AR Brera Q4 '07 Passione

#16
Niisiis esimene date seljataga. Kurat kuidas mulle meeldib see sisu ja värvi kombo. Häält teeb ka kenasti. Emotsioonid laes. Nüüd siis jamadega tegelema mis päranduseks sain. Vaatame järgmine nädal mis saab. Vahepeal puhkab kaunitar Piloti valvas pilgu all kuni esmase läbivaatamise ja registreerimise lõpuni.

8) elu on ilus..... Kui juba sõitma saaks.

Varustust jagub sajaga. Vist enam vähem kõik mis saada oli. Kuni kõrvalistuja turvapadjani välja. Xenon; bose .... täismäng
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR Brera Q4 '07 Passione

#18
Nägin ka ära siis täna, kui oma scarface'i toomas käisin.
Ja tõepoolest see sisu on Live's ikka väga ilus kuid see sobib kokku just selle auto sinise värviga, mis juba ise on üks parimaid variante üldse Alfale.
Skyview ja puha...

Muretuid kilomeetreid! :icon_hi:

AR Brera Q4 '07 Passione

#20
::itpnt::

ma olen ka varem kuulnud, kuidas Alfad nii jubedalt lagunevad, et isegi mootor võib alt ära kukkuda aga däääm :mrgreen:

EDIT: muidugi kaalu langetamiseks on hea variant rasked asjad autost ära võtta - mingite polstrite jms-ga pole mõtet ju jännata, kohe ikka mootor ja sillad - läheb kütust kah vähem :mrgreen: :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR Brera Q4 '07 Passione

#26
::itpnt::

no räägime siis natuke mis värk on lisaks sellele aknapesu vedelikule.

Masin sai siis ostetud tegelikult teadmisega, et teda kimbutab üks mure mis harva kuid siiski 3.2 GM'ikaid kiusab.
Külma mootoriga on jõudu vähe ja alles soenedes läheb asi korda. Vahel lööb ka tule põlema tänu sellele.

Kui kaunitar siia jõudis siis esmiese asjana läks supper leggeraks et mitte riskida. Enamasti on selle probleemi lahendus olnud inglismaal vähemalt lihtne. Ignoreerime sest külm on harva.

Aga kuna mul ei olnud tahtmist riskida kaevasime sügavamale. Ja siin tuleb mängu juba minu suurepärane õnn- tuletame meelde eelmise talve projekti V6 TB rebuild :P


Edasine siis ka natuke hoiatuseks kõigile GM 3.2 ja natuke vähem ka 2.2 juhtidele. Saades GM selle mootori tegelikult ajutiseks lahenduseks päris see ka Holdeni ja sõprade vigase DNA.

Tõesti väga harva aga siiski (kolmel juhul Inglismaal kokku ligi 800 mootori seast) on juhtunud selline jama.
Kuna alfa on andnud mootorile haiglaselt pika hooldusvälba siis saab halbade asjade kokku sattumisel võimalikuks järgnev lugu. Õli sinder muutub mõnusaks tökatiks ja moodustab sellise mõnusa pigilaadse kihi kõigele ja kui sõit ainult väikseid otsi enamasti siis kahjustused ei ole kaugel. Lisaks veel venib ka kett.



Kõik kolm juhtumit mis autolussos tehtud on olnud suhteliselt väikese läbisõiduga (30K-75K) ja kaks neist sinna väiksema poole. Autolusso soovitab soojalt hoolimata väikesest läbisõidust õli ja filtri oluliselt tihedamalt vahetada.
Ja minu auto puhul olid kahjustused paraku laialdased ja jäljed peal peaaegu kõigel. :duh:

Nüüd jõuame keerulisema osa juurde. Kuna tegemist on ikkagi suhteliselt haruldase mootoriga siis probleemi lahendamine on karm. pm complete engine rebuild. :butt:

Idee järgi oleks võinud ju asja kokku tagasi panna ja ka inglaste lahenduse kasutusele võtta ja oodata kuni ühel heal päeval midagi alla annab aga see ei ole päris see mida ma teha tahaks.

Aga vaatame asja positiivse külje pealt. Saame ehk kokku päris kabeda asja mis põhimõtteliselt tutika mootoriga ja ehk kasutab ka võimalust juba natuke rohkem jõudu paksukesele anda mis seda kena kogust raskust edasi jaksab lükata.

Nimekiri hakkab vaikselt tegelikult kokku saama. Esimene asi mida oleks patt mitte kasutada praeguses olukorras on uued gazella nukkvõllid. Sinna juurde tunduvad praegu nimekirjas lukku jääma Autolusso õhufilter ja ka remap tuleb teha (ilmselt ka autodelta)

Kurat küll jälle projektikas... :book:
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR Brera Q4 '07 Passione

#27
passione wrote:::itpnt::

Edasine siis ka natuke hoiatuseks kõigile GM 3.2 ja natuke vähem ka 2.2 juhtidele. Saades GM selle mootori tegelikult ajutiseks lahenduseks päris see ka Holdeni ja sõprade vigase DNA.

Tõesti väga harva aga siiski (kolmel juhul Inglismaal kokku ligi 800 mootori seast) on juhtunud selline jama.
Kuna alfa on andnud mootorile haiglaselt pika hooldusvälba siis saab halbade asjade kokku sattumisel võimalikuks järgnev lugu. Õli sinder muutub mõnusaks tökatiks ja moodustab sellise mõnusa pigilaadse kihi kõigele ja kui sõit ainult väikseid otsi enamasti siis kahjustused ei ole kaugel. Lisaks veel venib ka kett.



Kõik kolm juhtumit mis autolussos tehtud on olnud suhteliselt väikese läbisõiduga (30K-75K) ja kaks neist sinna väiksema poole. Autolusso soovitab soojalt hoolimata väikesest läbisõidust õli ja filtri oluliselt tihedamalt vahetada.
Ja minu auto puhul olid kahjustused paraku laialdased ja jäljed peal peaaegu kõigel. :duh:

Nüüd jõuame keerulisema osa juurde. Kuna tegemist on ikkagi suhteliselt haruldase mootoriga siis probleemi lahendamine on karm. pm complete engine rebuild. :butt:

Kurat küll jälle projektikas... :book:
Huvitav millal autofirmad selliste konstruktsioonivigade eest reaalselt vastutama hakkavad,
ka peale garantiiaja lōppu
SAAB on midagi sellist teinud ...
Seitsekümmend Viis

AR Brera Q4 '07 Passione

#28
Nii väheke updeiti. Pärast nädala pikkust tööd on siis lõpuks lahendus ja liigume edasi. Nii kurb kui see ka ei tundu oli kõige mõistlikum lahendus uus garantiiga jõuallikas saksast tellida. She shermans ikka leiavad lahenduse.

See on nüüd see koht kus ma tahaksin avaldada nn suurt tänu Alfale et nad otsustasid bussokesest loobuda

Olgugi et peaaegu KÕIK GTA'd on elanud üle vähemalt ühe Engine rebuildi siis selle GM kolakaga ei hüüa õnnetus tulles. Rääkisin ka Autolusso poistega ja nende arvamus on see et kuna enamus 3.2 GM ikaid on vähese läbisõiduga siis mingisugusel hetkel läheb naljakaks kui need satuvad halvasti hooldavate omanike kätte kelle läbisõidud on väiksesed.


Aga see selleks. Natuke veel ootamist ja siis ehk tuju paraneb.

Vähemalt saab lõpuks 100% kontrollitud Brera.

P.S
Image
Viirus ikka ei anna järele olgu tühistused nii karmid kui tahes. Võiks ju pärast kõike seda jama nii GTV'ga ja nüüd siis veel Brera ka juurde juba natuke mõistust pähe tulla.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR Brera Q4 '07 Passione

#29
Goddamn! Kui kalliks see lõbu sul läheb? Tõesti on see olemasolev mootor nii pees, et uus tuleb odavam kui mingi uuem ja vastupidavam sisu panna? Ega sa vana mootorit vastu saates mingit deali germaalastega teha ei saa?

Eile nägin ühte kirsipunast Brerat vastu tulemas :icon_shocked: , sõitis just nii aeglaselt, et jõuaks silmadega kõik seksikad kurvid 2 x üle vaadata :
Ilus raisk!

AR Brera Q4 '07 Passione

#30
Tegelt tegingi Sakslastega diili. Sellepärast ongi nii odavam. Väikesed kahjustused kõigel millega see õlitökat kokku puutus. Tegelikult ei olnud isegi enne lahti kiskumist eriti midagi muud sümptomit kui et külmalt mootoril jõudu ei olnud.

Aga lõppkokkuvõttes ei ole asi päris katastroof. Kuna praegu saab mõistliku hinnaga mootori kujuneb kokkuvõttes ikkagi lõpptulemus turuhinna lähedale kuna ma maksin ta eest vähe. Vahe on selles et nüüd on kindel mis on ja tippvarustuses 100% kontrollitud 35K läbisõitnud auto. Millel mootoril veel 12kuud garantiid.

Oleks võinud hullemini minna.

Kuna see mootor on nii haruldane ja midagi eriti kuskilt ei leia siis esimene vajalike osade quote oli pea 10 K raha. Lõpuks leidsin alternatiive ja siis vähenes see kuskil 6K juurde. Siis ilmus silmapiirile kaks võimaliku mootorit üks autolussost ja teine saksast. Kuna saksa oma oli garantiiga ja palju odavam siis oli valik lihtne. Olgugi see mootor mis Autolusso pakkus oli ühe nende 159te küljest mis quantum of Solace'i avakaadrites sodiks sõideti. Movie stari süda oleks olnud :P Aga mõistus sai südemest võitu ja sakslased võtavad mult vana mootori ka kaelast ära.

me võime sinuga varsti raamatu kirjutada elust Alfa V6tega. Vähemalt hirmutab rullnokad ära.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB