Jah! Kui käik on sisse jäetud ja käivitada, siis lülitab automaatselt neutraali peale, mis on turvalisuse seisukohast täitsa hea. Kui enne käivitamist lihtsalt süüde sisse panna (MAR position), kus oleks siiski soovitatav võtmega enne päris käivitamist natukeseks peatuda

, siis näeb ka eelnevalt displaylt ära kas ja mis käik sees on...
Peale seda, kui üks asjatundja Tartumaalt

mulle Selespeedi maailma tutvustas, olen alati käik sees parkinud. Owner manual ähvardab veel isikliku tervise huvides ülesmäge 1. käik ja allamäge tagumine käik sees parkida... Seisupidurit tõmban harva, kuid eks ta õige ole, et kasutama peab - käsipiduri trossid tundub nõrk koht 156'l olema. Mis puutub tehnoülevaatust, siis olen saanud sealt ka praktikas mitte töötava seisupiduriga läbi (efektiivsus 18%) ...lucky i guess
Käivitamisel ja välja keeramisel hoian ka jalga kergelt piduril, kuid käik sees ei käivita masinat mitte kunagi. Viga on minus ja minu närvides

, sest murdosa sekundiline paus süüteluku keeramise ja starteri tööle hakkamise vahel mõjub piisavalt halvaendelisena. Niisiis lülitan enne käivitamist käsitsi neutraali peale.
PS. no ei olnud rumal küsimus
