Jarmo wrote:...proovin kõik laagrid mis võimalik ära vahetada...
Noh, see polegi nii oluline. Selle "karvase", mis reaalselt häält teeb, tunned suht kergesti ära - tööpind on silmaga nähtavalt kole (peegel peab olema), rullid/kuulid ei ole ideaalsed ja läikivad jne.
Muidu, võib juhtuda see, et vahetad küll kõik ära, aga see
õige, mis kahjustatud on, jääb ikka vahetamata, kuna maksab 2000.- eeku ntx....
Ja kokku kulutasid u. 1500.- eeku, aga viga jääb...
Mis ei oleks üldse hea.
Mis puutub hammakatesse, siis siin olen vahel ka nö. "üle lasknud", ehk vahetanud
mitte paarikaupa. Põhjuseks ikka nende suht kallis hind. Ka kasutatud hammakaid erinevatest kastidest olen koostööle sundinud.
On jäänud pidama ja vaikseks küll.
Kuigi, jah, kuldreegel on, et
hammasrattaid vahetatakse paaris.... :icon_clap:
(oma autodel võib niiviisi, mitte kuldreeglile vastavalt, käituda, keegi peale enda ei kannata ju...)