Bensiinipump Alfa/Fiat/Lancia

#1
Kui vajalik on kummist detail pumba kopsiku ja paagi vahel. Et on nagu pehmendus ja paremaks pumba kinnituseks paagi süvendis. Millega seda asendada, nitriilkummiga? Ei leia skeemi, kas pumbale peab vool süüte lülitamisel kohe peale tulema või starteri pöörlemisel. Ise eeldan starteri varianti, Jetronic LH 2.2 siis, Lancia Thema. Süsteem jookseb kohe tühjaks tagasi, igal korral tahab 15-20sek käivitamist. Pumba tagasivoolu klapp kogu aeg avatud?
01.3.jpg
01.3.jpg (56.83 KiB) Vaadatud 4279 korda
01.2.jpg
01.2.jpg (36.73 KiB) Vaadatud 4279 korda
01.1.JPG
01.1.JPG (65.4 KiB) Vaadatud 4279 korda

Re: Bensiinipump Alfa/Fiat/Lancia

#2
See tihend on seal kahel eesmärgil - hoiab pumpa paigal ning takistab kütusel pumpa sisenemast mujalt kui läbi filtri.

Paha lugu on see, et seda tihendit saab veel ainult ühest kohast ning kuna maagilisel kombel kasutab seda komplekti lancia, alfa ja ferrari siis on selle tihendi maksumuseks umbestäpselt 160.- + saatekulud (kui see uuesti müüki tulema peaks- praegu ei ole listitud jälle). Koodiks muidu peaks olema 60801387

Ma ise plaanisin leida kuskilt paagisisese kütusevooliku, mis kannataks etanooli ja sellest sinna ümber mingi pesa voolida (originaal etanooli ei kannata ning sulab seal uuesti ära).

Vool tuleb peale üle relee vastavalt sellele kuidas ecu on määranud (minu teada ka 2.2 puhul ei ole seal välist taimerit)- 1.7 annab süüte keramisel paar sekundit toidet ja siis alustab koos starteriga uuesti. Kahtlustan, et teised teevad sama.

See 15 sek käiamist viitab sellele, et kütus vajub läbi pumba tagasi - mul hetkel ei meenu, kuskohas pumbal oli tagasilöögiklapp - mälu järgi justnagu meenuks, et see on pumba väljundil , seega võib olla piisab Sul lihtsalt sellest, kui ostad uued vasktihendid ja kontrollid üle, et pealevoolu torud terved oleksid
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Bensiinipump Alfa/Fiat/Lancia

#3
Tänan vastuse eest! Küsimus tekkis esmalt siiski oe 82404491 otstarbes ja millegagi asendamises. Jah, selle teise käkerdisega 60801387 on ka probleeme ja midagi peab seal vahepeal olema. Hädapärane variant on panna kahest (oe 7749660) 36mm läbimõõduga kokku üks 50-52mm aga kuidas see sobiks ei tea. Aastad ja igasugused biolisandid, bensiinistabilisaatorid on mõjunud...
04.jpg
04.jpg (48.33 KiB) Vaadatud 4259 korda
s-l1600 (1).jpg
s-l1600 (1).jpg (35.12 KiB) Vaadatud 4252 korda

Re: Bensiinipump Alfa/Fiat/Lancia

#4
Aa - see tundus Sul suht ok olema piltide järgi.
Erinevalt sellest tihendist, mis korpuse ja pumba vahele käib.
Mulle endale tundub, et see on lihtsalt mingi fikseerimise jaoks vajalik pehmendus, et hoida pumpa paagipõhjast veidi kõrgemal, seega sellest põhja sattuvast liivast vms natuke eemal.

Kuna uutel pumpadel (95 ja üles) kasutatakse vaid tavalist kopsikualust , siis ma ei tahaks uskuda, et sel mingi reaalne väärtus on (uutel mudelitel pole muidugi enam ka kütusefiltrit)

Võib olla ka rudiment metallpaakide ajast ja on kasutusel selleks, et sõites pump vastu paagipõhja ei klopiks , seda ei kahjustaks ja ühtlasi ka liiva eemal hoiaks ?

Nitriilkumm oleks võibolla küll õige materjal aga selle kinnitamine saab huvitavam olema (a4 3x16 kruvidega tihendipessa?)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Bensiinipump Alfa/Fiat/Lancia

#6
37mm kütusepumba kinnitusest jääks alles ainult keskmine osa, esialgu loobusin sellest mõttest kuigi sinna saaks midagi aretada. Selle tüki hind siis 4.00 eur. SKV pump ei meeldi mulle, kuigi nende kataloogis on välimus nagu originaalil, (kütusevooliku ühendus ja sõel pumba põhja all) kas teadlik hämamine! Jääb esialgu riiulile.
Ei saa aru, milline otstarve on Boschi pumba ühendusotsiku sees oleval klapil (pumba enda sees ju klapp olemas). Ei saa liikumisest aru, raske avada, samas vedru kerge ja sodi ei tundu ka sees olevat, kas kulunud ebaühtlaselt....Seesama stutser pumba otsas oli kummalisel kombel peaaegu lahti, oleks võinud sõrmevahel ära keerata, võimalik probleemi allikas (voolikuühendus ise oli tugevalt kinni). Bosch 1587010536 peaks sobima aga ei ole veel proovinud, ootan kuni kõik saadaolevad tükid olemas.
Manused
Bosch.JPG
Bosch.JPG (113.15 KiB) Vaadatud 4192 korda
SKV.JPG
SKV.JPG (123.06 KiB) Vaadatud 4192 korda
37mm.JPG
37mm.JPG (120.26 KiB) Vaadatud 4192 korda

Re: Bensiinipump Alfa/Fiat/Lancia

#7
Lihtsalt huvist, et kas leidsid kuskilt õige tüki või kuidas selle pumba tihendatud plaanid saada (või oli vana tihend veel mingis talutavas seisus)

Seda klapimajandust seal pumba juures ma ei suuda samuti kuidagi läbi hammustada (need klapid on seal olematu vahega ... Kusjuures mulle endale tundub otse voolikuühendusega pump kuidagi loogilsem )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Bensiinipump Alfa/Fiat/Lancia

#8
Vana tihendit annab isegi veel kasutada, kui altpoolt 5mm ära lõigata, tegelikkuses näeb ta parem välja kui fotol. Pumba suhtes ei ole ma tahtnud veel plastvoolikut lahti ühendada, tahab lahtisaamiseks ehk kuumutamist või mis võtteid saada, lihtsalt ei julge puutuda kuna olen asjaarmastaja.. Sellepärast originaaltükid meeldivadki. Panen esialgu vana pumba tagasi ja vaatan mis juhtub.
Pumbatihendi eest küsitakse jah ulme raha. Ladu 24 pakkus 38.- aga teada on et ega sealt lõpuks midagi ei tule. Euroopas 100+ ringis, ( igasuguseid varjatud pakkumisi (st et võta ühendust ja küsi) Itaalias ei ole uurinud. Üks saadaolev näiteks siin: https://www.bielstein.com/Rubber-petrol ... -Integrale + Ebay
cron