Ostuabi Alfale

#1
Tere,
Jubedalt hakkas meeldima 156 wagon , no ei saa muud kui sellest mõelda . Plaanin siis soetada aga ei tea kas tuua Soomest, Leedust või Saksast.
Leedus oli ilusaid aga ... Leedu hirmutab
Saksas on valikut, kuid enamus mingi veaga, samas palju nahksalongiga (kangas ei sobi Alfale :) )
Soomes saab aga alati 2 komplekti rehve ja hooldusraamatu.
Hetkel siiski Leedu mõtted kuna pole kaugel ja vähem jama kui Saksaga.

Kuidas on siis kogemusi kui neid on Leedu autodega? Tänan



Kallurautojuhi auto on ka samas huvipakkuv :) kuna hind juba päris hea ja teada mis tehtud on.

Ostuabi Alfale

#3
Slicer wrote:Milline wagon täpselt? 156 GTA Sportwagoni saaks üsna hea hinnaga Saksast ja oleks väga väga pilkupüüdev ;)
Rääkimata sõidumõnust :finish:
Mudelit saab valida siis kui vana sara müüdud saan :) aga üldiselt piilun siiski diiselautot ...
GTA oleks erutav küll aga ... hammas ei hakka peale :)
aastad alates 2000

Ostuabi Alfale

#4
Miks diisel? Bensuka ja diisli ostuhinna vahe on piisav, et selle eest normaalselt tükk aega ringi sõita (kui jah just iga päev ca 100 km maha ei uha)

Miks mitte Eestist? Kui just raha taskus ei põle, siis on ju alati võimalik natuke oodata ja kaaluda- plussiks on see, et saad lasta auto ilusti korralikult üle vaadata :icon_angel:

Leedust ei soovita kindlasti mitte tuua (tegelikult muidugi üldse võimalusel jätaks platsid kõrvale), Soome on mõnevõrra kindlam, Saksast on muidugi risk suurem aga ... kui autodest ühtteist jagad, siis ei ole vast asi hull

Kui jätad kasutatud auto puhul (ja eriti diisli) esmase põhjaliku kontrolli tegemata, siis võib esimene ülevaatusele minek suht kulukaks osutuda :reading:
Tegelikult ma olen normaalne....

Ostuabi Alfale

#5
Saksa ja Soome TÜV saab ju meile üle kanda.
Diisli kasuks räägib see mis siin lugeda on olnud :) et miinuseks on trakori hääl aga muidu ökom ja kindlam...
Saksast vaadates pole küll mingi vahe kas diisel või bensukas , hinnad on 1000 alates mõlemal...
Leedus oli paar autot millel km üle 220 tuhande, seega tundusid et võib ka nii olla... mu hetke teine muu auto on 2004 aasta ja 150 tuhat , eestis esindusest uuena

Ostuabi Alfale

#6
martt wrote:
Slicer wrote:Milline wagon täpselt? 156 GTA Sportwagoni saaks üsna hea hinnaga Saksast ja oleks väga väga pilkupüüdev ;)
Rääkimata sõidumõnust :finish:
Mudelit saab valida siis kui vana sara müüdud saan :) aga üldiselt piilun siiski diiselautot ...
GTA oleks erutav küll aga ... hammas ei hakka peale :)
aastad alates 2000
Saksast saaks juba 4500'ga GTA SW'ni. Usun, et sa ei kahetseks. Muidugi, kui sul oleks eesmärk võimalikult vähe hiljem kulutada igapäevakulude arvelt siis GTA ei ole kõige mõisltlikum variant Alfadest :)

Ostuabi Alfale

#7
Palju Sa aastas sõidad, et "ökomat" autot vaja on?

kas arvestad sellega, et diislil on reeglina vaja "lisasoojendust" (mida Saksas näiteks ei ole) ja sellega, et diisli hooldus on suts kallim...

ja kindlam ei ole see kah teps mitte (eriti talvel... parafiinisaarekestega)- ülejäänud reeglid kehtivad ju kõigile autodele (õli kvaliteet ja õlitase+rihmavahetuse aeg)

TÜV ülekandmine täpsusta igaks juhuks üle (just äsja oli mingi poleemika kehtivusaegade teemal-> ülevaatus vist siiski kestab vaid 3 kuud ja vaevalt, et Sa omale auto vaid korraks ostad)

1000 ja natuke peale unusta heaga ära (selle hinnaga tasub eestist ajalooga ja kontrollitavat autot osta-> Saksast mööda maad tulema hakates on kohalejõudmise tõenäosus mitte eriti suur) Leedust on siiski lühem maa :roll:

üldjoontes keegi korralikult sõitvat autot selle raha eest ei müü (pigem on need tagastatud või vahetusfondi antud masinad, millel on "pisivead"- nt pidurid, pumbad, rihmad jms :roll: )

EDIT: ma mitte ei taha praegu Sul diiselAlfa mõtteid maha kanda - kõik punktid on üle kantavad kõigile automarkidele (pigem just see, et võimalikult "odavalt" Saksamaalt võimalikult "uut" autot tuua tasub ära vaid siis, kui igaks juhuks uurid kõik tüüpvead välja ja proovid need elimineerida enne, kui kuskil krõks käib ja auto kuskil bahni peal ära koolenud on)
Tegelikult ma olen normaalne....

Ostuabi Alfale

#8
Ise oman sw ja ei ole mingit nurinat,samuti ei olnud õel selle aja jooksul kui auto tema kasutuses oli samuti puudus negatiivsed kogemused:) Rihmad jne vahetatud,siis ei ole muud kui vala paaki ja naudi:D :icon_thumbup:

Ostuabi Alfale

#9
Eesmärk polegi soetada odavalt võimalikult uus - vaid pigem soodsalt (soodsamalt) võimalikult normaalne pigem vanem ja kindla(ma) ajalooga masin.

Saksa puhul kardangi seda et kui tulen ja mingi jama tekib siis on dapees ja jama kui palju.
Samas saksa kasuks räägib see et peaks sinna minema niikuinii ja siis tooks auto ka juba ...

Vaatasin just ka soodsalt on masim mis sõidab ja liigub kuid ... vajab veermiku ja pirurite hooldust/remonti, võtaks ja käik Pilotis ära , las räägivad mis viga ja millal uusi vigasid ja mida tulemas.

http://www.e-autoline.com/uus.php?lang=ee&car_id=10683 ...
018MCP
Mark: ALFA ROMEO
Mudel: 156 SPORTWAGON
Esmane registreerimine: 09.05.2001
Kehtivad ülevaatused: Korraline (kehtib kuni 10.2012).
Hea seegi:)

Või on veel mõni nn.margiesindus kes aitab soodsamalt vigasid kindlaks teha kui Pilot ?

Lugupidamisega
Last edited by martt on 26 Jun 2012, 22:18, edited 1 time in total.

Ostuabi Alfale

#11
väikse vihjena võin lisada, et paljud soodsad saksas olevad autod on tänapäeval käinud ringi leedus ära (ehk siis need mis on suurema laksuga olnud käivad üle piiri ära - see on selline omamoodi business haru), ls 150-200t km ei ole saksast pärit diisili reaalne, kui auto on ca 10a vana (normaalne inimene seal lihtsalt ei osta autot koju seisma)
aga lihtsalt hinda ja aasta arvu pole mõttet osta (kalenderid tuuakse tööjuurde aasta lõpus tasuta ka), vaata ikka konkreetset autot.

PS diisel ja alfa pole üldse kooslus mis peaks maailmas olemas olema(mu isiklik arvamus, isegi olen sõitnud mõnega, polnud viga, aga ikka on jube kooslus)

Ostuabi Alfale

#13
Üldiselt jah. Ainuke Selespeed mis toimib ka reaalselt vanemate mudelite peal on paigaldatud GTA seeria peale, kuid seal juba Ferrari komponentidega. Sellest ka väheke suurem töökindlus :butt:

Ostuabi Alfale

#14
Ma selle mobilest valimise kohta ütleks, et seal pead pilku pikalt peal hoidma.
See 4500eest pakutav gta oli varem avariilisena müügil.
Paljusid teisi lähedalt vaadates ja uurides näeb palju häirivat.
Seega ka saksast tuues varu endale miski mitu päeva kohapeal mingis piirkonnas, et saaksid võimalikult palju valida.

Olen ise mõned kuud gta-turul pilku peal hoidnud ja nutt tuleb peale vahest
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Ostuabi Alfale

#15
Vaatasingi selliseid kus on iluvead jne , see on savi , pigem olgu roostes ja veidi mölkida saanud kui et ull prillikivi aastat 2000 läbisõiduga 65tuh
a uurin edasi , hommegi vaatan piilun reaalis üle, kuidas ma sisse mahun jne.
Viimane kogemus on tagaistmel lõuna-eesti rallil 156SW V6-ga kui oli vaja märkmeid teha et asi saaks tehtud , jube oli küll , mäletan :)
cron