Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#46
Helisüsteemi paigaldamisel tuli kõvasti järelandmisi teha, GTV pole just suurem asi ruumi poolest ksu mida ehitada. Aga süsteem sai kokkuvõttes hea: Ustesse Morel Tempo 6 ja pagassi Hertz EBX F25.5 300W passiivsubwoofer. Igatahes sumpsimõlinast käib üle :)

Aga nüüd hakkas kummitama probleem siduripedaaliga: Ei tule päris üles, mingi paar cm jääb puudu ja siis hetkega tuleb nõks üles. Muidu tundub toimima. Ons kellelgi veel ette tulnud midagi sellist? Peasilinder? Vedelik on kenasti olemas.

edit:

probleemiks oli siduri pedaali puks, mis oli oma elu lõpul. Aitas uue treimine ja sõit läks edasi.
Viimati muutis metz, 06 Nov 2013, 14:58, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
Pilt

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#47
:hi:

on ette tulnud (küll mitte GTV-ga aga mõte sama)

Määri pedaali vedru ja liikumispinnad ära (valge määrdega, vasemäärdega, hülgerasvaga või kui soovid, siis nugise verega)- probleem on selles, et pedaal ei liigu üle esimese nõksu korralikult (ja kui vedru on liiga kuiv, siis võtab sel veidi aega, et nõksuga tagasi tulla).

Silinder ise lükkab pedaali tagasi sellele maale, kust vedru "üle võtab"

:hi:

EDIT: kuna vedru on GTV-l pedaali peal sõltumatuna, siis võiks üle vaadata, et ega see natuke nihkes pole (mäletan, et selle paigaldamine ei olnud teps mitte lihtne :mrgreen: ma arvan, et kui pedaal küljes on, siis saab see veel toredam olema)

EDIT2: hea mugav on seda teha siis, kui Sul istmed väljas on (vastasel juhul ei pääse Sa kuidagi ligi kõigile liikuvatele osadele-> proovitud)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#49
seda kindlasti mitte - lihtsalt see plõnn, mis pedaali tagastamisel kuuldub jääb häirima natuke (kuna tegemist on viimase otsaga, siis ei jäta see ka sidurit libisema)

Seda, et vedrul jõudu pole ei tahaks hästi uskuda (pigem on see paigast ära)- kui viskad auto kõrvale pikali (või keerutad end kuidagi tagurpidi vms- GTV on ju meeletult kõrge auto, et pedaale näha) ja vaatad/kompad siduripedaali kõrval asuvat roolikinnitust (see metall-latistik, mille küljes pedaalid on), siis näeb seda vedrut üpris hästi (saad esmase kontrolli teha).

sõitmise oht on selles, et juhul kui see on seal väga viltu ja peaks sealt minema lendama :mrgreen: siis on sidurdamine pehmeltöeldes... väga huvitav :shifty:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#54
metz kirjutas:Ilmad olid ilusad, oli ka ilus sõita. Ilmad lähevad vihmaseks ja niiskeks, ja aku sellepeale tühjaks. Ehk siis aku tühjenemise probleem on tagasi. Kas tõesti on vaja massilüliti vahele panna. Parem ooleks siiski leida niiskuse käes vooluall olev tarbija.
Parem oleks ikka vooluall olev tarbija üles leida, mis niiskuse käes on, sest minuteada aju omavatel masinatel ei ole soovituslik masslülitit vahele panna, kuna pidi aju ära rikkuma, sest aju tahab pidevat voolu saada.
Edu!
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#55
Probleem oli siiski põlema ununenud salongivalgustis, kuna nüüd isegi jahedaga probleemi ei esine. Vahepeal sai lisatud ka puhta kullaga kaetud akuklemmid. Aju võib ju sassi ajada see massilüliti, aga ma kahtlen, et sellel autol üldse üle poole aru on. Nagu tema omanikul, kes mõtleb veel tänagi aknast välja vaadates, kas GTV hooaeg on ikka läbi. Seni oli igapäevaselt väga noobel tööl käia. Kui muidu auto tähelepanu ei tõmba, siis kolm numbrit suuremad talverehvid kraabivad vastu logarit parklasse keerates, ning tähelepanu on garanteeritud. Samas lumega on esiveolisel need hobused hirnuma lasta liiga lihtne ning töötulemit sellest ei ole. Palju kisa, väha villa, nagu öeldakse.
Pilt
Pilt
cron