164 elektriskeem

#1
Niisiis oleks hädasti vaja bensupumbani elektriskeemi. Nimelt vool kuhugi kadunud ja üles ei leia kuhu :(

Et kui kellelgil leiduks midagi millest abi on, oleksin tänulik :D
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

164 elektriskeem

#3
Tegelikult on mul elektriskeem küll olemas, kuid....



saksa täpsusega ei ole seal releede ega ka kaitsmete asukohti... ning tegu I versiooniga (millel oli seesinane kaitse-> vähemalt minu sinise->l pagassis)



however-> ka plastkatte all tundub suht loogiline variant (kuigi mööda autot juhtmeid edasi tagasi vedada ei ole just eriti :roll: loogiline idee :lol: aga tegu ju Alfaga :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....

164 elektriskeem

#4
Nii mehed, ega ei oska öelda kus võiks tal asuda löögikaitse vms? Et siis peale avariid lükkab selle välja ja arvatavasti see siis juhtuski. Kuskilt mujalt ei oska enam küll otsida, mõistus otsas ja auto laiali :(
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

164 elektriskeem

#5
hmm...minu manuali tükike mis komponentide asukohti näitab, ütleb et releed asuvad ees keskel radika juures(seal siis 3 releed, mis saavad auto seisma jätta) :lol: see manuali tükk siis 87-95 aasta autode kohta. soovitus-keerad kaane maha pagassist, ühendad pumba otse järgi ja proovid käima panna, kui läheb siis viga pensupumba relees üsna tõenäoliselt vee kuskil selles ahelas....-ka alarmiga seoses on bensu äralõikamine võimalik... aga akult otse ühendamine pole ju raske aku samas pagassis ju, et ainult õigetpidi ühendad järgi... ja releest niipalju, et minu omal relee töötas, kui ainult korra lükkas käivitades klemmid kokku ja siis lasi lahti tagasi.... ka selline asi võimalik... mul ka siin miski skeemi laadne asi, et kui tarvis saan saata, kuid siis anna oma maili aadress mul siin saatmis ja jagamis oskused jätavad veits soovida... :roll:

164 elektriskeem

#6
VML wrote:hmm...minu manuali tükike mis komponentide asukohti näitab, ütleb et releed asuvad ees keskel radika juures(seal siis 3 releed, mis saavad auto seisma jätta) :lol: see manuali tükk siis 87-95 aasta autode kohta. soovitus-keerad kaane maha pagassist, ühendad pumba otse järgi ja proovid käima panna, kui läheb siis viga pensupumba relees üsna tõenäoliselt vee kuskil selles ahelas....-ka alarmiga seoses on bensu äralõikamine võimalik... aga akult otse ühendamine pole ju raske aku samas pagassis ju, et ainult õigetpidi ühendad järgi... ja releest niipalju, et minu omal relee töötas, kui ainult korra lükkas käivitades klemmid kokku ja siis lasi lahti tagasi.... ka selline asi võimalik... mul ka siin miski skeemi laadne asi, et kui tarvis saan saata, kuid siis anna oma maili aadress mul siin saatmis ja jagamis oskused jätavad veits soovida... :roll:
Selle otse ühendamise teema käisime juba läbi.Siis töötas.Releed sai kah nagu kontrollitud...peaks kah nagu korras olema.Ja nüüd siis ongi see kõige valulisem punkt...originaal sigana...sellega juba keerulisemad lood...Veiksi maili on doc600@hotmail.com

164 elektriskeem

#10
Niisiis minu pea enam peale ei hakka kuhu vool kaob. Ajutise varjandina panen homme pumbale voolu otse peale ja lüliti vahele. Lisaks kõigele kustus armatuuris 2 lampi kah ära ja makk enam tööle ei lähe :( . Aga noh kõik on andestatav, kuigi hetke seisund on küll masendav :cry:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

164 elektriskeem

#12
veiks wrote:Niisiis minu pea enam peale ei hakka kuhu vool kaob. Ajutise varjandina panen homme pumbale voolu otse peale ja lüliti vahele. Lisaks kõigele kustus armatuuris 2 lampi kah ära ja makk enam tööle ei lähe :( .


mis lambikesed :?:



BTW ka siia infoks-> 88-95 manuaali võib metsa visata :lol: kuna vahepeal muudeti skeemi vähemalt kolm korda :evil: (+ elektrikute omaloomigu osad)



91-93 ts omab ees nelja releed-> vasakult vaadates siis pump, pihustid, VIVT ja süüde; enne seda oli kolm (ning minu omal oli pumba relee koos kaitsmega pumba peale veetud :? gaasiseadme tõttu võibolla :?: ); 3,0 puhul peaks seal asuma kaks releed-> pump ja pihustid...
Tegelikult ma olen normaalne....

164 elektriskeem

#13
BTW, kas releepesale üldse vool peale tuleb? :roll: põrutas pistiku lahti ehk hoopis? (ECU juurest näiteks :roll: ECU siis kliimaploki taguses osas kas põranda küljes või maki taga-> saab nähtavaks, kui kõrvalistuja jalgade juures asuv konsooli katte pool eemaldada)



Üldiselt on ka 164 klassikaline Alfa (juhtme alguse ja lõpu vahel on VÄHEMALT kolm pistikut, mis vahepeal värvi muudavad)-> signa julgeks välistada hetkel (kuna siis lõugaks sul auto nagu vanakurat oleks kannul :lol: )



ja 164 armatuuri usutavasti Sa ei soovi eemaldada-> kui siis kellaplokki vaid-> pilte saab, kui vaja :wink: (kogu armatuuri eemaldamiseks pead kolmveerand autot lahti kakkuma :shock: nimelt on see kinnitatud vaheseina külge)



muuseas nagu juba mainisin :arrow: skeem on mul olemas ning kui veidi fritsude keelt jagad siis ...

EDIT: pildid saadetud :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

164 elektriskeem

#14
Niisiis vool tuleb releedele ilusti peale. Proovisin ühendada omavahel pumba relee pealt pin 30 pin 87-mega, nagu usa alfa foorumist soovitati- tulemusena hakkas tööle ka VIVT (ehk siis kolmas relee). Järelikult vool kuni releeni tuleb ja peale releed kaob ära kuhugist.

Proovisin ka testriga tehase põrutusandurit ( asub kõrvalistuja istme all) , sinna voolu ei tulnud, panin otse voolu ja see nagu hakkas toimetama st. punane tuli vilgub kui raputada. Proovisin ka selle põrutus-jubina kaitset lokaliseerida-ei õnnestunud, pasunasse aga vool tuli.

Et siis ka küsimus, et kus võiks tal asuda signa kaitse või midagi sellist.



Tänud kõikidele :D
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT