Auto Teemaline Suvaline Pläma

#586
bnd wrote:Minu massin taas liigub :D

Helistati nii 12 paiku, et võite järgi tulla. norm! ma ütleks.
Täpselt ei tea, aga midagi roolivõimu pumbast latti minev toru, kuskil seal põhja all oli katki läinud. Ja muidugi bmw poisid leidsid lahenduse, milleks oli AR toru asendamine BMW toruga, mis sobis nagu rusikas silmaauku, ja jäi ära kuude pikkune itaalia autost toru ootamine. seega ütleks, et leidlikud- viitsisid tegelda, st margikohast pole, vut-vut lattu ja pikkuse ja läbimõõdu järgi otsima. Sobiva leidmisel asi külge, uus õli sisse ja kõne, et tulge järgi.

Eks ma siis õhtul või hommikul kui järgi saan minna- vaatan üle, et mis kuradi vigastus oli sel katki läind torul.


Nii mõistliku suhtumist ei oleks tänapäevaselt autoteeninduselt küll oodanud. Endale on jäänud väga selline mulje, et muud peale katkise jupi sama suguse terve vastu vahetamise teha ei osatagi. 8)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#587
Täna siis sõitsin 1/3 päevast Breraga. Alljärgnev on väike kokkuvõte/ülevaade kogetust.

Kuna mügiinimestega leidsin kiirelt ühise keele, ei olnud demoauto enda kätte saamine erilist pingutust vajav. Paberid-võtmed ja head teed!

Alustuseks, teen auto ukse lahti ja vaatan, kes krt on sõitnud, iste niiiii ette aetud, no ei ole võimalik kuidagi saada rooli taha. Õnneks täisel iste, ja nupuvajutusega sõidan istme tagasi. Nii nüüd kohal! Istun sisse ja ega uue autoga st sellisega, millega tagaots pole harjunud, on suht raske alguses õiget asendit leida. Sõidan üles alla, selga siia-sinna, põlvetoedüles-alla jne. Ok korras ja käivitus. Ähhhh? See ongi see 3,2? tiba pettumus. Aga see ka aind selle pärast, et gta annab end kohe kuuldavalt teada, et ta käivitus, sellel näed aind tahhokalt.

Sõit... Ütleme kohe otse välja- väike pettumus. Kindlasti on oma osa selles ka masina suures kaalus ja gta poolt ära hellitatud minekus. Kui lapatsit anda, siis no ei ole “seda” tunnet, et kapoti all on 260 hp, samas aga kui kiirenduse ajal vaadata spidomeetrit, siis kerib ikka kiirelt üles. Linnast välja minnes oli 2 käik sees ja ootasin linnapiiri lõppu, et siis 55kmh pealt lükata nii kuis tuleb. Vajutan ja mõtlen ise, et millal siis nüüd liikuma hakkab...... Vaatan spidot 105kmh?!? kust see tuli, tõmmet ju ei tunne? Nagu ka esindaja ütles- raske ja mugav, st tunned nagu sõidaks klass suurema masinaga ja see tunne on õige. Masin on mõõtmetelt väike, aga samas on ta raske ja tema juhitavus on nagu suurtel keskklassi masinatel. Kuna gta-l on tunda kohe kiirendamisel kui saabub 3500rpm ja siis hakkab elu. Brera veab aga kohe alt ühtlaselt piirajasse välja ja ei ole kuskilt seda “lauaga selga” tunnet.

Muidugi pean kohe ütlema, et kiirenduse ajal on kuulda häält ja see on ILUS, nagu olema peab. Muidugi istmed on SUPER, lihtsalt nad nii hästi sobivad, et sa ei loksu ega kõigu kuhugi. Peale nii 1,5 tunnist sõitmist hakkas juba masin nagu oma tunduma, leidsin juba õige istumisasendi, sain käiguvahetamisega hakkama ( LUMAN- see pole sinu viga, et sa kiirendmisel ei saa 3. käiku sisse. Ma ka ei saa!!!). Tal on käiguvahetus, kuidas öelda, vajab harjumist. St 2-lt lükata kolmandale ei ole see võimalik lükates diagonaalis üles, vaid tuleb teha “üles-parem-üles”.



Ei, ärge nüüd lugege mu jutust välja, et see on jama masin. Masin on väga hea, ilus, kiire. Abimehed välja lülitades on võimalik teha taga isegi jõulibisemist. Tal on olemas suur hulk hobuseid kapoti all, millega pole niikuinii suurt teha, meie kiiruspiiranguid arvestades. 0-100kmh aeg on tegelt tähtis aind foori alt kiirendades, tegelikus elus on meil palju rohkem vaja kiirendust, mis on vahemikus 60-120kmh. Möödasõidud, väljakiirendamised jne ja seal juba kiirendusest puudust ei ole. Ja muidugi need pilgud, mis saadavad sind tänaval. Kui poleks juba Alfa roolis karastunud, siis arvaks, et mul midagi viga on, et kõik vahivad. Ideaalis oleks masin gta kaaluga ja brera sisuga, sest mulle lihtsalt need istmed sobisid nii ülihästi (gta omad on korvid ja kõvad kui kivi).

Kindlasti kui ei omaks gta-d oleks siin aind kiidulaul. Tänase sisuga: gta 3-brera 2.



Aga härrased, testisõit jätkub. Veel homme olen 159 2,4 diisliga ja aut kastiga sõidus. Kuna paberil on selle diisli näitajad suht muljet avaldavad. Ja veel see nädal tuleb sõit ka 159 Q4-ga. Karta on, et see masin murrab gta.





To be continued...

Teie isehakanud testisõitja
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#588
brera on tore, sai aasta tagasi testitud - anneli tundus kipakas kajakk peale seda... mida ta ka oli...



159q4 on ka tore - lumani omaga tehtud raplas ettevaatlik tiir (andestav auto võrreldes tomi 164q4-ga)



ja kui see on see au-tomatikastiga diisel siis see ka proovitud... esiveduse kohta üllatavalt hea juhitavusega, testitud ka kurvist väljakiirendamisi jms kus tavaliselt kiskuma ja sipsima hakkab... müstiline maasuudikas :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#590
Brera ja 159 on ka minujaoks natuke liiga suure auto tundega. Pöördesse läheb kenasti aga pöörded langeda küll ei taha eriti ruttu ja pedaalide tunnetus pole kah päris see, mis ta on näiteks 147-l. 2,4JTD automaat on viiimasepeal äge kruiiser. Ütleks, et igapäevasõiduks lausa parim, millega sõitnud olen.

Mina hoopis tahaks katsuda 159 ja selespeed kasti.

Kui SB ütles Brera häälekohta pettumus, siis ma vist GTA-sse ei julgeks sisse istudagi. :twisted:

BTW mina pole mittekunagi üheski 156-s sees istunud või sellega sõitnud.

Jätame siinkohal välja 1,9JTD krossvaguni.



EDIT: esimene alfa, milles istusin oli tegelt peaaegu tutikas 156. See oli vist isegi üks eesti esimesi 156.
a.k.a Anthrax

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#592
Eks endalgi oli esimest korda breraga proovisõitu tehes see tunne, et kus see kiirendus nüüd on, ootused olid tunduvalt kõrgemad. Igapäevaliikluseks on seda tõmmet piisavalt, ka nõudlikumale inimesele, rinkal tahaks alati ei oleks rohke. Maanteel möödasõite teha on lausa lust, vajutad ja läheb, seda isegi 6 käiguga. Üldiselt julgeks nagu soovitada küll, samas kui vähegi praktilisele poolele ka mõelda, siis soovitaks siisk 159 poole vaadata :roll:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#597
inimkatsed kannavad vilju :D



ka kõige mõtetumatest asjadest saab midagi kirjutada

nagu seda teeb kollane ajakirjandus



tänan katses osalejaid ja minu poolt õlled 8)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#598
millal järgi võib tulla õlledele?



aga ikkagi... kas on mõtet kollase pressi tasemel nalju teha või omanalju õigustada kollase pressi käitumisega?

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#599
E.T. wrote:millal järgi võib tulla õlledele?

aga ikkagi... kas on mõtet kollase pressi tasemel nalju teha või omanalju õigustada kollase pressi käitumisega?


asi on tõsine miks me teeme nii nagu me teeme 8)