Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1111
ei saa kohe mitte mainimatta jätta ! :D

Käisin täna Saugal!.... ilm oli hea,auto pidamine oli ka talutav,

peale minu oli veel rajal sõber Saabiga (TD)ja üks uuem Corvette.

parim aeg oli vägagi tagasihoidlik 1.17.20



aga kurja homsest juba olen sõjaväes :cry:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1112
Nüüd peab sellise asja juurde minema,et kumba sõidumugavus on parem kas AR 164 2.0,või AR 155 2.0? :roll:

Võiks ise kuskile testisõitu tegema minna,nende 2 autoga kuulutuse peale ja võrrelda,aga kiire elu seda ei võimalda hetkel :?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1113
:roll:



oleneb mida sõidumugavuse all silmas pidada :?



tegelikult ei olene... mugavuse poolelt on 164 üle :wink: kuigi 155 rool on f*****g unbeliivabl ja pearuumi on 155-s samuti rohkem



I põlve 164 istmed on peaaegu sama toetavad, kui 155 omad, KUID 164 tugitoolid on pikal sõidul mugavamad.



Mootori poolelt eelistan igal ajal Nordi 16V ees (seega kui võrdled 8V isendeid, siis pole vahet). 16V on veidi äkilisem äkilisem jõu jagamisel.



155 salongi kvaliteet on 164 omast kehvem, elektrisüsteem on samuti natuke primitiivsem (ja komponentide paigutus on "saksapärasem")



üldjoontes soovitaks :mrgreen: mõlemad osta (kuna ega neid eriti võrrelda ei saa)



Ütle mis eksemplaride vahel valid, siis ütlen, milline parem variant on :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1114
ts wrote::roll:

oleneb mida sõidumugavuse all silmas pidada :?

tegelikult ei olene... mugavuse poolelt on 164 üle :wink: kuigi 155 rool on f*****g unbeliivabl ja pearuumi on 155-s samuti rohkem

I põlve 164 istmed on peaaegu sama toetavad, kui 155 omad, KUID 164 tugitoolid on pikal sõidul mugavamad.

Mootori poolelt eelistan igal ajal Nordi 16V ees (seega kui võrdled 8V isendeid, siis pole vahet). 16V on veidi äkilisem äkilisem jõu jagamisel.

155 salongi kvaliteet on 164 omast kehvem, elektrisüsteem on samuti natuke primitiivsem (ja komponentide paigutus on "saksapärasem")

üldjoontes soovitaks :mrgreen: mõlemad osta (kuna ega neid eriti võrrelda ei saa)

Ütle mis eksemplaride vahel valid, siis ütlen, milline parem variant on :lol:


Küsimus tekkis sellest,et siin inz164 kiidab ka,et 164 on mugavuse poolest väga hea 8) .

Autodest mõtlesin Lancisti oma,see 164 mida ta hetkel müüb,ning sellist 155 http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

:P
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1115
:lol:



kas sellise rooliga nagu sellel 155-l elada suudaksid? :roll: mina mitte :lol:



aga-> 16V 155 ülalpidamiskulu on oluliselt kõrgem, kui 8V 164 oma :wink: pritsesüsteem on "nagu öö ja päev"-> 155 nimelt omab kordi kapriissemat ja keerulisemat süsteemi, kui 164



8V on samuti ökonoomsem ja "kultuursem" mootor



selle 155 ainsa poolthäälena-> Lancisti 164 juures häirib kapotialune pilt (kuna seda "laivis" näinud ei ole, siis ei julge kindlalt väita, et see asi ka päriselt nii kohutav on)-> paistab, et hollandlased(:?) on gaasitamisega natuke üle pakkunud (aga jälle-> seda vaid selle nurga alt, mis pildilt paistab)-> gaasiteemal on juba juttu olnud kuskil



lühikokkuvõte-> kui tahad sõita mugavalt ja "ökolt", siis 164; kui sportlikumalt ning hoolduskulud ja liiter 100-le rohkem ei häiri siis 155
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1117
:?



Sa oled juba niikaua siin olnud, et võiks teada :arrow: 8 klapiga R4 (nord) on ketiga ja 16 klapiga on rihmaga



reegel kehtib aastast (algus) kuni (viimaste mootoriteni 159 peal)



1,7 on vähendatud töömahuga 2,0 mootor, mille leiab 164 kapoti alt
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1118
ts wrote::roll:
I põlve 164 istmed on peaaegu sama toetavad, kui 155 omad, KUID 164 tugitoolid on pikal sõidul mugavamad.


Ma nüüd päris täpselt ei tea, kas mul on esimese või teise põlve istmed, aga 550 km järjest maha sõita ei anna persele küll tunda.



Ja kõige parem on minu arust veel tagaiste...tõsiselt mugav elajas.
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1119
ts wrote::?

Sa oled juba niikaua siin olnud, et võiks teada :arrow: 8 klapiga R4 (nord) on ketiga ja 16 klapiga on rihmaga

reegel kehtib aastast (algus) kuni (viimaste mootoriteni 159 peal)

1,7 on vähendatud töömahuga 2,0 mootor, mille leiab 164 kapoti alt


Ma vabandan :oops: .

Sain nüüd targemaks,luban et enam nii lolle küsimusi ei esita! :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1120
Kas keegi käis tartus motoshowl ka? Vist oli too eelmine nv?

Seal olla olnud väljas üks 3,2Q4Ti, MiTo kõrval. Kuulsin, et vägamarusuperkena on. Hele sportsisu, tume lagi, seks velg jne jne jne 8)
a.k.a Anthrax

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1123
Ma vist paar nädalat tagasi silmasin ühte 159Ti versiooni treila peal Paldiski poolt Pilot motorsisse suundumas, sisu oli igal juhul ka hele nahk, võib-olla oli isegi sama auto :roll: