O: Alfa Romeo 156/166 manuaal, bensiin OSTETUD!

#1
Tere
Soov liituda alfistide seltskonnaga. Nõudeid autole pole palju, kuid ilmselgelt on need kõige olulisemad minu jaoks. Nahksisu, manuaalkast, kehtiv ÜV ja hammasrihma vahetus võiks olla tehtud lähiminevikus või ootab oma aega kaugemas tulevikus :) Siinkohal kasutaks loodetavasti tulevaste klubikaaslaste teadmisi ja küsiks, kui pikk on üldse Alfadel hammasrihma vahetuse intervall?
Pisivead, mis sõitmist ei sega või mille eemaldamine on jäänud omanikul mingil põhjusel ära (põhjuseks ei sobi laiskus, vaid pigem asjaolu, et need ei häiri... ), ei ole takistavaks teguriks.
Ühtlasi kasutaks seda ostuteemat ka pisukese ostabina. Loodan, et moderaatorid ei pahanda. Niipalju kui ma siin sirvinud olen, siis peetakse nö õigeks vanakooli 156 mootoriks 2,5 V6 140kW.
Kuid mida arvata näiteks 1,8 103kW-st? Või siis 2,0 114kW. Plussid-miinused palun põhjendada. Asi nimelt selles, et kulgen palju mööda maanteed ja püüan kütusekulu hoida võimalikult madalal. Loomulikult võiks mõelda, et osta siis üldse diisel opel vms. Praku asi selles, et meeldib kulgeda maitsekalt :)
Lühidalt- kindlasti palun võimaluse korral vastuseid oma küsimustele ja siis loomulikult väga häid hinnapakkumisi töökorras Alfadele. Niipalju võin lubada, et auto saab headesse kätesse.
Kontaktandmed; e-mail tigger37@hot.ee
Ja loomulikult võib kirjutada siiasamasse postkasti.
Last edited by Samuel on 22 Feb 2016, 11:56, edited 4 times in total.

Re: O: Alfa Romeo 156

#2
TS mootorite rihmavahetus on 3 aastat või 50 tuh (reaalselt kestab rihm rohkem, kuid kuna pingutirullik on tavaliselt plasthammakatega, siis umbes selle aja peale kulub hammakas tervaks ja võib rihma läbi hammustada)

2,0 vs 1,8_> 2,0 on keerulisema ehitusega- balanssvõllidega , muutuva sisselaskega, 1,8 ilma. hooldada on 1,8 parem, minek ja käiguühtlus on 2,0 puhul parem. mootorid on väga tundlikud kehva hoolduse osas- viga pole neil midagi :-)

Kütusekulu vahe on TS mootoritel minimaalne (1,6 võtab keskmist umbes 7-7,5; 1,8 7,5-8 ja 2,0 umbes 8 juures)-> maanteekulu on suht samas augus (ümmarguselt 6,5), linnakulu oleneb niikuinii gaasijalast. 2,5 võtab muidugi igas asendis rohkem (aga see eest teeb korralikku häält ja liigub jõudsamini edasi). juhitavus ja roolitäpsus on V6-l veidi nirum (mootor on raske), mistõttu tuleb natuke rahulikumalt käituda (samas jõudu on rohkem ja pidurid on paremad).

1,6 on kõige nutusem (kui 8 klapiga diislid kõrvale jätta muidugi)-> pidurid nirud, kiirendus jätab soovida, kurve võtab samahästi, kui teised TS-id aga kirust ei saa nii kiirelt üles.

Kui lagin ei häiri ja kiiret sõitu ei armasta, siis võta valikusse ka 16V diisel - pole küll päris õige asi aga kütust see eest ei kulu (maanteel umbes 4,5-5)

V6 suurele hulgale maanteesõitudele ei ole eriti mõistlik valik (kasutad jõust ära vaid pisikese osa, samas lased hulga kütust õhku)

Ostmisel on kohustuslik minna pädevasse kohta vigade kontrolli (kui just ajalooga autot ei osta)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: O: Alfa Romeo 156

#3
"ts"- tänan Sind põhjaliku ülevaate eest. Asi tunduvalt klaarim.
Omalt poolt vahepeal tekkinud küsimus suurele ringile- teab keegi antud masina ajalugu: http://auto.motors24.ee/vehicles/456604 ... &sort=paid
Hammarihma vahetus müüja sõnul 15 000 km tagasi. Mida arvata hinnast? Kuna kindlustus hetkel puudub, siis kontrolli (kasvõi ostueelne tehnoülevaatus ) sõita ilma treilata ei saa. Oskab keegi soovitada, kus või kes üldse Tartus Alfadega kursis?

Re: O: Alfa Romeo 156

#4
Selle auto omanik tegi juba vahetust VW Vento vastu. Minule nii mainis eile. Alfa ostis minu ligidalt ja pani kohe punase nahksisu sisse. Gaasiseade tahab remonti ja esikapoti vahetuseni ei jõudnud. Kuigi hoidsin sama tooni detaili tema jaoks. Remonti ta ikka tegi.

Re: O: Alfa Romeo 156

#5
Vajadusel saab ju autole teha 1 päevase kindlustuse, et sõita TÜVi.
See maksab suht vähe, võite jõuda kokkuleppele, et teete pooleks.

Re: O: Alfa Romeo 156

#6
Ei maksa solvuda, aga loogika on siin paigast ära. Selle asemel, et kindlustus 10 euriga teha, kaalutakse treileriga vedu. See kaasaegne nutimaailm rikub inimestel loogilise mõtlemise täiesti ära. Kui Tartus ostad siis ARK ees on IIZI kindlustus või mis ta oligi. Seal on odavamad hinnad ja peale registeerimist kehtib ka edasi. Tegema pead seda niikuinii.

Re: O: Alfa Romeo 156

#7
Vaatasin tel. nr. ja tõesti teine mees juba pakub. Tema sellest autost ei tea kindlasti eriti palju. Kindlasti vaata ees kapotti ja tiiva vahed üle. Kuula mootori häält. Viimane kord kui seda autot nägin tegi mootor päris suurt müra. Muuseas, see mees kes Vento sai vahetab juba mootorit mis veepumba rikke tõttu kokku jooksis. Huvitav, et hind on ka nagu kõrgemaks läinud. Vana omanik müüs 800ga.

Re: O: Alfa Romeo 156

#8
Ei solvu, paks nahk :) Polnud lihtsalt nende päevaste kindlustuse hindadega kursis. Kuna enda töökoht asub Gefi poistega ühes majas, siis oleks saanud treila sebida ja tuttavad Tähe tn. ülevaatuse poisid ka kohe naabrid. See selleks.
Kapott on üle värvitud ilmselt juba eelmise omaniku poolt, selline pisut ligadi-logadi ta sinna peale istub (kinni pannes jääb eest märgatav vahe sisse). Sumpa on väidetavalt just alt lahti/ katki sõidetud. Ei saanud selle löga sees väga aru, kuskohast täpselt, kuid korralik auk seal kuskil keskelt tossu välja ajas. Sillad olid vaiksed, mootori kohta ei oska öelda- summutiplärin varjutas kogu ülejäänu. Sõitu alustades kippus aga justkui gaasi väheks jääma. Iseenesest ei tohiks see 1,8 mootor nii nõrk olla, et kipub kohe puterdama/ välja surema. Tagumine stange oli paremalt katki. Gaasiseadet praegune omanik talvel kasutanud pole, ütles, et gaas mõjub mootorile talvel halvasti. Taaskord- ei oska Alfade puhul kommenteerida- ise sõitsin oma Jeep CG V8-ga pidevalt gaasiga, polnud nagu aastajal vahet. Sisu...oi kuidas meeldib see Alfa tumepunane nahk. Aga..sisu ei sõida, seetõttu, lugenud ka endise omaniku seletust auto kohta, siis arvan, et kui tahad head ja odavat, siis tulebki osta kaks asja- üks hea ja teine odav.

PS. Olles nüüd ootamatult kursis auto ajalooga, siis jääb antud hetkel imestada, kas osad automüüjad õpivad oma ilusa müügijutu pähe kuskil peegli ees. Kurb tegelikult.
Lühidalt, antud auto puhul : http://auto.motors24.ee/vehicles/456604 ... &sort=paid kes soovib rohkem infot, siis PS.

Seega, otsingud jätkuvad.
Last edited by Samuel on 27 Jan 2016, 11:55, edited 1 time in total.

Re: O: Alfa Romeo 156

#9
Kindlustuse osas- sõltuvalt auto omanikust võib see rämedalt kulukas olla ; rääkimata sellest, et kui auto on üle-eelmise omaniku nimel, siis ametlikult kindlustust teha ei saa. ja rääkimata sellest, kui selgub, et omanik on teinud mnt e keskkonnas auto loovutamise ning eelmine ostja seda oma nimele ei taha (selle kordaajamine võib võtta päevi).

Üldiselt soovitaks igasuguse auto ostmisel käia suure kaarega ümber nende autode, kus ostu-müügi lepinguga antakse kaasa veel mitu ostu-müügi lepingut :-)

Tehtud saab lõpuks kõik tehingud, kuid (eriti Tartus ja Tallinnas) võib arvestada mitmetunnise lisakuluga :roll:

EDIT: päeva kindlustusi teevad vaid paar seltsi ja reeglina on hind enamvähem sama, mis kuu kindlustus
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: O: Alfa Romeo 156

#10
Sekundeerin tsi- jäta see Maanteeametis arvele võtmise jura praegusele omanikule. Ütle, et maksad 30€ rohkem, kui ta enne sulle müümist ise asjad korda ajab ja probleeme pole ja siis teete koha peal [url]https://eteenindus.mnt.ee]eteenindue[/url] kaudu tehingu ära. See võtab 10 minutit ja sinu süda rahul :) Kindlustus tuleb automaagiliselt üle, kuid soovitan siiski kohe endale oma tellida.
Last edited by urmask on 31 Jan 2016, 09:33, edited 1 time in total.
--
Urmas

Re: O: Alfa Romeo 156

#11
E-ark kaudu on loomulikult lihtsaim seda teha (näitena oli see toodud juhul, kui saad mitme ostumyygilepinguga auto ja võõrandamine on tehtud kellelgi teisele)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: O: Alfa Romeo 156

#12
ts wrote:E-ark kaudu on loomulikult lihtsaim seda teha (näitena oli see toodud juhul, kui saad mitme ostumyygilepinguga auto ja võõrandamine on tehtud kellelgi teisele)
E-ark = E-Maanteeamet :D ARK on ammu surnud :P
poteito-potato, eks..

Eteeninduses diili tegemise eelduseks on, et auto on müüja nimel ehk et praegune mitme ostu-müügi lepinguga tegelane peab tõenäoliselt büroos oma jura korda ajama.

Inimesed ikka ei taha mõista, kui suur risk on oma auto jätta sisuliselt enda nimele ja kurat teab kelle kätte jõudes sulle näit. krimikaristuse või trahvi võib lõpuks tuua.
--
Urmas

Re: O: Alfa Romeo 156

#13
:roll:

oojaaa- ise olen pidevalt propageerinud seda, et ka autot müües peaks vältima vahendajaid

E-ark on minu jaoks igavesti e-ark (umbes samamoodi nagu emt ei saa arvatavasti kunagi teliaks ja vahel elisa aseml lipsab ikka radiolinja sisse)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron