 
 Käisin täna Saugal!.... ilm oli hea,auto pidamine oli ka talutav,
peale minu oli veel rajal sõber Saabiga (TD)ja üks uuem Corvette.
parim aeg oli vägagi tagasihoidlik 1.17.20
aga kurja homsest juba olen sõjaväes

 
 


 
  
  kuigi 155 rool on f*****g unbeliivabl ja pearuumi on 155-s samuti rohkem
 kuigi 155 rool on f*****g unbeliivabl ja pearuumi on 155-s samuti rohkem mõlemad osta (kuna ega neid eriti võrrelda ei saa)
 mõlemad osta (kuna ega neid eriti võrrelda ei saa)
ts wrote:
oleneb mida sõidumugavuse all silmas pidada
tegelikult ei olene... mugavuse poolelt on 164 ülekuigi 155 rool on f*****g unbeliivabl ja pearuumi on 155-s samuti rohkem
I põlve 164 istmed on peaaegu sama toetavad, kui 155 omad, KUID 164 tugitoolid on pikal sõidul mugavamad.
Mootori poolelt eelistan igal ajal Nordi 16V ees (seega kui võrdled 8V isendeid, siis pole vahet). 16V on veidi äkilisem äkilisem jõu jagamisel.
155 salongi kvaliteet on 164 omast kehvem, elektrisüsteem on samuti natuke primitiivsem (ja komponentide paigutus on "saksapärasem")
üldjoontes soovitaksmõlemad osta (kuna ega neid eriti võrrelda ei saa)
Ütle mis eksemplaride vahel valid, siis ütlen, milline parem variant on
 .
 .
 
  mina mitte
 mina mitte   
  pritsesüsteem on "nagu öö ja päev"-> 155 nimelt omab kordi kapriissemat ja keerulisemat süsteemi, kui 164
 pritsesüsteem on "nagu öö ja päev"-> 155 nimelt omab kordi kapriissemat ja keerulisemat süsteemi, kui 164

 
  8 klapiga R4 (nord) on ketiga ja 16 klapiga on rihmaga
 8 klapiga R4 (nord) on ketiga ja 16 klapiga on rihmaga ts wrote:
I põlve 164 istmed on peaaegu sama toetavad, kui 155 omad, KUID 164 tugitoolid on pikal sõidul mugavamad.
ts wrote:
Sa oled juba niikaua siin olnud, et võiks teada8 klapiga R4 (nord) on ketiga ja 16 klapiga on rihmaga
reegel kehtib aastast (algus) kuni (viimaste mootoriteni 159 peal)
1,7 on vähendatud töömahuga 2,0 mootor, mille leiab 164 kapoti alt
 .
 .


 
 
