ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#32
:D



muide...



kõige lihtsam... keera küünlad maha...

äkki on otsa saanud ja boosti all ei toimi enam...



vaata neile otsa, kui ikka väsind olemisega siis genereeri enne muu süüteosa käppimist uued küünlad peale.



PS! vaata et hõõgarv saaks õige... liiga kõrge hõõgarvuga võib boosti all puterdama hakata!

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#34
igale autole on ette nähtud margikohased küünlad, hõõgarv sisaldub küünla margis... hõõgarv mõjutab temperatuuri silindris... lihtsalt vaja kataloogis õige mootor leida... ja nu hind-ütleks et ei tasu koonerdada, kuigi ega teinekord ka see kallim kraam just kauem kesta...

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#40
jannuhellu wrote:küsimus plaju maksavad gtvle tõukurid ja kui plaju neid üldse on ???kuidas neid vahetatakse ???kas kõik korraga??või ükshaaval???mis firma tartus selle ette ehk võtaks?


Ma jätkuvalt soovitan Alfaga tartus pöörduda jaama 82 olerexi tanklaputka taga olevasse TaMag autosse. Seal boss ise olnud alfaklubi liige (oma sõnul) ja üldiselt paistab, et nad teavad, mida nad teevad. Hind ei ole ilmselt kõige odavam, ooteajad kumalised, aga mina olen küll seni rahule jäänud.



PS: kui tegemist elektrikaladega, siis lõuna-eestlastele: olen ise käinud Vastse-Kuustes 'naabrimehe' juures, tegelebki autode elektritöödega, vajadusel leian kontakti. Kõik väsinud juhtmeotsad/kontaktid, vigased andurid saanud korda või vähemalt teada, milles viga on. St ta spets diagnostikariistu ei evi ja neid töid ei tee, aga lihtsamad asjad ja veatuvastus kiirelt, korralikult ja odavalt.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#41
ehk on makaronimehikesed piisavalt targad old ja on asendatud seibidega regullimine (164 mootori puhul) hüdrotõukuritega gtv puhul.. kuid kardan et sul pole seal tõukureid mida vahetada... :roll: deoreetiliselt peaks neid 6 tk olema ja sisselaske klappidel asetsema kuid see ei ole töö mida teostada ilma et mehaaniku kogemust oleks..ja tööriistu... eeldab nukkvõllide maha võtmist... kuid miks arvad et viga neis on????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#42
nu ma ei tea mootor teeb ikkka eris kummalist häält ja käisin karksi nuias siin Liguri juures kes on vana mootorite spets ja ütles et jah et sellel autol on hüdrotõukurid et see mootor peabki sellist häält tegema et nagu selline tunne jääb et klapid klõbisevad :? ma ei tea nuh ma pole enne selle mootori häält kuskilt kuulnud ja ei tea mida arvata kas viga on tõukurites,klappides aga ülevaatusel käisin siis seal öeldi ka et mootoril on midagi viga et klapid klõbisevad üks räägib üht teine teist ma ei teagi mida arvata...muidu kõik okidoki mingeid probleeme pole...isegi diagnostika ei näitand peale selle midagi et katalüsaator on pees....aga selle vahetasin ka välja nüüd .....ehk lähen esmaspäeval jaama82 tartus siis ehk saab sealt sotti :S sest krdi mootorit ma küll kotti ei taha lasta :(kui peakski selline probleem olema...või om mõni tene tartlane kes ossass aidata :oops:

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#44
selle (spetsi) võid PU... saata sellise jutuga, mootor peab vaikselt käima, tavaliselt ei viidsi need "spetsid" autot teha võtta ja väidavad seda, kuid mul on nii 2,0 turbo kui tavaline 3,0 kui 3,0 24v ja kui kõik korras on tiksub ilusti, eestis pole lihtsalt ühtki õiget alfa spetsi-rootsis on alfa esinduses tööl itaalased, kes matsu jagavad mitte sellised ise hakand soss-sepad nagu siin ... ja kyssa siinkohal õige millal õlivahetus oli? samas pean uurima mis gtv klapiajamis kasutati, sest kardetavasti sellel mootori tyybil pigem seibidega systeem ja väljalase kruviga regullitav... reeglina teeb väljalaske klapp häält, kuna neid ongi mõeldud tihedalt reguleerida... :roll: