 JTDm:
Image

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#26
Hei
momendid siis:

Plokikaas:
1. 20Nm
2. 40Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi
5. 90 kraadi

Raam saaled ( vända):
1. 48-60Nm
2. 96-119Nm

Kepsu saaled:
1. 25Nm
2. 60 kraadi

Karter:
m6 7-9Nm
m8 21-26Nm


Hooratas: 121-149Nm
Siduri korv: 20-25Nm
Vända otsas olev polt rihmade poolne 340-378Nm

Nukkvõllide hammasrattad:
Sisse l. 13-16Nm
Välja l. 102-126Nm

Nukkvõlli saaled: 13-16Nm


Jõudu tööle!

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

#30
See oli vist vähe madalam ja jäigem vedru, karbilaiendid, 16 tollised veljed, tumeda taustaga kellad ja Recaro istmed. Ja võib-olla, et veel midagi :icon_think:. Ahjaa, carbon-look keskkonsool ka.