Alfa Romeo 33 Sportwagon, 1987, alfistiman

#110
Paneksin vahelduseks siia ka midagi kirja :)
aasta aega tagasi sai bensiinipaak lõpuks uuendatud, kuna uut pole kuskilt saada.

Vanast oli nii palju kasutuskõlblik
Pilt
Ja niipalju siis mitte
Pilt
Uue põhja tegemine
Pilt
Pilt
Pilt
Selline siis lõpptulemus, üle 20 liitri pole sisse veel pannud aga siiamaani peab.
Pilt

Väiksemaid asju on veel vahepeal uuendatud aga neid pole viitsinud üles pildistada.
Hiljuti sai võetud ette põhi ja summutisüsteem. Varem oli summutissüsteem pigem torusüsteem, millel olid ka omad plussid, aga pika peale tüütas ära :D
Nüüd on siis peaaegu uus summuti all, koos resonaatori ja summutipütiga.
Põhi sai natuke traatharja, fosforhappelahust, happekrunti ja põhjamastiksit.

Pilte kah
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Sai tehtud ka põhjakatte moodi asjandus, just selle mõttega et rihma vahele midagi ei satuks.
Pilt
Pilt
Varsti ehk kõlbab sõita kah :D

Alfa Romeo 33 Sportwagon, 1987, alfistiman

#112
copypaste automoto.ee uunikute talveralli teemast, selle korraldaja suust:

See on tõesti selge, et enamus talirallijaid on nii paadunud fännid, et neid ei segaks suures piires jõhker jõuvankrite vanuseline piiramine. Siputavad, kurjustavad... ja leiavad oma varudest ka aastaarvuliselt sobiva isendi Või siis toovad sellise tõesti laevaga kohale.

Mis aga "moodsaid" klassikuid puudutab, siis justnimelt 3-window Sierra, kõik 80'te Alfad, Lanciad, Fiatid aga ka japsid on totaalselt kadunud! Paljud neist on aga absoluutne autodisaini klassika. Näiteks pole juba aastaid kohanud ühtegi boksermootoriga Alfa 33'e, osad olid neist veel ju ka 4X4 isendid... Nii seda vanemat disaini kui uuemat ja 155/166'ga sarnast. Neid oli pain in ass pidada ja elus hoida aga disaini ning unikaalsust pritsis igast august! Enamus vist praeguseks sulatusahju jõudnud.
Siis oli kunagi suhteliselt levinum mingine suur kandiline Mazda 929 kupee, klapptuledega ja puha. Või 2.põlve Prelude - kadunud puha! 1. põlve Prelude ja 1.-3.-põlve Celica on üldse alati megaharuldused Eestis olnud. Needki enamuses pressi alla läinud. Jne.

Selge, et kolhv-kaks, audi B3/C3, W124, OmegaA jne peavad veel kaua-kaua ootama, et üldse unikaalseks saada aga näiteks juba täna tuleb heldimuspisar silmanurka, kui näed väga korralikku agooniat sõitmas. Isegi seda ei mäleta, millal viimati üldse nägin... ning 10 aastat tagasi olid kõik kohad neid täis ja enamus meist vihkas neid. Korralik Recaro sisuga, hõbehall ja mustade kleepsudega ning eriliste valuvelgedega Ascona SR/E on ju tegelikult absoluutne klassika. Isegi see prantslase isend ei ole ju ülikorralik, tüüpiliselt on sisu katki!
Rääkimata Kadett D GTE'st, mida oli ka 20 aastat tagasi Eestis üksikuid.

Jälle: kes toob välja ja kleebib samasuguseks Alfa 33 4X4 kui ühe järgmise klassiku??? Sm.Supp? Tõesõna, enne vaataks kümmet Alfat 80'test, kui viite Ladat 70'test...

Re: Alfa Romeo 33 Sportwagon, 1987, alfistiman

#116
Maru vaikne on see foorum :) alfad vist ei lagune. 33 on ka alati valmis sõitma ja väsimuse märke ei näita.
Aga kuna mu naabrimees rääkis, et tema sõbra endise naise onu sõbral oli kunagi 33 ja sellel lihtsalt ükspäev jooksis mootor lambist kokku või siis laiali, ei mäleta täpselt, siis hakkasin muretsema ja võtsin garaazi nurgast selle mootori:
Pilt
Mõtlesin, et parem kui see mootor on kohe valmis aiste vahele tõstmiseks.
Nüüd seiseab nurgas siis selline mootor:
Pilt
Pilt
Mõned asjad on veel puudu aga noh enamvähem juba :)
cron