Alfa, kas asi on õnnes või autos?

#3
156'l on sillaosad vast kõige kuluvamad osad. Täpsemini puksid. Kui need näiteks väljavahetada Powerflex pukside vastu, siis kestavad öötshoovad ka kordi kauem mis kokkuvõttes säästab rahakotti. Üldiselt, kui teha korrapärast hooldust ja ei lase mingil niginal kolinaks muutuda, siis ei ole hooldekulud ka kallid :roll: Mitte vähemalt kallimad kui saksa või prantsuse analoogidel. :icon_hi:

Alfa, kas asi on õnnes või autos?

#4
Kui rääkida sillaosade kulumisest siis minu masinal oli 350t spidol kui originaal esisilla pidin välja vahetama. Sildade kestvus sõltub ikkagi sellest kus sõita. 156 pole mind kordagi teepeale jätnud, väljaarvatud need korrad kui omast lolliusest olen karteripõhja ribadeks sõitnud(ei ole eriti mõtet ronida nii madala autoga auklikule kruusateele). 1 kord 4 aasta jooksul pole saanud autoga hommikul tööle, siis oli ka viga ühes relees. Aga kui diislitest rääkida siis diiselmootoriga masin ei pidanud õige alfa olema :twisted: .

Alfa, kas asi on õnnes või autos?

#5
Pigem sellepärast, et diisel ei tee seda Alfale omast mootorihäält :reading: Aga, usun et õige asi oleks sul teha proovisõit selle disla Alfaga ja siis proovisõit näiteks 2.5V6 bensaga. Või isegi 2.0L mootoriga Alfaga: http://www.auto24.ee/used/949481" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui tahad, et bensukulu ei oleks väga suur siis see 2.5V6 võibolla ei ole parim variant, kuid selle Alfa emotsiooni saamiseks soovitaks proovida igaljuhul ;) Alfa bensukad võtavadki suht palju kütet, ka 2.0 liitrised. Sinna 10 juurde peaks ta tulema, +- mõni liiter sõltuvalt juhi jala raskusest.
Vaata milline karakter sulle nendest 3'st kõige rohkem meeldib ja sobib, see võtagi.
Aga mina väga ei muretseks, et diisel pole Alfa, on küll... Alfa asub juhi südames 8)

Alfa, kas asi on õnnes või autos?

#6
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2187" onclick="window.open(this.href);return false;

Esimese posti lingil oleva auto sisemised paneelid on kuidagi viltu... uks ja armatuur.
Bemmitapja ??? :lol:

2.4 diisli kütusevajadus peaks olema midagi alljärgnevat:

Fuel consumption combined: ca 6.7 l/100km
Fuel consumption (urban): ca 8.9 l/100km
Fuel consumption (extra-urban): ca 5.5 l/100km

Esimeseks autoks või igapäevaseks säästukäruks on esiveoline suht OK valik - lihtsam hakkama saada (kuni väga talveks ei lähe väljas).
Diislit karta pole mõtet, vähemalt mitte vanade 2.0 ja 2.5 mootorite valguses - see lisanduva kütusekulu arvelt juurde saadav "hääl" ja õige "alfa feeling" on suhteliselt subjektiivselt mõõdetavad lisad minu arvamuse kohaselt.

Alfa, kas asi on õnnes või autos?

#11
:icon_hi:

üldiselt on siin foorumis selline komme, et kui on mure, siis pannakse see siia kirja ja lahendust tavaliselt ei mainita

:roll:

ja ilma keerutamata ka vastus küsimusele- ei ole asi ei õnnes ega autos... nii nagu Sina autole, nii auto Sinule (ja nii ongi- hoolimata sellest, kas Sul on diiselpassat või diiselalfa- kui turbiin lendab või küünlad vahetada tuleb, siis maksab see enamvähem samapalju, kui vedrustus koosneb pisikestest tükkidest, mis korraga vahetada tuleb maksab see naapalju ja rihmavahetus maksab veel niipalju :roll: )

Ja kui tulelüliti saba annab või tuleklaas puruneb siis on üldjoontes probleemid samasugused ja nende likvideerimine maksab kah samapalju- erinevus on vaid selles, kuidas ennast autos tunned :wink: ja kas 100 eurone väljaminek on maailma lõpp või mitte (kui on, siis tuleb osta vanakooli auto, kus selle raha eest saab kapremondi tehtud- enamiku peale 95-dat aastat toodetud autode puhul peab mõnisada raha "ootamatusteks" ikka leitav olema).

P.S. ainus asi, mida peab Alfa puhul arvestama on see, et meeletut peavalu kipub tekitama vale remondikoha valik - mingil müstilisel põhjusel suudab iga teine remondimees vahetada ära "sakslaste" tükid "uute" vastu aga itaalia ja prantsuse autode puhul nt massijuhtme puhastamine on ületamatu probleem :mrgreen: ning kui esimesel juhul saad näiteks 200 euro eest auto järgmisel päeval kätte, siis mõtlemist vajava probleemiga vales kohas olles jääbki auto nädalateks sinna ning kui lõpuks siiber saab, siis transpordid auto treileril "õigesse" kohta, kus probleem lahendatakse tunniga :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa, kas asi on õnnes või autos?

#12
ts kirjutas::

ja ilma keerutamata ka vastus küsimusele- ei ole asi ei õnnes ega autos... nii nagu Sina autole, nii auto Sinule (ja nii ongi- hoolimata sellest, kas Sul on diiselpassat või diiselalfa- kui turbiin lendab või küünlad vahetada tuleb, siis maksab see enamvähem samapalju, kui vedrustus koosneb pisikestest tükkidest, mis korraga vahetada tuleb maksab see naapalju ja rihmavahetus maksab veel niipalju :roll: )
Word. Mina olen oma olemasolevad alfad ise ära lõhkunud ja peale seda ise hooldanud ka. Peale esimesi 33 probleeme, kui teadmisi ja tööriistu oli veel vähevõitu. Teine asi see, et Sulle MEELDIKS (mulle küll meeldib) ju sõita korras autoga...siis tuleb peale ostu ilmselt varuda hulk raha, et enam või vähem varjatud vead ära lappida. Päris korras autot ei müü ilmselt keegi peale esinduse.
Hinnad: mõned asjad odavamad, mõned kallimad, aga auto on auto. Õpi ise selgeks vähemalt lihtsamad tööd, käi õigetes kohtades remondis (vt siit foorumist, kus käia) ja ära MINGIL JUHUL alfat pikemaks seisma jäta ja peaks olema OK: kui tagumikutunne ütleb, et see auto on sulle, siis sõida. Kui ei....osta midagi muud. Hind sõltub ikka väga palju sellest, kui palju endal huvi ja tahtmist asjaga tegeleda on.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa, kas asi on õnnes või autos?

#13
zakalwe kirjutas:Päris korras autot ei müü ilmselt keegi peale esinduse.
Keerame ikka vinti peale - päris korras autot ei müü sulle isegi esindus... kogu kulumine ja üllatused on juba tehases hoolega paika lihvitud, et peale ostu ei ununeks tee tagasi töökota - ärge unustage, et autodega koos töötakase välja ka hooldusgraafik ja pannakse paika enamuse remonttööde ajaline kestus e hind ;)

NB! Juhin tähelepanu, et noor Alfahuviline, kes teema algatas on omal suu vett täis imenud ja ei kirjuta siin ise enam kriipsugi ;)

Alfa, kas asi on õnnes või autos?

#14
no keerame vindi üle ka, tark on osta auto mis on 20 või rohkem aastat vana, sest kui ta selleajaga pole ära lagunenud siis ta töenäoliselt seda ka enam ei tee
tegelikult on alfa emotsiooni auto, ehk seega - kui küsid kas osta, siis juba selles küsimuses on viga sees, samas kui ostad siis ilmselt hoiad ikka mönda alfat majapidamises
PS diisel ja alfa on minu jaoks suht asi mida ei tohiks koos mainida, aga samas võib see ka mõni muu mark olla, ma lihtsalt ei tunnista masuudipresse