:icon_hi:
üldiselt on siin foorumis selline komme, et kui on mure, siis pannakse see siia kirja ja lahendust tavaliselt ei mainita
ja ilma keerutamata ka vastus küsimusele- ei ole asi ei õnnes ega autos... nii nagu Sina autole, nii auto Sinule (ja nii ongi- hoolimata sellest, kas Sul on diiselpassat või diiselalfa- kui turbiin lendab või küünlad vahetada tuleb, siis maksab see enamvähem samapalju, kui vedrustus koosneb pisikestest tükkidest, mis korraga vahetada tuleb maksab see naapalju ja rihmavahetus maksab veel niipalju

)
Ja kui tulelüliti saba annab või tuleklaas puruneb siis on üldjoontes probleemid samasugused ja nende likvideerimine maksab kah samapalju- erinevus on vaid selles, kuidas ennast autos tunned

ja kas 100 eurone väljaminek on maailma lõpp või mitte (kui on, siis tuleb osta vanakooli auto, kus selle raha eest saab kapremondi tehtud- enamiku peale 95-dat aastat toodetud autode puhul peab mõnisada raha "ootamatusteks" ikka leitav olema).
P.S. ainus asi, mida peab Alfa puhul arvestama on see, et meeletut peavalu kipub tekitama vale remondikoha valik - mingil müstilisel põhjusel suudab iga teine remondimees vahetada ära "sakslaste" tükid "uute" vastu aga itaalia ja prantsuse autode puhul nt massijuhtme puhastamine on ületamatu probleem

ning kui esimesel juhul saad näiteks 200 euro eest auto järgmisel päeval kätte, siis mõtlemist vajava probleemiga vales kohas olles jääbki auto nädalateks sinna ning kui lõpuks siiber saab, siis transpordid auto treileril "õigesse" kohta, kus probleem lahendatakse tunniga

Tegelikult ma olen normaalne....