Loodetavasti sai latt eile maha ja remonti. TRK poolt pole ühtegi kõnet tulnud, nii et ehk liiguvad asjad plaani järgi


 . Meelitan end mõttega, et ehk sai süsteem remondi ajal ka kiire läbipesu. Igaljuhul, süda rahul. Lisaks sai tookord ära vahetatud ka too lõtkuv vasak sisemine rooliots. Sõita on igati hää. Saaks nüüd veel stabikapuksid ka värsked, oleks juba päris tutika auto tunne
. Meelitan end mõttega, et ehk sai süsteem remondi ajal ka kiire läbipesu. Igaljuhul, süda rahul. Lisaks sai tookord ära vahetatud ka too lõtkuv vasak sisemine rooliots. Sõita on igati hää. Saaks nüüd veel stabikapuksid ka värsked, oleks juba päris tutika auto tunne 
 . Ehk siis millalgi järgmise nädala sees on vähemalt pool päeva tõenäoliselt sisustatud
. Ehk siis millalgi järgmise nädala sees on vähemalt pool päeva tõenäoliselt sisustatud  )
) . Alumine rullik oli minu suureks rõõmuks veel üle ka pingutatud. Praegu jäi uus veel sinna pidama, aga järgmise vahetuse ajal tuleb seal keeret taastama hakata :duh:
. Alumine rullik oli minu suureks rõõmuks veel üle ka pingutatud. Praegu jäi uus veel sinna pidama, aga järgmise vahetuse ajal tuleb seal keeret taastama hakata :duh: Latt pekkis-latt pekkis. Ei ole, toru on hoopis (ei hakka siin igaks juhuks enam teoretiseerima, milline täpselt, ajan jälle mingit jaani viimati). Ju ta siin maal jääpankade otsas ragistamisega pihta sai siis.
 Latt pekkis-latt pekkis. Ei ole, toru on hoopis (ei hakka siin igaks juhuks enam teoretiseerima, milline täpselt, ajan jälle mingit jaani viimati). Ju ta siin maal jääpankade otsas ragistamisega pihta sai siis.
 . Süüdlaseks üks lati tagasivoolu lõdvik lati juures. Pildil tegelase number 2 küljes ja tegelase number 3 all:
. Süüdlaseks üks lati tagasivoolu lõdvik lati juures. Pildil tegelase number 2 küljes ja tegelase number 3 all:




janar_t wrote:Ikka pagana hea on pärast nädalat aega oma autoga sõita jälle :captain:
