Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava

#7
Sprint- arvan, et saab- juhul kui masin pole just siis kere uuendusel.

Piccolo -kohal

Bello-mnjah, tahaks ühe mmm, masinaga sinna tulla jah.

Ring- ringrajast ära ei ütle

Kiire alfa- ikka tahaks kiirendada :twisted:

Lõpetuseks- söögist kunagi ära ei ütle :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava

#13
Kombe-pole probleem, olemas, aga samas pole ta nii ajastu truu, aga 156 on kah teisest ajastust :D

Vunts kasvab, mis kohiseb, st peab siis laskma tal kasvada, Krt tänapäeva trendiprillid on ka suured nagu öökulli silmad, st mõne naistuttava käest ikka saab.



So BND- juu aa offišali pimpd, redi to gõu (krt ei tule nii hästi kirjas välja kui alfanaticol :D )
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava

#14
VML wrote:põltsamaal oleme vennega ilmselt platsis... 8) ja ehk ka lõuna eesti üritustel... :D tallinna ja muud kaugemad sõidud olenevad juba suvel rahakoti seisust :roll:


Põltsamaa kandi mees? Ise ka muidu sealt poolt pärit :)

Ja kardirajale tahaks tulla küll vaatama. Ei ole ainult üldse kindel oma graafikute ja tulevikuplaanide peale... kõik on niiiiii etteaimamatu...

Eesti Alfa Romeo Klubi 2007. aasta tegevuskava

#15
nii nii



vaatasin vanu satelliidifotosid ja siis maanteeatlast...

ja kuna väljasõit maalilisse Toolse lossi oli viinud niigi sobilikku paika, siis käisin vaatasin ta üle rakvere / vainupea maandumisraja ehk juriidiliselt korrektne olles on tegemist Rutja õppeväljakuga...



kõigepealt vihtuda mõned kilomeetrid kruusateid metsa vahel ja...



seal ta oli... urrrrrjuhhh, põlve võttis kurat erutusest värisema kui loojuva päikese kiirtes silmapiiri taha kaduvat noolsirget rada enda ees nägin



vana mahajäetud 2,5km pikkune maandumisrada... osaliselt asfalteeritud

samasugune 2,5km pikkune taxiway on maandumisrajaga paralleelselt.



maandumisrajal asfaltkattega osas saaks kiirendada vabalt - ülejäänud 2km võib siis kasvõi aeglustada :D see aeglustuse osa enam 2 autot kõrvuti ei kannata tervet teed uhada... mõned ebatasasused on seal sees... samas kannatas ta kenasti 180km/h sõita... suuremal kiirusel läks veidi libedaks... vähemalt loojuva päikese hämaruses ei tundunud suurem kiirus kuigi turvaline enam...



aga asja point on see, et rada ei ole kuskil halvemas seisus kui peterburi tee tallinna poolne ots ja asfaltkattega osa on paremas seisus kui kuulus kiltsi lennuväli haapsalu lähistel.



lisaks on raja taxiway veeres hulgaliselt lennukite "parkimisplatse" millel saab mida iganes teha kasutades kohal olevaid kumme rajatähisteks või tuues ise kaasa kenasid neoonkoonuseid.





PS! hasart lubas seal kihutada rada täispikkuses läbi 5 ringi, maguskirbe hais levis selle lõbu peale salongi igal juhul mis andis märku raua sihtotstarbelisest kasutamisest.



PS2! tekkis kerge uitmõte sügisene kiirendus hoopis uues kohas teha ;)
Last edited by E.T. on 05 Jul 2007, 14:04, edited 1 time in total.