Bon Giorno!
Siin klubi aastakava, et saaksite oma aega pikemalt ette planeerida.
Kui teil tuleb valida kas Alfa Romeo või mis iganes muu vahel, siis loodame et Alfa võidab!
Alati Alfa!
Eesti Alfa Romeo Klubi
täiendav info: Jaan, tel. 5661 7725
http://www.hot.ee/alfaforever/Tegevuskava%202007.pdf
Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#2Kui nüüd kõigile neile üritustele ka ohtralt osavõtjaid jagub, siis tõotab küll üks huvitav aasta tulla.
Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#3juunis toimuvatel olen kindlalt kohal..varem ei joua krt 

Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#4
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.
Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#6põltsamaal oleme vennega ilmselt platsis...
ja ehk ka lõuna eesti üritustel...
tallinna ja muud kaugemad sõidud olenevad juba suvel rahakoti seisust 



Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#7Sprint- arvan, et saab- juhul kui masin pole just siis kere uuendusel.
Piccolo -kohal
Bello-mnjah, tahaks ühe mmm, masinaga sinna tulla jah.
Ring- ringrajast ära ei ütle
Kiire alfa- ikka tahaks kiirendada
Lõpetuseks- söögist kunagi ära ei ütle
Piccolo -kohal
Bello-mnjah, tahaks ühe mmm, masinaga sinna tulla jah.
Ring- ringrajast ära ei ütle
Kiire alfa- ikka tahaks kiirendada

Lõpetuseks- söögist kunagi ära ei ütle

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#8Alfa-aasta algus vist jääb minu poolt ära - tehniliste probleemide tõttu. 

Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#9...ei maksa unustada ka enda imagot kui juba üritusele minek, kombinesoon, vunts ja prill ei teeks paha ju



Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#11oeh, ma nii nokk, et mul vunts ei kasva veel...
kas tohib ilma vuntsita ka tulla ikka???
kas tohib ilma vuntsita ka tulla ikka???
Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#12E.T. wrote:oeh, ma nii nokk, et mul vunts ei kasva veel...
kas tohib ilma vuntsita ka tulla ikka???
eee... siis abiks parukas+natuke liimi

EDIT: aga seal pildil kreeklased juu???
Tegelikult ma olen normaalne....
Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#13Kombe-pole probleem, olemas, aga samas pole ta nii ajastu truu, aga 156 on kah teisest ajastust 
Vunts kasvab, mis kohiseb, st peab siis laskma tal kasvada, Krt tänapäeva trendiprillid on ka suured nagu öökulli silmad, st mõne naistuttava käest ikka saab.
So BND- juu aa offišali pimpd, redi to gõu (krt ei tule nii hästi kirjas välja kui alfanaticol
)

Vunts kasvab, mis kohiseb, st peab siis laskma tal kasvada, Krt tänapäeva trendiprillid on ka suured nagu öökulli silmad, st mõne naistuttava käest ikka saab.
So BND- juu aa offišali pimpd, redi to gõu (krt ei tule nii hästi kirjas välja kui alfanaticol

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#14VML wrote:põltsamaal oleme vennega ilmselt platsis...ja ehk ka lõuna eesti üritustel...
tallinna ja muud kaugemad sõidud olenevad juba suvel rahakoti seisust
Põltsamaa kandi mees? Ise ka muidu sealt poolt pärit

Ja kardirajale tahaks tulla küll vaatama. Ei ole ainult üldse kindel oma graafikute ja tulevikuplaanide peale... kõik on niiiiii etteaimamatu...
Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava
#15nii nii
vaatasin vanu satelliidifotosid ja siis maanteeatlast...
ja kuna väljasõit maalilisse Toolse lossi oli viinud niigi sobilikku paika, siis käisin vaatasin ta üle rakvere / vainupea maandumisraja ehk juriidiliselt korrektne olles on tegemist Rutja õppeväljakuga...
kõigepealt vihtuda mõned kilomeetrid kruusateid metsa vahel ja...
seal ta oli... urrrrrjuhhh, põlve võttis kurat erutusest värisema kui loojuva päikese kiirtes silmapiiri taha kaduvat noolsirget rada enda ees nägin
vana mahajäetud 2,5km pikkune maandumisrada... osaliselt asfalteeritud
samasugune 2,5km pikkune taxiway on maandumisrajaga paralleelselt.
maandumisrajal asfaltkattega osas saaks kiirendada vabalt - ülejäänud 2km võib siis kasvõi aeglustada
see aeglustuse osa enam 2 autot kõrvuti ei kannata tervet teed uhada... mõned ebatasasused on seal sees... samas kannatas ta kenasti 180km/h sõita... suuremal kiirusel läks veidi libedaks... vähemalt loojuva päikese hämaruses ei tundunud suurem kiirus kuigi turvaline enam...
aga asja point on see, et rada ei ole kuskil halvemas seisus kui peterburi tee tallinna poolne ots ja asfaltkattega osa on paremas seisus kui kuulus kiltsi lennuväli haapsalu lähistel.
lisaks on raja taxiway veeres hulgaliselt lennukite "parkimisplatse" millel saab mida iganes teha kasutades kohal olevaid kumme rajatähisteks või tuues ise kaasa kenasid neoonkoonuseid.
PS! hasart lubas seal kihutada rada täispikkuses läbi 5 ringi, maguskirbe hais levis selle lõbu peale salongi igal juhul mis andis märku raua sihtotstarbelisest kasutamisest.
PS2! tekkis kerge uitmõte sügisene kiirendus hoopis uues kohas teha
vaatasin vanu satelliidifotosid ja siis maanteeatlast...
ja kuna väljasõit maalilisse Toolse lossi oli viinud niigi sobilikku paika, siis käisin vaatasin ta üle rakvere / vainupea maandumisraja ehk juriidiliselt korrektne olles on tegemist Rutja õppeväljakuga...
kõigepealt vihtuda mõned kilomeetrid kruusateid metsa vahel ja...
seal ta oli... urrrrrjuhhh, põlve võttis kurat erutusest värisema kui loojuva päikese kiirtes silmapiiri taha kaduvat noolsirget rada enda ees nägin
vana mahajäetud 2,5km pikkune maandumisrada... osaliselt asfalteeritud
samasugune 2,5km pikkune taxiway on maandumisrajaga paralleelselt.
maandumisrajal asfaltkattega osas saaks kiirendada vabalt - ülejäänud 2km võib siis kasvõi aeglustada

aga asja point on see, et rada ei ole kuskil halvemas seisus kui peterburi tee tallinna poolne ots ja asfaltkattega osa on paremas seisus kui kuulus kiltsi lennuväli haapsalu lähistel.
lisaks on raja taxiway veeres hulgaliselt lennukite "parkimisplatse" millel saab mida iganes teha kasutades kohal olevaid kumme rajatähisteks või tuues ise kaasa kenasid neoonkoonuseid.
PS! hasart lubas seal kihutada rada täispikkuses läbi 5 ringi, maguskirbe hais levis selle lõbu peale salongi igal juhul mis andis märku raua sihtotstarbelisest kasutamisest.
PS2! tekkis kerge uitmõte sügisene kiirendus hoopis uues kohas teha

Last edited by E.T. on 05 Jul 2007, 14:04, edited 1 time in total.