just, mul sama effekt, et mõneks ajaks isu täis:) Väga meeldiv üritus. Tänud korraldustiimile.
Iseenda ja kellaga on ikka väga äge võistelda....kui vaid oleks vaheaegasid ja ringiaegu sõitvas autos näha. Võtsin ima 318IS-ist niipalju kui võtta oli. Selline tunne oli küll, et üle poole sekundi enam sellest ringiajast maha võtta pole.Alla 1.10 ei saanud:( 1.10.3 oli parim. Parima ringi sain kui sõitsin kollase Lancia taga. Ootasin kuni ta möödub. Üritasin sabas püsida ja lanciat mitte eest lasta.Sirgel astus eest ära, aga kurvides jäin ikka sappa. See oli hea sõit:) Aitüma HF!Ise tundsin, et shikaan on mu tugev koht ja stardieelne kurv on nõrk koht. Tagashikaaist tulin välja 110kmh. Paar spinni, üks hüpe üle rajapiirde, paar head drifti kolmanda käiguga stardijärgses kurvis , nii ta läks. valge 325 oli muljetavaldav oma ajaga. slikk? LSD?
Pöördepill sunny oli ka VAU! Mingi 9k rpm tuli seal mootorist ära pakun huupi.
Kinnitasin kaamera kiivri külge mitmel korral, niiet kui formaadi paika saan ja kuskil ruumi on, siis võin näidata. Suht hästi jäi peale kusjuures. Ega eriti põnev pole aeglase auto sõit aga noh....
Porge 924 oli seekord ülinapilt parem. Tubli oli!
Ei krt vinge oli.
Rampväsinud@home.
Andke mõned nädalad puhata:)
EDIT: Suurim kiirus enne finisit peaaegu 160 kellal ja neljas käik üsna peenike:)
EDIT2: Ja jälle need amordid. Seekord siis 1 tagaamort oli täiesti õline, teine hakkas ka tasapsi alla andma. Mis toimub kui suure kiirusega tagaveoga kurvi minna? Tagaots hakkab hüppama ja pidamine on kohati vähene. Seepärast ka paar spinni. Muide spinn ja paar drifti on ka videol:)
11 mai - sauga TrackDay
#151
Last edited by kasparius on 12 May 2008, 16:32, edited 3 times in total.