
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345
meie kõrvitsalood olid siiski vaid pinnavirvendus amtööride poolt...
E.T. wrote:![]()
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345
meie kõrvitsalood olid siiski vaid pinnavirvendus amtööride poolt...
inz164 wrote:palju head lugemist
ts wrote:164x3 (VML-i endine) ja see must mis poolsurnuna kasti ootab lisaks siis veel üks punane, mis väga nutuses seisus mingi aeg tagasi piiri ääres müügis oli......
kuna müügi hetkel oli seis vägagi nutune, siis enam seda elujõuliste autode hulka ei julge lugeda
166x4 (praeguseks juba)
75x 1 (Kalvo)
155x1(ei ole enam just eriti tavaline-> vähemalt niipalju, kui märgata oli
)
GTVx2 vähemalt (üks on teadatuntud siinsamas, teine oli punast värvi ja mõnda aega müügis)
33![]()
![]()
kah olemas ju
![]()
diisleid ei arvesta (s.t. tegelikult kõik AR diislid on juba mõnikümmend aastat turbineeritud... võin küll eksida, aga vist esimesest diislist alatesseega ei ole mõtet lugema hakata)
minu andmetel täts'it-> soovib keegi parandada
E.T. wrote:spekuleerin
kalvo auto ei ole päris poeskäimiseks kasutusel (ei ole ka päris 100% poeseades minule teadaolevalt)
kalvo 75 on minu jaoks VÄGA PÕNEV auto... põnevam kui harti vabahingaja...
ts wrote:33 vaevalt, et mingi suurema lataka rõhku omale selga saab (see mootor mudrustub suhteliselt lihtsalt)
E.T. wrote:mis seal 33 bokseris nii õrna on?
suurabudel keeratakse kahesest bokserist 200kW välja rõõmsalt...