ABS tuli põleb

#1
Selline küssa, et milles võib olla viga. Tahan osta 156, sel jääb armatuuri ABS põlema. Kas on mõni andur läbi? Müüa arvas et surve pesuga koopas mingi andur ehk läbi lastud. Kuidagi kahtlane aga ehk oskab keegi vastata ja mis see maksma võib minna?

ABS tuli põleb

#3
Kaldun kah arvama et andur läbi, kuigi võib olla ka lihtsalt juhtmetes viga. Teeninduses üle kontrollida lasta vast jah. Aga muidu ABS andur maksab umbes 2kilo vist kui ma hästi mäletan. Ise vahetasin endal tagumise ratta juures olevat.

ABS tuli põleb

#5
Kas diagnostikas käidud? Vahest aitab ABSi aju resetist... Kas pidurdamisel rattad blokeeruvad? Tutikas sensor peaks jah paar kilo olema. Selle vahetamine on paras piin, kui andur osutub kinni roostetanud olema...

...ja mis manuali puutub, siis seal on suure tõenäosusega ainuke soovitus, et pöörduge kiiremas korras lähimasse Alfa esindusse :lol:

ABS tuli põleb

#6
pean silmas repair manuali.... :lol: ja paljudel autodel on omad nipid-33 mel piisab nt akujuhtme eemaldamisest et resetti teha... ja sellest ka manualis juttu.. honda accordil tõmmata välja üks kaitse jne...

ABS tuli põleb

#7
Mu vankriga oli siuke põnev lugu, et pärast sügist hakkas ABS tuli põlema ja terve talve sai blokkis ratastega ringi uisutatud ning mida imet! Nüüd kui lumi ja jää ära kadusid, hakkas ABS jälle tööle :lol:

ABS tuli põleb

#9
Teab keegi Tallinnas peale esinduse mõnda kohta, kus nii vanade nagu 93.a. masinatele abs diagnosti tehakse? Sain paar diagnostika tel. numbrit, kuid kõigis keelduti mu alfat vastu võtmast. :roll:

ABS tuli põleb

#10
8)



otsime ja otsime ja ehk leian vastavasisulise juhendtesti üles :wink:



164 on vanakooli sõiduk 8) , seetõttu on kõik CU-d loetavad ka pirnikese/tabloo kaasabil :lol:



See käib minu mälu järgi nii ECU, Bäägi, kasti, kliima kui ka ABS-i pihta.



Kahjuks ei meenu praegu rohkem, kui vaid ECU ja kliima koodid ning asjaolu, et vigase ABS kontrollplokk/relee vms ja rattaandurite veaotsinguks on hea ja lihtne ning lollikindel viis-> Juhul, kui tuli jääb põlema kohe (käivitades) on viga talletatud CUsse juhul, kui tuluke hakkab põlema hilisemalt (sõitma hakates) on viga rattaanduris.



Edit: taustaks siis, et ABS-i kontrollplokk ei talleta rattaandurite vigu; süüte sissepanekul kontrollitakse üle vaid hüdropumba elektroonikaosa, rattaandureid kontrollitakse liikumise käigus (kui nüüd väga ei eksi, siis rattaandur edastab pinget umbes 1V juures; kuid tegelikult on selle pinge kättesaamine suhteliselt keeruline)
Tegelikult ma olen normaalne....