Alfa 166 pagasiluuk

#17
selline tunne nagu starter jääks järgi, et veab pendiksit kaasa natuke enne kui tagasi läheb... ehk siis mingi kehva määrimise probleem... :roll: rihmavilin ei tundu olema jah...
Last edited by VML on 19 May 2007, 16:11, edited 1 time in total.

Alfa 166 pagasiluuk

#19
SlavoZ wrote:Minu aju andis alla peale 5 minuti selle mauali kasutamist, kuidagi liiga keeruline... Võib olla selle pärast, et arusaamatu keeles :)


Vajalike lehekülgede tõlkimisega (inglise-eesti suunas, vene keel kahjuks ei ole nii hea) saaks aidata. Et kui on mingi konkreetne koht manualis, mis üle jõu käib, eks anna teada. Iseasi, et ma ei pruugi täpselt teada, KUS need tõlgitud asjad autos ASUVAD ja mida nad teevad:) Tõlge ise ei ole probleem. Tekst on tekst ja termin on termin.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa 166 pagasiluuk

#22
Pagasiluugi teemadel:



155'l tulevad juhtmed pagasiluugi sisse seukest kummist kõri pidi, mis iga kord kahekorra kokku väntsutatakse, kui pagassist õllet võtad. Vanemate spagetirakettide puhul on niiviisi lihtsalt juhtmed pooleks väntsutatud (ise kahel isendil seda kohanud) kuna toredad itaalia poisid liiga jäiga juhtme pannud. Oleks mõistlik vaadata, kas aatomikud releeni ikka jõuavad, enne kui kapitaalsemalt lammutama hakkad. 166 muidugi ei ole teab mis vana mudel, aga äkki võeti õllesid tihti ja ühekaupa välja sealt pagassist :wink:

Alfa 166 pagasiluuk

#23
eks need õlled ole rohkem baierimaa teema?



itaalia ikka rohkem tuntud veinikultuuride ja lahtiste pirukate poolest...

aga see probleem kummitab kõiki peetud autosid mille kaabeldus käib kummikõriga luugu sisse...

Alfa 166 pagasiluuk

#24
Testeriga ja targa näoga proovisin neid aatomikuid pagasiluugi lukku juures leida... Tester ei reageerinud ega puldi vajutustele ega salongi nupu peale. Nii et kas vool ei jõua kohale või tester oli valesse kohta topitud :)

Alfa 166 pagasiluuk

#25
Järgmine mure- seistes töötava kliimaga kipub mootor ülekuumenema, econ reziimis kõik normis. Sõites ka pole muret. Soovitati esialgu radiaatori survepesuga läbi pesta, mõnedel pidi aitama. Kus kohas, soovitav Tartu piires, võiks seda teha? Puhkepäevadel, kui õnnestub, proovin ise, aga võib olla kellegil on rohkem kogemusi... :)

Alfa 166 pagasiluuk

#26
kuna arvatavasti ka 166 mudelil mitme astmeline jahutus vent pakuks et ei lülita viimast astet...mul enda 164 mudelil selline probleem... juhtmeid otse ühendades oleks kohe näha... samas pole ma selles päris kindel.. ja survepesu ei ole just parim soovitus-vaata et radika ribisid minema ei pese-väga kerge juhtuma... :roll:

Alfa 166 pagasiluuk

#27
Vahepealne ülekuumenemine kasvas üle tosooli lekkeks, paremast alumisest radika nurgast.(Pestnud midagi ei ole, kuna radikas paistab päris puhas olema). Oletan et radikast, korralukult uurida ei olnud veel võimalust, pealt vaadates on näha, kus on niiske, aga kust lekkib... peaks estakaadi kustkilt leidma. Tagumine veermik kiuksub ja kriuksub nagu ta oleks 10 aastad kuskil roostetand... Küsimus inimestele, kes on saanud abi Tartu Jano poolt- kas mul on mõtted teda tülitada enda probleemitega? Olen suht tagasihoidlik inimene, ei tahaks lihtaslt niisama tülitada...

Alfa 166 pagasiluuk

#28
Üldiselt tema jaoks on see Alfade juppidega äritsemine kergelt nagu töö, nii et tüli see nüüd vaevalt oleks tema jaoks. Seda kas ta ka mingit remonditööd teeb, ma kindlalt öelda ei oska, aga ma ei välistaks seda. Samas kui tahad hea raha eest kasutatud juppe, siis ma olen suht kindel, et ta saab sind aidata.

Alfa 166 pagasiluuk

#29
jano teeb minuteada ka remonditöösid... kas mitte tampsi selespeed ei saanud seal korda tehtud aastapäevad tagasi?

tamps veel hõiskas suurusjörkudega, et 30 000 remont tehti alla 5000 ära...



30 000 oli siis amtliku kuritegevuse e auresi maffia poolt pakutud remondi hind

Alfa 166 pagasiluuk

#30
Sain Janoga kokku, andis paar asjalikku vihjed. Näiteks et, esivasakpoolne rattalaager häälitseb. Seda kahtelsin ise ka, kuid pani mõtlema selline asi- eelmine omanik mainis, et see osa oli vahetatud, peale seda auto on sõitnud umbes 10000km ja juba hakkab undama... Miks? On olemas tšekk autoringist
Image
Eelmine omanik oli soliidne mees, ei usu, et otsis kuskilt meelega teise alfa tšekki, Autoringis paistab alfadele ei tee suurt vahet, 145 või 166... Ja kui nad eriti ei pinguta auto mudeli tuvastamises, äkki 156 rattalaager ei sobigi 166-e ja ei pidanudki kaua vastu? Nagu ütles härra Aivar, kes sõidab 164-ga nii diisli kui toiduõli peal, kohas, kus müüakse KIA-si Alfadele pole midagi teha...