Tere.
Täna auto välja suretades jäi jahutus ventilaator tööle ja enam seisma ei jää.Kas keegi teab milles viga? :icon_hi:
jahutus ventilaator.AR 155
#3ok.
http://www.Ladu24.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
neid seal 2 tükki. kas neid käib kaks või lihtsalt erinevad?
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6495/0,0,0,1/20371" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6495/0,0,0,1/20473" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.Ladu24.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
neid seal 2 tükki. kas neid käib kaks või lihtsalt erinevad?
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6495/0,0,0,1/20371" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6495/0,0,0,1/20473" onclick="window.open(this.href);return false;
jahutus ventilaator.AR 155
#4Kas on ka kuidagi võimalik kontrollida,et see katki.Või ehk oskab keegi öelda kus see andur asub? See vist see seal termostaadi peal?
jahutus ventilaator.AR 155
#5http://autoosad.ee/pilt/082-37220.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoosad.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal on konkreetselt öeldud, mis detailiga tegu.
Üks on näidiku andur, teine on ventika andur.
Mõõda takistust, saad teada, et viga on selles.
El. ventika juhtimine on nii lihtne, et seal rohkem ei saagi eriti midagi katki olla.
http://www.autoosad.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal on konkreetselt öeldud, mis detailiga tegu.
Üks on näidiku andur, teine on ventika andur.
Mõõda takistust, saad teada, et viga on selles.
El. ventika juhtimine on nii lihtne, et seal rohkem ei saagi eriti midagi katki olla.
a.k.a Anthrax
jahutus ventilaator.AR 155
#6Kas ei jäänudki seisma ja käib tänapäevani...?alfaromeo155 wrote:Täna auto välja suretades jäi jahutus ventilaator tööle ja enam seisma ei jää.
Sellepärast küsin, et osadel autodel see ongi normaalne...
jahutus ventilaator.AR 155
#7http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6495/3,82,0,1/21010" onclick="window.open(this.href);return false;
155, 2x166, 159 ja 75?
jahutus ventilaator.AR 155
#8Stihl wrote:Kas ei jäänudki seisma ja käib tänapäevani...?alfaromeo155 wrote:Täna auto välja suretades jäi jahutus ventilaator tööle ja enam seisma ei jää.
Sellepärast küsin, et osadel autodel see ongi normaalne...
Ei jäänudki seisma alguses ootasin nii kaua, et aku sai peaaegu tühjaks.nüüd võtsin aku juhtmed maha.
jahutus ventilaator.AR 155
#9Ahjaa mainimata jäi, et andur peaks olema radika küljes.
a.k.a Anthrax
jahutus ventilaator.AR 155
#10Ok, õigesti tegid.alfaromeo155 wrote:Ei jäänudki seisma alguses ootasin nii kaua, et aku sai peaaegu tühjaks.nüüd võtsin aku juhtmed maha.
Nüüd, aga, küsimus, kas 155el ta varem kah peale süüte väljakeeramist käima on jäänud...?
Sest kui pole, siis, järelikult käib ventika relee läbi süüteluku ja andur ei mõjuta niiehknaa selle käimajäämist. (Mul, Alfa 75el, originaalis käis ventika relee toide läbi süüteluku plussi; autot taastades panin ta, küll, otse käima, et ikka korralikult maha jahutaks...))
Kui 155 on, aga, tehtud nagu audi ntx (kellel läbi süüte ei käi), siis on anduri või relee klemmid kokku kleepunud.
Lisaks, võib siin ka mingi kondijama olla - kui autol kont või kliima, muidugi, on...
jahutus ventilaator.AR 155
#11Minu omal töötab jahutusventikas ainult süütega.
155, 2x166, 159 ja 75?
jahutus ventilaator.AR 155
#12Varem läks siis kinni kui süüte välja keerasin.Lähen nüüd süvenen sellesse probleemi. Kui anduri juhe lahti võtta peaks see seisma jääma?Stihl wrote:Ok, õigesti tegid.alfaromeo155 wrote:Ei jäänudki seisma alguses ootasin nii kaua, et aku sai peaaegu tühjaks.nüüd võtsin aku juhtmed maha.
Nüüd, aga, küsimus, kas 155el ta varem kah peale süüte väljakeeramist käima on jäänud...?
Sest kui pole, siis, järelikult käib ventika relee läbi süüteluku ja andur ei mõjuta niiehknaa selle käimajäämist. (Mul, Alfa 75el, originaalis käis ventika relee toide läbi süüteluku plussi; autot taastades panin ta, küll, otse käima, et ikka korralikult maha jahutaks...))
Kui 155 on, aga, tehtud nagu audi ntx (kellel läbi süüte ei käi), siis on anduri või relee klemmid kokku kleepunud.
Lisaks, võib siin ka mingi kondijama olla - kui autol kont või kliima, muidugi, on...
jahutus ventilaator.AR 155
#13Võtsin selle rooli all oleva plastiku maha ja seal vasakus ääres on releed. Koputasin vastu releid ja probleem kadus. :icon_roll:
jahutus ventilaator.AR 155
#14[quote="alfaromeo155]Varem läks siis kinni kui süüte välja keerasin.Lähen nüüd süvenen sellesse probleemi. Kui anduri juhe lahti võtta peaks see seisma jääma?[/quote]
Järelikult toitub ventikarelee süüteluku poolt juhitavast peareleest.
Järelikult anduri lahtiühendamiset ei piisa...
Järelikult anduri viga ei ole, pigem on vigane ventikarelee. (nii suurt voolu, nagu vent tarbib, läbi anduri ei lülitata...)
Järelikult toitub ventikarelee süüteluku poolt juhitavast peareleest.
Järelikult anduri lahtiühendamiset ei piisa...
Järelikult anduri viga ei ole, pigem on vigane ventikarelee. (nii suurt voolu, nagu vent tarbib, läbi anduri ei lülitata...)
jahutus ventilaator.AR 155
#15alfaromeo155 wrote:Võtsin selle rooli all oleva plastiku maha ja seal vasakus ääres on releed. Koputasin vastu releid ja probleem kadus. :icon_roll:

ära arva, et probleem kadunud on...
Juhul, kui relee jääb lülitatuks, siis ... ei ole tegemist mingi veaga, mis vaid korra esineb
võta relee maha, tee lahti ja vaata üle, kas ta ennast mitte kinni ei ole keevitanud (aegajat juhtub... või kas seal mingeid võõrkehasid ei ole...) ja kui kontaktid mustad on, siis puhasta need ära (või pigem osta uus relee

kui õigesti mäletan, siis on seal täiesti tavaline 4 jalaga relee, mille saad igast teisest varuosapoest

Tegelikult ma olen normaalne....