jälle ei saa lahjade mootoritega 4wd ja automaati
hivitav mis vahe on ATX ja DCT-l?
kas üks on tavapärane automaat ja teine kahe- või ühe siduriga robotiseeritud manuaal.
Re: Suvaline pläma 2015
#407puusalt- ATX tähistab tõenäolsielt jah ZF-i 6 või 7 käigulist planetaarkasti ning DCT on tegelikult TCT (vms) ehk siis järjestiklülitusega robotkast
ma arvan, et lahja mootoriga automaat ja nelikvedu tulevad hiljem koos spordivaguniga (lõppeks- miks peaks keegi tahtma omale 150hj nelikveolist automaatkastiga halli diiselsedaani mis ei ole Audi
)
ma arvan, et lahja mootoriga automaat ja nelikvedu tulevad hiljem koos spordivaguniga (lõppeks- miks peaks keegi tahtma omale 150hj nelikveolist automaatkastiga halli diiselsedaani mis ei ole Audi

Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2015
#408Ära ütle midagi, maksud panevad mõnedes riikides selle paika.
Vaatan Norras paljude tuttavate peal.
Vaatad, et ostis endale s4, täispauk, kõik istmed, tiivad, armatuur, veljed, näeb välja nagu s4, aga ei, tegelikult 1,9d. teisel miski mikrobensukas vurriga.
Kolmandal "amg" c klass, tegelikkus sama, näeb välja nagu päris amg, koos sületäie summutitorudega, pamperite ja salongiga, aga edasi viib 1,8 bensiin. Sama loetelu võiks jätkata.
Inimene tahab endale täispauk masinat (varustustasemega, kõikvõimalike pakettidega) , aga kuna co ja nox maksud on nii hullud, siis lisaks sellele kõigele valitakse enda jaoks see kõige nõrgem mootor, millega veel antud masin oleks võimeline 90kmh saavutama ja sõitja ise oleks nõus kannatama seda olematut dünaamikat.
Sama on siin ka alfadega, jälgisin ka siin pikalt 159ti turgu, valik suur, originaal TI varustusega masinad, aga kõige pisema mootoriga- kunagi uuena ostes on selle pealt säästetud.
Seega vähemalt Norra on turg, kus QV välimiusega, 4vedu ja kõva 100kw automaat oleks tegija
Vaatan Norras paljude tuttavate peal.
Vaatad, et ostis endale s4, täispauk, kõik istmed, tiivad, armatuur, veljed, näeb välja nagu s4, aga ei, tegelikult 1,9d. teisel miski mikrobensukas vurriga.
Kolmandal "amg" c klass, tegelikkus sama, näeb välja nagu päris amg, koos sületäie summutitorudega, pamperite ja salongiga, aga edasi viib 1,8 bensiin. Sama loetelu võiks jätkata.
Inimene tahab endale täispauk masinat (varustustasemega, kõikvõimalike pakettidega) , aga kuna co ja nox maksud on nii hullud, siis lisaks sellele kõigele valitakse enda jaoks see kõige nõrgem mootor, millega veel antud masin oleks võimeline 90kmh saavutama ja sõitja ise oleks nõus kannatama seda olematut dünaamikat.
Sama on siin ka alfadega, jälgisin ka siin pikalt 159ti turgu, valik suur, originaal TI varustusega masinad, aga kõige pisema mootoriga- kunagi uuena ostes on selle pealt säästetud.
Seega vähemalt Norra on turg, kus QV välimiusega, 4vedu ja kõva 100kw automaat oleks tegija

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Re: Suvaline pläma 2015
#409Korra juba kirjutasin, kuid kirjutan veelkord 
Mul näitab endiselt punaselt ja paksult, et uus privaatsõnum on postkastis. Kuid tegelikult ei ole. Äkki saaks keegi admin midagi teha?
Danke!
Taustast niipalju, et kui see sõnum tuli siis oli mul postkast täis ja sellepärast postkasti sõnumit ei jäetud, kuid märge ribal on olemas, et justkui on tulnud.

Mul näitab endiselt punaselt ja paksult, et uus privaatsõnum on postkastis. Kuid tegelikult ei ole. Äkki saaks keegi admin midagi teha?

Danke!
Taustast niipalju, et kui see sõnum tuli siis oli mul postkast täis ja sellepärast postkasti sõnumit ei jäetud, kuid märge ribal on olemas, et justkui on tulnud.
Re: Suvaline pläma 2015
#410hmmm....
kruvisin postkasti suuremaks ja kustutasin teated ära
vaatan korra uuesti
kruvisin postkasti suuremaks ja kustutasin teated ära

vaatan korra uuesti
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2015
#411keera foorum inglisekeelseks ja vaata, kas Sul "release all on hold messages " link tuleb ette (ma kahtlustan, et siin on mingi eestikeelne bugi vugi, kui vabasta teated teksti all linki pole)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2015
#412uudis autost mis pidi Alfa olema
http://www.fiatpress.com/press/article/117404

Re: Suvaline pläma 2015
#413Mul need lingid ja muu selline ongi kõik inglise keeles juba. Otsisin seda "release all on hold messages", kuid ei leidnud.ts wrote:keera foorum inglisekeelseks ja vaata, kas Sul "release all on hold messages " link tuleb ette (ma kahtlustan, et siin on mingi eestikeelne bugi vugi, kui vabasta teated teksti all linki pole)
Muutsin eestikeelseks ja siis nägin seda asja eesti keeles "vabasta ootel sõnumid", vajutasin ja nüüd korras





Re: Suvaline pläma 2015
#414USA turule mõeldud uue Giulia QV reklaam.
https://www.youtube.com/watch?v=BV8MGY-NoE0
Siin artiklis räägitakse, et QV hakkab Põhja Ameerikas maksma 70000 usdi "ainult"
Kuid sellele lisanduvad tõenäoliselt erinevad osariigi maksud ja tollimaksud.
http://www.blogdimotori.it/alfa-romeo-g ... 13546.html
https://www.youtube.com/watch?v=BV8MGY-NoE0
Siin artiklis räägitakse, et QV hakkab Põhja Ameerikas maksma 70000 usdi "ainult"

Kuid sellele lisanduvad tõenäoliselt erinevad osariigi maksud ja tollimaksud.
http://www.blogdimotori.it/alfa-romeo-g ... 13546.html
Re: Suvaline pläma 2015
#415Ja tavamudelid algavad kusagil veidi alla 30'000€ hinnast. Huvitav, kas nende hinnad langevad sama kiirelt, kui 159 omad langesid? Vaevalt...Slicer wrote:USA turule mõeldud uue Giulia QV reklaam.
https://www.youtube.com/watch?v=BV8MGY-NoE0
Siin artiklis räägitakse, et QV hakkab Põhja Ameerikas maksma 70000 usdi "ainult"![]()
Kuid sellele lisanduvad tõenäoliselt erinevad osariigi maksud ja tollimaksud.
http://www.blogdimotori.it/alfa-romeo-g ... 13546.html
Aga häbi selle autoga sõita küll ei ole:

--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2015
#416Veidi rahulikum reklaam ka: https://www.youtube.com/watch?v=Q9Sp2peGRFU
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2015
#417Aga jah, mida rohkem ma seda autot vaatan seda ilusamaks ta muutub 
Giuliaga on sama juhtunud pikka peale, kuid päris MEELDIMA pole ta siiski praeguseni hakanud.
Mõne nurga alt on Giulietta väga ilus kuid jah siis otse eest kuidagi väga kole

Giuliaga on sama juhtunud pikka peale, kuid päris MEELDIMA pole ta siiski praeguseni hakanud.
Mõne nurga alt on Giulietta väga ilus kuid jah siis otse eest kuidagi väga kole

Diisli soojenemine 5 kraadi juures
#418
Küsimus kogenenud diisliomanikele: Kui kiirelt diisel talvel soojeneb?
Mul sooja hakkab suhteliselt kiirelt puhuma, ca 5 min jooksul vast. Kuuma veidi hiljem. Töötemperatuuri 90 kraadi saavutab auto ca 15-25 minutiga.
Õnneks need pole igapäevased sõidud. Normaalsed sõidud sisaldavad rohkem kiirendamisi ja auto soojeneb 10-15 minutiga 90 kraadini.
Panin tänahommikuse sõidu kirja- Kalamaja->Laagri mööda Kadaka teed. Veidi mäest üles, pea et roheline laine, üksikud peatused.
Sõidu andmed kompuutri järgi.
Valdavalt 4s käik pööretel 1500rpm, +- 250rpm. Korra sai 5ndaga sõidetud. 215/55R16 naastud all, auto kaal ma pakun et ca 1750kg (1610 auto, 50 kütus, 70 mina). Kliima väljas, istmesoojendus sees, raadio mängib.
1.9 JTDm 110kw
Nii ongi?
Või peaks radikale katte ette panema?
täiendus 11:23
Kas termostaadi vahetamine on keeruline sellel masinal? Ma julgeks arvata, et äkki lõunamaade termostaat, mille eesmärk on mootorit jahedana hoida
Need termostaadid peaks sobima. Hinnaerinevust ei oska hinnata, milline neist kvaliteetseim on
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/18930/,,,,termostaat
Mul sooja hakkab suhteliselt kiirelt puhuma, ca 5 min jooksul vast. Kuuma veidi hiljem. Töötemperatuuri 90 kraadi saavutab auto ca 15-25 minutiga.
Õnneks need pole igapäevased sõidud. Normaalsed sõidud sisaldavad rohkem kiirendamisi ja auto soojeneb 10-15 minutiga 90 kraadini.
Panin tänahommikuse sõidu kirja- Kalamaja->Laagri mööda Kadaka teed. Veidi mäest üles, pea et roheline laine, üksikud peatused.
Sõidu andmed kompuutri järgi.
Valdavalt 4s käik pööretel 1500rpm, +- 250rpm. Korra sai 5ndaga sõidetud. 215/55R16 naastud all, auto kaal ma pakun et ca 1750kg (1610 auto, 50 kütus, 70 mina). Kliima väljas, istmesoojendus sees, raadio mängib.
1.9 JTDm 110kw
- 7.2l@100km
24min
13.3km
33km/h
Nii ongi?

täiendus 11:23
Kas termostaadi vahetamine on keeruline sellel masinal? Ma julgeks arvata, et äkki lõunamaade termostaat, mille eesmärk on mootorit jahedana hoida

Need termostaadid peaks sobima. Hinnaerinevust ei oska hinnata, milline neist kvaliteetseim on

http://www.ladu24.ee/et/ladu2/18930/,,,,termostaat
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2015
#419hm.
Kütusekulu tundub kuradi suur.
103 kw 1.9jtd (156 FL peal) sõitis sisuliselt võlgu...sellise otsa kulu antud parameetritest lähtudes oleks max 5, äärmisel juhul 5.5/100. Sisselülitatud kliimaga, auto mass ca 1500.
ENNE termostaadi vahetust vaataks ma jahutusvedeliku taset. Kõlab idiootne ja triviaalne, aga see loeb. Ausalt. See mõjutas soojapuhumist.
Kütusekulu tundub kuradi suur.
103 kw 1.9jtd (156 FL peal) sõitis sisuliselt võlgu...sellise otsa kulu antud parameetritest lähtudes oleks max 5, äärmisel juhul 5.5/100. Sisselülitatud kliimaga, auto mass ca 1500.
ENNE termostaadi vahetust vaataks ma jahutusvedeliku taset. Kõlab idiootne ja triviaalne, aga see loeb. Ausalt. See mõjutas soojapuhumist.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Re: Suvaline pläma 2015
#420Ma pole mujal leidnud, et mu auto peaks vähem kütust võtma. Maanteel oli vist ca 5-6 äkki. Tosooli vaatan üle, 1 kuu tagasi tundus, et oli korras.zakalwe wrote:hm.
Kütusekulu tundub kuradi suur.
103 kw 1.9jtd (156 FL peal) sõitis sisuliselt võlgu...sellise otsa kulu antud parameetritest lähtudes oleks max 5, äärmisel juhul 5.5/100. Sisselülitatud kliimaga, auto mass ca 1500.
ENNE termostaadi vahetust vaataks ma jahutusvedeliku taset. Kõlab idiootne ja triviaalne, aga see loeb. Ausalt. See mõjutas soojapuhumist.
Ma ei sõida linnas väga 5. käiguga, kuigi see vähendab kütusekulu küll. Tahan pöörded ca 1500 peal hoida, et liiga ei löriseks ja ei tahmaks.
--
Urmas
Urmas