Re: Suvaline pläma 2015

#407
puusalt- ATX tähistab tõenäolsielt jah ZF-i 6 või 7 käigulist planetaarkasti ning DCT on tegelikult TCT (vms) ehk siis järjestiklülitusega robotkast

ma arvan, et lahja mootoriga automaat ja nelikvedu tulevad hiljem koos spordivaguniga (lõppeks- miks peaks keegi tahtma omale 150hj nelikveolist automaatkastiga halli diiselsedaani mis ei ole Audi :mrgreen: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#408
Ära ütle midagi, maksud panevad mõnedes riikides selle paika.
Vaatan Norras paljude tuttavate peal.
Vaatad, et ostis endale s4, täispauk, kõik istmed, tiivad, armatuur, veljed, näeb välja nagu s4, aga ei, tegelikult 1,9d. teisel miski mikrobensukas vurriga.
Kolmandal "amg" c klass, tegelikkus sama, näeb välja nagu päris amg, koos sületäie summutitorudega, pamperite ja salongiga, aga edasi viib 1,8 bensiin. Sama loetelu võiks jätkata.
Inimene tahab endale täispauk masinat (varustustasemega, kõikvõimalike pakettidega) , aga kuna co ja nox maksud on nii hullud, siis lisaks sellele kõigele valitakse enda jaoks see kõige nõrgem mootor, millega veel antud masin oleks võimeline 90kmh saavutama ja sõitja ise oleks nõus kannatama seda olematut dünaamikat.
Sama on siin ka alfadega, jälgisin ka siin pikalt 159ti turgu, valik suur, originaal TI varustusega masinad, aga kõige pisema mootoriga- kunagi uuena ostes on selle pealt säästetud.
Seega vähemalt Norra on turg, kus QV välimiusega, 4vedu ja kõva 100kw automaat oleks tegija :)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma 2015

#409
Korra juba kirjutasin, kuid kirjutan veelkord :P
Mul näitab endiselt punaselt ja paksult, et uus privaatsõnum on postkastis. Kuid tegelikult ei ole. Äkki saaks keegi admin midagi teha? :)
Danke!

Taustast niipalju, et kui see sõnum tuli siis oli mul postkast täis ja sellepärast postkasti sõnumit ei jäetud, kuid märge ribal on olemas, et justkui on tulnud.

Re: Suvaline pläma 2015

#410
hmmm....


kruvisin postkasti suuremaks ja kustutasin teated ära :-D

vaatan korra uuesti
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#411
keera foorum inglisekeelseks ja vaata, kas Sul "release all on hold messages " link tuleb ette (ma kahtlustan, et siin on mingi eestikeelne bugi vugi, kui vabasta teated teksti all linki pole)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#413
ts wrote:keera foorum inglisekeelseks ja vaata, kas Sul "release all on hold messages " link tuleb ette (ma kahtlustan, et siin on mingi eestikeelne bugi vugi, kui vabasta teated teksti all linki pole)
Mul need lingid ja muu selline ongi kõik inglise keeles juba. Otsisin seda "release all on hold messages", kuid ei leidnud.

Muutsin eestikeelseks ja siis nägin seda asja eesti keeles "vabasta ootel sõnumid", vajutasin ja nüüd korras :wave: :beaver: :beaver: :beaver: :beaver:

Re: Suvaline pläma 2015

#415
Slicer wrote:USA turule mõeldud uue Giulia QV reklaam.
https://www.youtube.com/watch?v=BV8MGY-NoE0

Siin artiklis räägitakse, et QV hakkab Põhja Ameerikas maksma 70000 usdi "ainult" :shock:
Kuid sellele lisanduvad tõenäoliselt erinevad osariigi maksud ja tollimaksud.
http://www.blogdimotori.it/alfa-romeo-g ... 13546.html
Ja tavamudelid algavad kusagil veidi alla 30'000€ hinnast. Huvitav, kas nende hinnad langevad sama kiirelt, kui 159 omad langesid? Vaevalt...
Aga häbi selle autoga sõita küll ei ole:
Image
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2015

#417
Aga jah, mida rohkem ma seda autot vaatan seda ilusamaks ta muutub :P
Giuliaga on sama juhtunud pikka peale, kuid päris MEELDIMA pole ta siiski praeguseni hakanud.
Mõne nurga alt on Giulietta väga ilus kuid jah siis otse eest kuidagi väga kole :P

Diisli soojenemine 5 kraadi juures

#418
Küsimus kogenenud diisliomanikele: Kui kiirelt diisel talvel soojeneb?

Mul sooja hakkab suhteliselt kiirelt puhuma, ca 5 min jooksul vast. Kuuma veidi hiljem. Töötemperatuuri 90 kraadi saavutab auto ca 15-25 minutiga.
Õnneks need pole igapäevased sõidud. Normaalsed sõidud sisaldavad rohkem kiirendamisi ja auto soojeneb 10-15 minutiga 90 kraadini.

Panin tänahommikuse sõidu kirja- Kalamaja->Laagri mööda Kadaka teed. Veidi mäest üles, pea et roheline laine, üksikud peatused.

Sõidu andmed kompuutri järgi.
Valdavalt 4s käik pööretel 1500rpm, +- 250rpm. Korra sai 5ndaga sõidetud. 215/55R16 naastud all, auto kaal ma pakun et ca 1750kg (1610 auto, 50 kütus, 70 mina). Kliima väljas, istmesoojendus sees, raadio mängib.

1.9 JTDm 110kw
  • 7.2l@100km
    24min
    13.3km
    33km/h
Eile õhtul sain napilt koju jõudes auto soojaks (lisa +2-3 minutit sõiduaega), oli samuti roheline laine ja sõit veidi mäest alla kogu tee.

Nii ongi? :) Või peaks radikale katte ette panema?

täiendus 11:23
Kas termostaadi vahetamine on keeruline sellel masinal? Ma julgeks arvata, et äkki lõunamaade termostaat, mille eesmärk on mootorit jahedana hoida :)
Need termostaadid peaks sobima. Hinnaerinevust ei oska hinnata, milline neist kvaliteetseim on :)
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/18930/,,,,termostaat
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2015

#419
hm.
Kütusekulu tundub kuradi suur.
103 kw 1.9jtd (156 FL peal) sõitis sisuliselt võlgu...sellise otsa kulu antud parameetritest lähtudes oleks max 5, äärmisel juhul 5.5/100. Sisselülitatud kliimaga, auto mass ca 1500.
ENNE termostaadi vahetust vaataks ma jahutusvedeliku taset. Kõlab idiootne ja triviaalne, aga see loeb. Ausalt. See mõjutas soojapuhumist.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: Suvaline pläma 2015

#420
zakalwe wrote:hm.
Kütusekulu tundub kuradi suur.
103 kw 1.9jtd (156 FL peal) sõitis sisuliselt võlgu...sellise otsa kulu antud parameetritest lähtudes oleks max 5, äärmisel juhul 5.5/100. Sisselülitatud kliimaga, auto mass ca 1500.
ENNE termostaadi vahetust vaataks ma jahutusvedeliku taset. Kõlab idiootne ja triviaalne, aga see loeb. Ausalt. See mõjutas soojapuhumist.
Ma pole mujal leidnud, et mu auto peaks vähem kütust võtma. Maanteel oli vist ca 5-6 äkki. Tosooli vaatan üle, 1 kuu tagasi tundus, et oli korras.

Ma ei sõida linnas väga 5. käiguga, kuigi see vähendab kütusekulu küll. Tahan pöörded ca 1500 peal hoida, et liiga ei löriseks ja ei tahmaks.
--
Urmas