Tere!
Sai siis ka eestisse registreeritud üks Alfa romeo 156 Crosswagon.
Oma Alfa pisiku sain Alfa 164 3.0 V6 isendilt, aga kuna sõna otseses mõttes meie teede soolad sõid auto ära,
proovisin ka mitmeid muid marke aga no ei sobinud.
Sama kiirelt sai need ka maha müüdud. Puht juhuslikult tekkis eelnenud autole kiirostja ja läinud too oligi.
Saigi siis uue otsingut alustatud no varjante oli palju aga no ei kutsunud ostma kuni juhuslikult leidsin tolle Crosswagoni.
See tekitas tunde voh siin mu auto ongi, kiirelt bron peale ja kuna Saaremaalt Võrusse on suht pikk maa ei läinud ma autoga tutvuma
vaid leppisin aja kokku millal järgi lähen, eelmise Alfaga oli täpsel sama teema. Lihtsalt läksin, ostsin ja sisetunne ei petnud.
Seegi kord sõitsin Võrusse ja kiire pilk üle ja ARK-sse registreerima. Kõik käis kähku ja algas sõit tagasi, et jõuda veel praamile.
Sai siis eile lähemal uurimisel üllatuste osaliseks aga peamiselt positiivsete.
Nimelt otsides naastrehve jäi pilk pidama piduri sadulal tegin ringi ümber ja oh imet kõik neli täiesti uued koos klotsidega ilusa Alfa Romeo kirjaga, need ei olnud isegi määrdunud. See seletas ka effekti "nagu kännu taha" Veermikus kolinad puudusid ka auklikul kruusateel sõites.
Eks neid iluvigu on ka omajagu kulumis jäljed jne... kaassõitja on ilmselt väga närviline olnud kuna käepide suht kraabitud.
Küljelaiendi katte plekk on kortsus, aga käik kohaliku roostevaba kunni juurde ja nad lubasid 12 euriga uue teha
No mootori ruumis oli ka üllatus suur, mootor oli piinlikult puhas ja kuiv, ei mingeid lekkeid, kõik ilusti kaetud nagu talve kasukas oleks seljas. Pakiruumis tagavara ratast kontrollides taas originaal tööriistad kasutamatta ja läigikivad. Oli juba suht hämar ja vaatasin et varu ratta asemel musta värvi valuvelg aga oh imet oli hoopis see airless tagavara ratas 3cm rehvi osa ja sellel veljel ei olnud isegi näpujälgegi peal. Pagasi ruumi rulool küll oli Sportswagoni kiri aga ilmselt crosswagoni kirjaga ei tehtud, või tehti?
Mõtlesin juba et temp andur katki ja ei näita vee temperatuuri mis algab 50C* aga siis targemad mehed rääkisid, et sellel vale avanemisega termostaat kuna Itaaliast tulnud. Vastab tõele?
Salong ei saavuta ka seda õiget sooja. Radiaatorit katsudes on see jah ca 40C+ kätt võis vabalt vastus hoida.
Ei hakka huupi uut ka tellima nii et targemad kõnelegu nüüd.
Autol ka äsja hooldus tehtud õlid filtrid vahetatud seda kõike enne ostu.
Arvuti näitab järgmine service 11200 km pärast. Autol kaasas hooldusraamat ja autol olnud 1 omanik.
Täna siis plaan talvine tihendite ja lkkude määrimine plaanis ja loomulikult naastrehvide otsing.
Hetkel all Pirelli lamellid mis on peaaegu kulumis piiris.
Plaan ka sisu veluur asendada naha vastu valge oleks super ja veel parem oleks norm hind. Ootan pakkumisi.
Loomulikultt on kohustuslik iga Alfa ostuga väitlus miks ma Alfa ostsin, see ju kallis ülalpidada, hooldada jne.. ei tea miks inimestel on kujunenud selline väärarusaam Alfast. Minu meelest ja kogemusest on need odavad rahvaautod mida tuleks vältida.
Tuligi selline pikk tekst aga võikski edasi rääkida sest on ju millest rääkida
Kui laiendi plekk vahetatud teen ka mõne klõpsu sellest ka.
Väinatamm1
Väinatamm2
Lõikas osa pildid pisemaks
Väike list enda tarbeks võibolla kellegi veel abiks.
Vahetatud osad:
1. Termostaat (Gates TH28288G1) hind: 97 eur + vahetus = 153 eur.
Alfa Romeo 156 Crosswagon 1.9 JTD 110kW Q4 2005 a. Pildid
#1
Viimati muutis Crosswagon, 01 Veebr 2014, 00:57, muudetud 4 korda kokku.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!