ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#16
Luman wrote:156 V6-el käib õlipump näiteks ketiga vända pealt. Fakto mehed mulle kunagi ütlesid et mul see kett vaja ära vahetada, kui tegelikult geneka laagrid läbi olid ja häält tegid.


tsiteerides Alfanaticot: "Nissand jumal" :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#21
mis spordi otstarbel????lihtsalt nagunii on tal amordid nii jäigad et puksid kuluvad iga poole aastaga ma arvan aga kui need alla panen ei pea ma vahemalt pukse vahetama..okei need teised jupid autol kuluvad nagunii ju nii voi naa et vahet pole milliseid pukse kasutan..

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#24
nu-need puksid on jäigemad, see tähendab lõhuvad rohkem auto keret....sest leevendavad vähem lööke-ja nu viga selles et enamus alfa omanike garanteerib oma auto puksidele oma sõidustiiliga extreem olukorra :lol: samas kui sul puksid läbi ja rahakott neid osta kannatab anna aga minna, nad kestavad rohkem kui originaalid ...

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#25
hey, come on... las mees pusib...

need originaalpuksid ei kipu ka kuigi pehmekesed olema...



ja alfa ei ole projekteeritud ralikrossi jaoks... (millistele tingimistele meie teed vastavad)



PS! hr Savisaar... kohalike omavalitsuste valimisel oli K-partei lubaduseks teed korda teha... Tallinnas on võimul K-partei kus on MULJETAVALDAV remont? sellest teeservas tolmupühkimisest pole auto jaoks kottigi abi!

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#27
Amortidest BTW ei sõltu pukside kulumine :wink:



Jäigad amordid+ jäigad puksid tähendab seda, et loksud autod veelgi rohkem kui siiani :lol:



Pealegi on puks kõige odavam tükike veermikust (ning tegelikult kiputakse tegema kõige odavam tükk kõige nõrgemana :wink: )



Ehk siis hästi lühidalt ja matemaatiliselt-> puksid on veermikus selleks, et vastu võtta lööke kerele:

metall+metall+pidevalt tugev löök= kõver metall

metall+kummipuks+metall+ pidevalt tugev löök= katkine puks



Polypuksid koormavad metalli löökide juures rohkem, kuid samas ei hoiavad auto paremini teel, tavalised puksid kipuvad ekstreemsetes olukordades "läbi painduma"



aga :roll: tõsi-> poly kestab palju palju kauem ning kannatab palju kiiremat kurvi 8) kuid samas raputab mehisemalt ning meie kvaliteetteedel kipub vägisi tapma detaile mille külge nad kinnitatud on...
Tegelikult ma olen normaalne....

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#29
alfalturboga mingi teema nimelt tombab vist ohku kuskilt kuna kui vajutad siis hakkab hakkima nagu lykkaks turbo vahepeal jarelt ara ja siis lykkab uuesti jargi ja see koik kindlatel pööretel...ja kylma mootoriga on koik korras aga kui mootor soojaks laheb siis hakkab jamama nii see selleparast kindlasti et voolikud lahevad lodvaks kuumaga

ALFA ROMEO GTV 2.0 TURBO 1997a.

#30
turbo oma ehituselt on ju pmst tsentrifugaalpump... ja tänu suht kiirele kompressioonile ja väljalaske kollektori vahetule lähedusle tõstab õhu temp kuni 100C , sõltumata, mis su mootori vedeliku temp on parasjagu. et saada taaskord O2 molekulide arv cm3 paremaks,kasutatakse vahejahuteid.



võin kinnitada et töökorras turbo jaksab ka külmasid lõdvikuid pungi ja pingesse ajada nagu boamadusid... ja kui sul oleks seal leke siis peaks seda saatma muljetavaldav susin ja lisaks ei liiguks auto ühelgi reziimil, kuna boosti ei saaks lihtsalt üles.



kindlasti sisaldab ka sinu auto ByPass klappi, et boostil ei tekiks laviini iseloomu... ehk on klapp oma paremad elupäevad lõpetanud? samas see ei seletaks külmast peast liikumist...



nii nüüd kirjutasin ennast hoogu...





kindlasti tasuks ka aukude puhul kontrollida süütepool üle... kas kõik kaablid, piibud ja poolid toimivad... külm mootor saab rikkamat segu ja see ehk jaksab veel süttida aga kui töösoojaks saab ja lahjemaks läheb siis enam vigasest poolist ei piisa kiirendamisel... samas ühtlasel sõidul on täitsa ok või sisaldab vaevutajutavaid auke.



:) just sai samade süptomitega turboautol vahetatud rida andureid ja vidinaid enne kui ajuraasuke süütepoole kallale asus...



muide süütepool ei genereerinud ühtegi veakoodi ka...