Võta keera süüde sisse, salongiventikas kinni ja kruti soojanuppu ühest otsast teise. Kui klapp toimetab, peaks armatuuri alt vaikset krabistamist kuulda olema. Ligi sa sinna muidu ilma poolt autot laiali võtmata väga vist ei saa. Kui klapp krabistab, katsu kas soojendusradika mõlemad lõdvikud lähevad soojaks, nagu ts-ki ütles. Ja kui see ka normis, siis mõtleb juba käigupealt edasi :sherlock:. Muud asjad, nagu jahutusvedeliku tase on normis ja selles oled ka 100% kindel, et jahutussüsteemi ei ole kusagilt õhku sattunud/sinna õhku jäänud?
Samuti peaksid ilmselt termostaadi vahetamise peale mõtlema hakkama, sest 70-80 kraadi jahutusvedeliku temperatuuri on nats vähe. Toimiva termostaadiga võiks temperatuur nagu seal 90 ümber püsida

. Aga võib-olla, et diislitele kehtivad teised reeglid
