Auto Teemaline Suvaline Pläma

#362
TS näites on üks rida kus müüdasõitu alustanud auto ei mahu enam teele ära...



see on eesti liikluse 1 haigemaid nähtuseid... kui kõik osapooled natuke järgi annaks siis oleks sellised selgasõidud või laubakad olemata.



peab ikka loll olema, et lihtsalt oma matsiõigusi taga ajades suruda kangelt oma rida sõita, kasvõi hambad risti surmani...





tegelikult läks ju hästi et vaid 2 autot pihta said... aga kui oleks visanud ühe neist vastutulijale ette ja teise risti tagantulijatele oleks ...



vat ma ei taha teada mis siis oleks





ise alati leidnud kasvõi 2 ratast teepervel ruumi, et möödasõitja saaks oma manöövri lõpetada võimalikult ohutult.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#367
tsiteerides oma sõiduõpetajat (ehk siis õpetussõnad AR90 kõrvalistmelt)



Liikluses arvesta alati sellega, et kõik teised juhid võivad olla idioodid

ning

Kui näed, et auto Sinu sõidureas vastu tuleb siis tõmba nii palju tee äärde, et ta mööda mahuks. Isegi kui pead selleks kraavi sõitma :!:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#368
ts wrote:Kui näed, et auto Sinu sõidureas vastu tuleb siis tõmba nii palju tee äärde, et ta mööda mahuks. Isegi kui pead selleks kraavi sõitma :!:


Kõik on õige AGA.. Kas see ei tundu kuidagi loa andmisega selliste manöövrite tegemiseks ka edaspidi? Kindlasti mõnel juhtub, et ei märganud kuidagiviisi vms.. ok.. Aga need, kes teevadki selliseid manöövreid, neile võib muutuda teadmiseks, et vastutulija kobib minema ja möödasõitu võib teha alati. Loomulikult raudselt raja hoidmine ja seetõttu mingi ahvi pärast surma saamine on sulaselge raiskamine..

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#369
aga mis selles halba oleks kui saaks möödasõite teha?

mind see nagu ei hammusta kui keegi kiiremini sõidab... ja veekord kordan, et oen alati ruumi teinud, ka siis kui vastutulijat pole... mahun ikka sõitma rohkem teeperve pool, ei pea telgjoones jõlkuma, sest mul on seleks ÕIGUS...









olen käinud tööle raplasse...

pmst on enamus ajast vastutulev autokolonn... ja siis oma suunavööndis takerdud mõne vahva traktori v vana zil taha mis põristab 50km/h...



pmst võiks ju võtta natuke teepervele nii põka kui vastutulev kolonn... või on see jälle mingi orjapõlve kättemaks, kus igal mehel on oma õigus ja sellest peab küünte ja hammastega kinni hoidma ning ratad telgjoonel laska... siis ju rohkem ruumi reageerimiseks jms vabandused!





kusjuurs, ka siin foorumis ei ole sest liikluse teoreetilisest lahkamisest suurt abi, kutsun üles kõiki liikmeid liikluses käituma eeskujulikult. eeskoju on nakavam kui pahane torin kuskil foorumis mida loeb alla 1% liiklejatest.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#370
Eile hilisõhtul sõitsin Õismäelt koju Piritale. Piritateel käristan alati rahulikult 60km/h kuna 1-korral 4st ei näe ma seal politseid. Kas keegi oskab mulle seletada, miks mõõdab politsei pikal, sirgel ja hea nähtavusega teel kell pool2 öösel. 3km pikkusel lõigul, kus on peale minu veel vb 2-3 autot rääkimata ühestki jalakäijast. Tõsi- seal ületatakse vahel kiirust, kuna tee on sirge ja korralik ning mullu oli seal veel lubatud 70km/h.

Kas politsei eesmärk on peedistada ohutus kohas patustajaid? Selle asemel võiks igakell teha näiteks pistelist puhumisekontrolli linnast väljasõidul või minupoolest sealsamas Pirita teel.
a.k.a Anthrax

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#371
Kas märgistamata halli Nissan Primeraga? Seda tegid nad ka eile hommikul kl 10-11 vahel, kus isegi see võimalus, et keegi enda ja oma auto võimeid hakkaks testima heal sirgel lõigul, on küllaltki väike. Aga oma järjekorda ootas vähemalt 2 autot (üks neist kollane Evo VII).. võibolla oli 70 km/h, võibolla 100..



Mäletan Songissepa asjalikku põhjendust, et miks Pirita tee 70 pealt 50 peale lasti, mis kõlas umbes nii, et "Mis küsimus see on? Asulasisene kiirus ongi 50." Ühesõnaga 100% korrektne ja 100% kasutu ja sisutühi vastus.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#372
MorzokMan wrote:
ts wrote:Kui näed, et auto Sinu sõidureas vastu tuleb siis tõmba nii palju tee äärde, et ta mööda mahuks. Isegi kui pead selleks kraavi sõitma :!:
Kõik on õige AGA.. Kas see ei tundu kuidagi loa andmisega selliste manöövrite tegemiseks ka edaspidi? Kindlasti mõnel juhtub, et ei märganud kuidagiviisi vms.. ok.. Aga need, kes teevadki selliseid manöövreid, neile võib muutuda teadmiseks, et vastutulija kobib minema ja möödasõitu võib teha alati. Loomulikult raudselt raja hoidmine ja seetõttu mingi ahvi pärast surma saamine on sulaselge raiskamine..


:roll: Tõmbad eest ära kraavi-> jääd palju tõenäolisemalt ise ellu, kui laupkokkupõrkes, rääkimata sellest, et vastutulija autos olevad inimesed jäävad ellu, auto millest mööda sõidetakse jääb puutumata (inimesed ellu jne...)



viha teeb küll, et selliseid idikaid leidub-> AGA iga km tee kohta on kaks km kraave ning iga debiilse liikleja jaoks on kuskil puu või teine samadebiilne liikleja...



Selliseid möödasõite on alati tehtud ja tehakse ka edaspidi (kui IQ ei võimalda algharidust, elementaarset viisakust ja muud sinna juurdekuuluvat omale selgeks teha ning EGO-t ja liisingu/laenu eest ostetud sõiduki "potensiaali" natukenegi maha suruda). Ning märtrisurm kellegi mõttemaailma muutmiseks ei ole just eriti kasulik... mitte kellelegi
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#373
:roll:



koristan arvutit :D ja leidsin ühe jutukese, mis kunagi kuskilt saadetud on :roll:

foorum on küll vale, kuid... teema algatajale mõeldes peaks sobima :lol:



JEEBImehe elu

Paljud vaatavad kas siis kadeduse või põlgusega või mingi muu tundega linna vahel vuravaid võimsaid läikivaid neliveolisi... aga õiget maasturimeest kohtab harva, siinkohal siis mõningad terad selle varjatud homo sapiensi eriliigi eluolust... kuigi lõbus lugemine, on suur osa sellest karm tõde...))

Sa pesed autot nii seest kui väljast voolikuga.

Sa otsustad, et parim teekond punktist A punkti B on üle kivihunnikute või üle mäekünka.

Sa nimetad kriimust või mõlki om autol ilumärgiks.

Sa keerad auto üle katuse ning ei vihastu selle peale.

Su ema või õde ei suuda ilma abistava käeta sinu autosse siseneda.

Märgates mõnd mäge, hindad sa kiirelt kui mõnus võiks olla sellel turnida.

RAV-4 nägemine tekitab okserefleksi.

Sinu auto külgedele ei ole kleebitud ilutriipe, vaid on märgid viimase safariraja äärsetelt põõsastelt.

Sul kulub kuus tundi, et lähimast poest tuua paar pontsikut.

Talvel pargid sa oma auto teeääres oleva lumehunniku otsa.

Sa viid sõbrad sõitma ning nad küsivad sinu käest, kus on see tee mida mööda me sõidame.

Sul on alati autos tagavaraks sööki, jooki ja kuivad riided, sest kunagi ei tea, kus sa seekord lõpetad.

Vihmase ilmaga ei lase sa end segada sellest, et katus ja uksed jäid külge panemata.

Jõulude ajal võib näha sind lahtise katusega sõitmas.

Lõunatunnil vahetad sa oma kontori parklas autol süüteküünlaid.

"Varuosade kauplus" seisab pukkidel maja taga.

Sa viid ema sõitma ja pead paluma tal autot ratastele lükata.

Talvel kasutad sa jääkraabitsat akna puhastamiseks seestpoolt.

Rohkem kuuma õhku tuleb sinu auto keres olevatest aukudest kui ventilaatori avadest.

Remondikataloogi kõik lehed on täis õliseid näpujälgi.

Sõpradega lõbusõitu tehes hakkavad nad äkki karjuma: "Ära keera autot üle katuse!"

Sa veedad rohkem aega oma auto all kui oma naise all.

Talve saabudes ei suuda sa meenutada, kuhu kevadel katuse jätsid.

Auto pesule kulub rohkem raha kui kindlustusele.

Hullemal juhul ei lasta sind autopesulasse.

Kõik remonditööd teed ise.

Sul on peas oma krediitkaardi number.

Ust kinni lüües pudeneb asfaldile kuivanud muda.

Kaastöötajad paluvad lumetormi ajal sul end tööle tuua ja koju viia. Heal juhul on nad valmis selle eest maksma.

Su naine/tüdruksõber keeldub sisenemast sinu autosse.

Sa käid "kohtamas" kohaliku Land Roveri teeninduse müügimehega või varuosade pealikuga.

Lumetormiga üritad sa koristusautot teelt välja rammida.

Sinu 4000 kroonine stereo ei suuda mängida valjemini kui sinu auto rehvidest tekitatud müra asfaldil.

Iga rehv, mis pole sulle vähemalt vööni, tundub väiksena.

Kui su naine kannab kleiti siis ilma trepita teda autosse ei saa.

Sa ei saa hilineda kirikusse, sest kõik tunnevad su auto liiga valjut häält.

Sinu auto hüüdnimi tuleneb häälest mida ta teeb või kõige rängemast vigastusest, mis temaga safaril juhtunud on.

Sul on varuosadena alati "teine" auto kaasas.

Sa tead kuidas tugevdada aknaraami kojamehe juurest.

Sul on kahju tegelasest kes sõidab 1 000 000 krooni maksva Land Cruiseriga.

Maanteel sõidetakse sinust pidevalt mööda.

Kõigil sinu riietel on õli- või poriplekid ? ka tööülikonnal.

Sul ei ole luba kasutada oma pangaarvet.

Sinu käel olevad armid näevad välja nagu Londoni metroo kaaart.

Sa mäletad, mida remontides igaüks neist armidest tekkis.

Sa leiad ennast rääkimast maasturitest tunde, inimestega kes viisakalt noogutavad ja teesklevad, et teema on nende jaoks huvitav.

Pool oma elust veedad sa interneti foorumites, sest keegi teinu su ümber pole lihtsalt asjast huvitatud.

Su rahakott on alati tühi.

Iga sõit oma autoga tundub suure seiklusena.

Sa ostad ajakirja ainult selleks, et lugeda läbi väike lõik, mis on kirjutatud sind huvitavast autost, selle asemel, et see peale lugemist leheriiulile tagasi panna.

Sul on keelatud siseneda Jazz kiirkäsipesulasse.

Sa avastad, et su auto käib nagu kellavärk kahepäevasel safaril. Siis pargid ta ning uuesti käivitades teeb mootor häält nagu kotitäis mutrivõtmeid ilma igasuguse põhjuseta. Järgmine nädal kulub sul põhjuse selgitamiseks.

Palju sa ka oma käsi bensiiniga ei peseks, need haisevad endiselt õli järele.

Hommikul kell 3.30 ärkad sa äkki üles ja tunned tungivat soovi minna kardaaniriste määrima.

Su naine on võimeline su riiete lõhna järgi ütlema, mis autoga sa täna sõitnud oled.

Auto küljest ära kukkunud tükid, mis ei sega edasiliikumist, korjad sa lihsalt kokku, viskad istme taha ja sõidad edasi.

Sa suudad otsustada, mis on sinu autol viga, vaadates millised laigud jäävad kohalt liikunud autost maha.

Sa ootad kannatamatult talve või porist aastaaega ning erutud kõigi teadete peale, mis lubavad ekstreemseid ilmastikuolusid.

Kohaliku bensujaama töötajad kutsuvad sind eesnime pidi.

Sinu parkimiskoht on alati tuvastatav maas oleva muda järgi.

Sa määrid ennast ära ka lihtsalt töölt koju sõites.

Sa hakkad raha koguma kui saabub ülevaatuse aeg.

Sa naudid iga hetke oma ?asjas?.
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#374
RAV-4 nägemine tekitab okserefleksi. 8)



izuzu trooperiga sai kah korra s6idetud

jalad olid vees ja j2bim2rjad

ise olime aga verihappid

poodi minek kestis 3,5 tundi

kahel korral tuli vintsiga masinat aidata

tagasitee oli lyhem kuna 1 naisterahvas polnud

enam nii debiilse s6iduga n6us

ja meie tagasitee kestis vaid 20 minutit :cry:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#375
Anthrax wrote:Eile hilisõhtul sõitsin Õismäelt koju Piritale. Piritateel käristan alati rahulikult 60km/h kuna 1-korral 4st ei näe ma seal politseid. Kas keegi oskab mulle seletada, miks mõõdab politsei pikal, sirgel ja hea nähtavusega teel kell pool2 öösel. 3km pikkusel lõigul, kus on peale minu veel vb 2-3 autot rääkimata ühestki jalakäijast. Tõsi- seal ületatakse vahel kiirust, kuna tee on sirge ja korralik ning mullu oli seal veel lubatud 70km/h.
Kas politsei eesmärk on peedistada ohutus kohas patustajaid? Selle asemel võiks igakell teha näiteks pistelist puhumisekontrolli linnast väljasõidul või minupoolest sealsamas Pirita teel.




Kas sa mõtled Pirita selveri juures primeraga mikisid? Ühtegi tuld ei põlenud...mõtlesin, et pööran tagasi ja ütlen, et pange park tuled peale...siis mõtlesin aga viimasel hetkel ümber...viitsi mina nendega kembelda :roll:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT