Lamell ei ole ju "lamell" vaid konkreetse tootja konkreetne mudel, mis on peale tootmist seisnud/sõitnud konkreetse arvu aastaid s.t. kummisegu on muutunud kõvemaks. Seetõttu võrdleva testi tulemus ei ole päris otseselt kõikidele lamellidele üle kantav....
Olen ise mingi protilamelliga kunagi kiirendanud Mustangiga, see oli 10-kond aastat tagasi kui kogu asi lapsekingades ja siis oli see hea valik, tänapäeval enam mitte. Hiljem rahvasprintide algusaegadel olen lamelli kaasas vedanud vihmase ilma tarbeks. Kuiva ilmaga minu meelest pole mõtet üritada, lamellrehv sulab ära.
Mingi seltskond inimesi on sõitnud ringrada ärahooratud kruusarehviga - pidi suht pehme segu olema ja libiseb küll veidi aga tükke välja ei viska. Ise ei ole proovinud aga mingi point võib selles olla. Krusarehvi külgsein on ka hea tugev, see peaks abiks olema ringrajal. Kui mõni rallur tuttav siis seesugust rehvi peaks aitäh eest saama millega enam kruusale minna ei kannata.
Kes asja põhjalikumalt tahab ette võtta siis nn. rajapäeva rehv on väga hea valik, mu viimane sett Toyo R888 kestis peaaegu 3 hooaega rajaüritusi (kerge auto all). Kui arvestada, et mõned inimesed on oma tutikatest tänavarehvidest ühe rajapäevaga lahti saanud siis on see spets rajapäeva rehv pikapeale odavam.
Tavalised tänavarehvid kipuvad rajal üle kuumenema, mõned neist viskavad seepeale tükke välja (ing. k. chunking) ja teised sulavad ning kuluvad seetõttu kiiresti. On ka tänavarehve, mis käituvad täiesti rahuldavalt, ma ise pole küll ammu tavalise rehviga proovinud ja ei oska kommenteerida aga kallimad "performance" rehvid võiks olla üldjuhul OK. Eesti superkrossisari sõidab sel aastal asfaldil odava tänavarehviga, mis pidi päris hästi ringrada taluma, Mastersteel on rehvi nimi, saada on vist ainult üht 15-tollist mõõtu 195-50-15 aga hind ka ei tapa, 580.-, küsida võib www.erkisport.com
Tips&Tricks rajapäevadel
#17Alfaringil oli minu mäletamistmööda spetsrehvi kasutamine keelatud.
Minu asja mõte, ei ole superpidamise saavutamine, vaid lihtsalt mõttelend "äkki on nii parem". Kui kulunud lamell ei õigusta ennast sama mustrijäägiga suverehvi ees, siis tõenäoliselt otsin kellelgi vedelema jäänud suveka ja venitan selle veljele. Tahaks et autol oleks igapäevasõidus all kõik ühesugused ja enam-vähem võrdselt kulunud rehvid.
Minu asja mõte, ei ole superpidamise saavutamine, vaid lihtsalt mõttelend "äkki on nii parem". Kui kulunud lamell ei õigusta ennast sama mustrijäägiga suverehvi ees, siis tõenäoliselt otsin kellelgi vedelema jäänud suveka ja venitan selle veljele. Tahaks et autol oleks igapäevasõidus all kõik ühesugused ja enam-vähem võrdselt kulunud rehvid.
a.k.a Anthrax
Tips&Tricks rajapäevadel
#18alfaringi reeglid saab see aasta veel leebemaks ja kasutajasõbralikumaks kirjutatud...
ka rehvisõbralikumaks võimaluste piires
ka rehvisõbralikumaks võimaluste piires

Tips&Tricks rajapäevadel
#19E.T. wrote:alfaringi reeglid saab see aasta veel leebemaks ja kasutajasõbralikumaks kirjutatud...
ka rehvisõbralikumaks võimaluste piires
kas kiivri nõue jääb
Tips&Tricks rajapäevadel
#20inz164 wrote:kas kiivri nõue jääbE.T. wrote:alfaringi reeglid saab see aasta veel leebemaks ja kasutajasõbralikumaks kirjutatud...
ka rehvisõbralikumaks võimaluste piires
Saugal ... absoluutselt!
Tips&Tricks rajapäevadel
#21saugal kiiver ja turvavöö kasutamine KOHUSTUSLIK 100%
muus osas turvavöö kasutamine kohustuslik (kiiver hetkel veel soovituslik)
oma elu ja tervis ju mida kaitsed - see nõue ei ole niisama nalja pärast sisse kirjutatud.
muus osas turvavöö kasutamine kohustuslik (kiiver hetkel veel soovituslik)
oma elu ja tervis ju mida kaitsed - see nõue ei ole niisama nalja pärast sisse kirjutatud.
Tips&Tricks rajapäevadel
#22pea on mõtlemise organ.
kui on ka edaspidi soovi oma peas mõtet (heal päeval isegi mõlemat
) kohata, siis kannab mõistlik inimene kiivrit kõigi nende tegevuste juures, mille jaoks see on välja mõeldud.
malet mängib mõistlik inimene kiivrita. rinkat sõidab kiivriga.
lihtsalt lolli juhuse eest pole meist keegi kaitstud. kuidagi loll oleks pärast loll olla
kui on ka edaspidi soovi oma peas mõtet (heal päeval isegi mõlemat

malet mängib mõistlik inimene kiivrita. rinkat sõidab kiivriga.
lihtsalt lolli juhuse eest pole meist keegi kaitstud. kuidagi loll oleks pärast loll olla

Tips&Tricks rajapäevadel
#23nicola wrote:lihtsalt lolli juhuse eest pole meist keegi kaitstud. kuidagi loll oleks pärast loll olla
sellepärast tuleb kanda kiivrit (soovitatvalt kogu turvist isegi) ka malemängus-> iial ei tea millal vastane sinust ratsuga üle sõidab

kes teab, sellel meenub


Tegelikult ma olen normaalne....
Tips&Tricks rajapäevadel
#24ei tea no mõelge
raplas on aeglane rada ja linnavahel
on sageli hullemaid olukordi
raplas on aeglane rada ja linnavahel
on sageli hullemaid olukordi

Tips&Tricks rajapäevadel
#25inz164 wrote:ei tea no mõelge
raplas on aeglane rada ja linnavahel
on sageli hullemaid olukordi
Rapla linna vahel

Tegelikult ma olen normaalne....
Tips&Tricks rajapäevadel
#26tänava sulgemine on kole kallis 
seega rapla linnas ei toimu midagi
on hoopis plaan Tabasalu ja supersprint
rada käisime just vaatamas ja need olematud turvaalad ei innusta veel sealset rada kasutama... muidu ise rada on väga vinks vonks, kifti profiiliga ja puha

seega rapla linnas ei toimu midagi
on hoopis plaan Tabasalu ja supersprint
rada käisime just vaatamas ja need olematud turvaalad ei innusta veel sealset rada kasutama... muidu ise rada on väga vinks vonks, kifti profiiliga ja puha

Tips&Tricks rajapäevadel
#27tegelikult pole mul kiivrit
ja sellest selline sahmerdamine
ehk jumala abiga saab
pean palvetama
ja sellest selline sahmerdamine

ehk jumala abiga saab
pean palvetama

Tips&Tricks rajapäevadel
#29ei nõta kehtiva homologeeringuga kiivrit 
seltsimehed unetud, tõtake
www.sparco.ee
AEGUNUD HOMOLOGEERINGUGA KIIVRID
CLUB
Aegunud homologeeringuga (BSI 6658-85) avatud kiiver. Sobilik rahvaspordis.
Suurused: S-XL
Tootekood: 00358B...
Hind: 1995.- EEK km-ga
ET
Lahtine kiiver mõeldud kasutamiseks sisetingimustes. Aegunud ECE 22-04 homologeering.
Suurused: XS-XL
Tootekood: 003024...
Hind: 1030.- EEK km-ga
PS!, et TS mind taas kampaania osas ei kahtlustaks, lisan kiirelt - ei pea olema SPARCO toode... lihtsalt minu arust väga kvaliteetsed esemed üsna taskusõbralikus hinnaskaalas

seltsimehed unetud, tõtake
www.sparco.ee
AEGUNUD HOMOLOGEERINGUGA KIIVRID
CLUB
Aegunud homologeeringuga (BSI 6658-85) avatud kiiver. Sobilik rahvaspordis.
Suurused: S-XL
Tootekood: 00358B...
Hind: 1995.- EEK km-ga

ET
Lahtine kiiver mõeldud kasutamiseks sisetingimustes. Aegunud ECE 22-04 homologeering.
Suurused: XS-XL
Tootekood: 003024...
Hind: 1030.- EEK km-ga

PS!, et TS mind taas kampaania osas ei kahtlustaks, lisan kiirelt - ei pea olema SPARCO toode... lihtsalt minu arust väga kvaliteetsed esemed üsna taskusõbralikus hinnaskaalas
