11 mai - sauga TrackDay

#212
Anthrax wrote:Nokrt Stelle ei jäänudki nii kaugele :lol:


Stelle ei saanud sõidule üldse pihta :D Eksma nüüd varsti olen rehvitöökojas (R888 8) ) Ja käin siis teisipäeviti sõitmas... :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

11 mai - sauga TrackDay

#214
:( :( :( Mu IRONMAN-i toodang õigustas end igati :D



Tegelt ma lootsin, et see etapp lõhub nad ära, et siis on põhjust poodi minna uute järgi. Aga ei midagi- isegi tükke pole väljas nagu enamusel!!!



Järeldus: väga head rehvid, aga kannatavad pidamise puudumise all. Tegelt tark oleks sellest saand aru juba ka Tabasalus :lol:



Aga istuma peab, seekord juba tiba varem, st varem üles panema, et rahval aega mõelda.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

11 mai - sauga TrackDay

#216
Luman...

ära pane pahaks, aga nii sileda rehvga mina isiklikult nii kalli autoga tänaval sõita ei julgeks... varsti on äikesevihmade aeg taas ja korraga palju vett maas... siis on su nina pidamine kadunud ... 4vedu ei päästa kui vasaku esirehvist 1/3 on sile nagu lenini pea ja ülejäänul kulumismärgid väljas...





Stelle

mina võiks kasvõi homme istuda... Lätlased saatsid omikogemusi meilile... õpiks teiste vigadest :)



su ironmane olen ma nõus tulema raha eest peenestama audrusse ;) (et sul süda verd ei tilguks neid ära visates...)



(täna lapati mu künale uus esisild alla ja see saab alles esmasp regulli.. st homme ma talle 240km maanteed veel ei annaks pähe... suht olematu kokkujooks hetkel, ja rehvid sulavad alt selle otsa peale mudu...)



____





kellel rehvist väiksed tükid väljas, siis need rehvid on just rinkale loodud ;) laske aga rahulikult lõpuni nendega... küll reifendirektist uued saab norm raha eest.

11 mai - sauga TrackDay

#217
trummar wrote:
MartinL wrote: Jah , sama Peep ja Saabil olid tõesti tagaistemed väljas. Käigukasti ei märganud siis vaatata.


Mina selle diisel saabiga, millest juttu olnud - tagaiste lihtsalt alla klapitud, mitte väljas ja kast manuaal. Kõik stock, 110kW, 1585kg, ainult rehvideks lõpukorral Toyo 888, mis võib teha ringiaegu tavarehviga võrreldes nii 2 sek-i kiiremaks. 1.12.113 oli mul aeg.

11 mai - sauga TrackDay

#218
jura wrote:
trummar wrote:
MartinL wrote: Jah , sama Peep ja Saabil olid tõesti tagaistemed väljas. Käigukasti ei märganud siis vaatata.
Mina selle diisel saabiga, millest juttu olnud - tagaiste lihtsalt alla klapitud, mitte väljas ja kast manuaal. Kõik stock, 110kW, 1585kg, ainult rehvideks lõpukorral Toyo 888, mis võib teha ringiaegu tavarehviga võrreldes nii 2 sek-i kiiremaks. 1.12.113 oli mul aeg.


Heh, nii see tõetera veerema hakkab - rehv on ikka väga oluline :). Valgel Alfa 159-l siis umbes 100 kilo tühimassi rohkem, korralikud ,kuid siiski tavalised tänavasõidurehvid ilma lisarõhuta ja minu arust tiba liiga kõrged. Kindlasti piirab automaatkast mingil määral kiiret sõitu lülituste aegluse ja omapäraga, aga samas ei nõua juhilt tähelepanu pööramist käiguvahetusele. Ja loomulikult pole mootori juures midagi muditud ehk siis kõik on stock.

Tõmbaksin siin otsad kokku tõdemusega, et kõnealune 159 on oma kruiisimiseks mõeldud mugavuse juures ootamatult hea kurvide läbija ja et 1,9-ne diiselmootor veab kogu seda raskust ootaamatult erksalt edasi. See näitab, et Itaalia autoehitajad on tegijad. Varakevadel sai ühel Tartu autoklubi sprindil Raadi lennuväljal proovitud ka Fiat Bravo't 1,4 turbomootoriga, millel samuti 110 kW, aga 3000st pöördest alates 230 Nm väänet ja pean ütlema, et selle autoga oleks Saugal päris lõbus sõita. Samas maanteel teeb mugavalt 110-120 km/h-ga(6. käiguga) mingi 6,3l/100km kütusekulu. Kaalub 1200 kg+midagi ning minu arust ei jää välimuselt ja sisult Alfadele sugugi alla.



P.S. Tänud kaspariusele tunnustuse eest. Kindlasti saame veelgi rajal kokku ja võib-olla jagame ka kogemusi :)

11 mai - sauga TrackDay

#223
E.T. wrote:Luman...
ära pane pahaks, aga nii sileda rehvga mina isiklikult nii kalli autoga tänaval sõita ei julgeks... varsti on äikesevihmade aeg taas ja korraga palju vett maas... siis on su nina pidamine kadunud ... 4vedu ei päästa kui vasaku esirehvist 1/3 on sile nagu lenini pea ja ülejäänul kulumismärgid väljas...


Asi nüüd päris nii hull ka pole, nagu sa kirjeldad, isegi sellel kõige hullemal rehvil on tegelikult veel kulumismärkideni aega. Aga eks siin pikka pidu enam ei ole nendega.



Oskab keegi muidu neist Toyo 888 rehvidest lähemalt rääkida, et kaua nad ekstavad kui neid ainult rinkal kasutada ja mis nende hinnaklass on?